Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(42)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(6)
Filia nr 3
(1)
Autor
Grala-Kowalska Magdalena
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Scott David Meerman
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Barrow Colin
(1)
Barska Anetta
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Brunson Russell
(1)
Bucki Piotr
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evans Liana
(1)
Feldy Marzena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gajda Jolanta
(1)
Gibson Shane
(1)
Hipsz Tomasz
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jones Calvin
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Krupa Piotr
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levy Jaime
(1)
Lipa Michał
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mendelson B. J. (1983- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ossowski Maciej
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Raulinajtys Monika
(1)
Robson Kinga
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Ryan Damian
(1)
Shih Clara
(1)
Smaga Marta
(1)
Sroka Kinga
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szyszka Michał
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Weinschenk Susan M
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wright Jeremy
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(3666)
II wojna światowa (1939-1945)
(2147)
Rodzina
(2114)
Przyjaźń
(2012)
Relacje międzyludzkie
(1899)
Marketing cyfrowy
(-)
Tajemnica
(1839)
Miłość
(1830)
Śledztwo i dochodzenie
(1281)
Zabójstwo
(1102)
Zwierzęta
(970)
Dzieci
(960)
Pisarze polscy
(839)
Magia
(794)
Nastolatki
(776)
Trudne sytuacje życiowe
(744)
Życie codzienne
(736)
Małżeństwo
(735)
Relacja romantyczna
(734)
Żydzi
(730)
Policjanci
(721)
Sekrety rodzinne
(705)
Rodzeństwo
(703)
Uczucia
(690)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(642)
Osoby zaginione
(587)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(551)
Kultura
(525)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(500)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(464)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(454)
Uprowadzenie
(442)
Uczniowie
(434)
Zemsta
(421)
Arystokracja
(418)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(402)
Psy
(398)
Wojsko
(392)
Psychologia
(378)
Podróże
(376)
Seryjni zabójcy
(375)
Lekarze
(372)
Wsie
(365)
Historia
(363)
Język polski
(357)
Koty
(356)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(351)
Poszukiwania zaginionych
(347)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Dziadkowie i wnuki
(330)
Chłopcy
(329)
Samorealizacja
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(306)
Walka dobra ze złem
(306)
Marketing
(297)
Wakacje
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(293)
Mężczyzna
(292)
Przyroda
(292)
Ruch oporu
(288)
Fizyka
(287)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(279)
Bibliotekarstwo
(271)
Leczenie
(271)
Religia
(271)
Aktorzy polscy
(270)
Zjawiska paranormalne
(270)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Krainy i światy fikcyjne
(261)
Ojcowie i córki
(260)
PRL
(260)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Prawo
(255)
Język polski (przedmiot szkolny)
(254)
Samotność
(252)
Poeci polscy
(250)
Szlachta
(248)
Marzenia
(246)
Sztuka
(245)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Blog
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 199 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja z marketing automation : jak wykorzystać potencjał Big Data / Grzegorz Błażewicz. - Wydanie I - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 181 stron : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(E-marketing)
Trwająca od kilkunastu lat rewolucja technologiczna, ogromna penetracja internetu a także technologie mobilne stworzyły zupełnie nowego konsumenta. Konsumenta, który oprócz tego, że zmienił swój sposób podejmowania decyzji zakupowych, pozostawia po sobie tysiące śladów na stronach internetowych, w aplikacjach mobilnych, mapach oraz w systemach transakcyjnych. Nowy konsument i dane, które można o nim gromadzić przedefiniowało również rolę marketingu i postawiło przed współczesnymi marketerami niezwykłe wyzwania, których opanowanie wymaga nie tylko odpowiednich narzędzi technologicznych ale również nowego rodzaju wiedzy. „Rewolucja z Marketing Automation” przeprowadza czytelnika przez innowacyjną technologię marketingu online, opartego na: zbieraniu i przetwarzaniu dużej ilości danych nt. użytkowników, dostarczaniu spersonalizowanych wiadomości we wszystkich kanałach w czasie rzeczywistym, automatyzacji procesów, usprawnianiu komunikacji między działami marketingu i sprzedaży. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Marketing)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Jak to się robi w nowych mediach? Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych, zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
CD
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Firma w internecie : poradnik subiektywny / Tomasz Hipsz. - Gliwice : Helion, cop. 2012. - 165, [2] s. ; 21 cm.
(Onepress)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
CD
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Książka stanowi kompendium wiedzy z zakresu marketingu relacji, ze szczególnym uwzględnieniem kluczowych zmian w sferze budowania i zarządzania relacjami z klientem w epoce czwartej rewolucji przemysłowej. W monografii omówiono nowoczesne metody i narzędzia komunikacji marketingowej. Dokonano konfrontacji trzech przenikających się na współczesnym rynku obszarów, jakimi są: marketing relacji, komunikacja rynkowa oraz nowe technologie. Książka skierowana jest do studentów, doktorantów i badaczy zajmujących się tematyką kształtowania długoterminowych relacji pomiędzy podmiotami rynkowymi. Jest także źródłem wiedzy o zachodzących w dobie technologii cyfrowych zmianach zachowań i oczekiwań klientów oraz nowych, innowacyjnych możliwościach prowadzenia komunikacji rynkowej, co stanowi znaczącą wartość dla praktyków. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej