Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(624)
Forma i typ
Książki
(619)
Publikacje popularnonaukowe
(359)
Publikacje fachowe
(102)
Publikacje naukowe
(99)
Publikacje dydaktyczne
(74)
Poradniki i przewodniki
(66)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(5)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(514)
tylko na miejscu
(177)
wypożyczone
(50)
Placówka
Wypożyczalnia
(526)
Czytelnia
(176)
Dział Informacyjno-Regionalny
(1)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 3
(3)
Filia nr 4
(25)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6 centrum multimedialne
(5)
Filia nr 7
(3)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(9)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(8)
Tracy Brian (1944- )
(8)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Witkowska Magda
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Doroba Anita
(4)
Jamka Beata (1961- )
(4)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kall Jacek (1962- )
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Król Henryk (1932-2014)
(4)
Michalak Robert (1968- )
(4)
Penc Józef (1939- )
(4)
Szaban Jolanta
(4)
Wędzki Dariusz
(4)
Aldridge Alan (1947- )
(3)
Bucki Piotr
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Górska Ewa
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Justyna Marlena
(3)
Klimowicz Magdalena
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(3)
Lenik Piotr
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Miś Alicja
(3)
Pawłowski Konrad
(3)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(3)
Rostocki Marek
(3)
Sala Józef
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Stiglitz Joseph E. (1943- )
(3)
Szałkowski Adam
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żakowski Maciej
(3)
Appadurai Arjun (1949- )
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Bogusławska Katarzyna
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Buchelt Beata (1974- )
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Capiga Mirosława
(2)
Całek Anna
(2)
Cohen William A. (1937- )
(2)
Czapla Tomasz
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(2)
Dale Margaret
(2)
Friedman Thomas L. (1953- )
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Grocholiński Piotr
(2)
Grzegorczyk Justyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Hornowski Tomasz
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Johnson Spencer
(2)
Jurkowski Ryszard
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Konieczny Jacek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Lanz Karen
(2)
Leary-Joyce Judith
(2)
Lipa Michał
(2)
Lipka Anna
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Luecke Richard
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Marks Stephen G
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Michalska-Dominiak Beata
(2)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(2)
Mikuła Bogusz (1966- )
(2)
Misiak Władysław (1936- )
(2)
Nickels William G
(2)
Nosal Czesław Sławomir (1942- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Olszewski Jerzy
(2)
Piasecki Ryszard (1951- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(102)
2010 - 2019
(228)
2000 - 2009
(250)
1990 - 1999
(43)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(525)
1901-2000
(68)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(624)
Język
polski
(624)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(60)
Menedżerowie
(31)
Specjaliści ds. marketingu
(9)
Przedsiębiorcy
(8)
Studenci
(5)
Handlowcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Dorośli
(2)
Ekonomiści
(2)
Informatycy
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politolodzy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kadry
(180)
Zarządzanie
(151)
Globalizacja
(118)
Przedsiębiorstwo
(102)
Marketing
(36)
Menedżerowie
(30)
Przywództwo
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(24)
Gospodarka
(17)
Innowacje
(17)
Motywacja pracy
(17)
Zarządzanie strategiczne
(17)
Decyzje finansowe
(16)
Banki
(15)
Firma (nazwa)
(15)
Praca
(15)
Kultura organizacyjna
(13)
Marketing cyfrowy
(13)
Organizacja
(13)
Techniki sprzedaży
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Decyzje
(12)
Ergonomia
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Znak towarowy
(11)
Gospodarka oparta na wiedzy
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Sukces
(9)
Finanse
(8)
Komunikacja marketingowa
(8)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(8)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(8)
Przydatność zawodowa
(8)
Rynek finansowy
(8)
Czas pracy
(7)
Integracja europejska
(7)
Organizacje
(7)
Praca zespołowa
(7)
Siła robocza
(7)
Zarządzanie czasem pracy
(7)
Handel
(6)
Hotelarstwo
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zatrudnienie
(6)
Antropologia społeczna
(5)
BHP
(5)
Controlling
(5)
Gastronomia
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Media społecznościowe
(5)
Motywacja
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Sprzedaż
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zawód
(5)
Content marketing
(4)
Ekonomia
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konkurencja
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Mentoring
(4)
Organizacja pracy
(4)
Outsourcing
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Rachunkowość
(4)
Usługi
(4)
Zaangażowanie pracowników
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Analiza systemowa
(3)
Autoprezentacja
(3)
Badania marketingowe
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biznesplan
(3)
Etyka biznesu
(3)
Handel detaliczny
(3)
Internet
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci
(3)
Kryzys gospodarczy
(3)
Kultura
(3)
Logistyka
(3)
Marka osobista
(3)
Negocjacje
(3)
Ocena pracowników
(3)
Temat: czas
2001-
(55)
1901-2000
(13)
1989-2000
(11)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Europa
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Azja
(1)
Czechy
(1)
Delhi (Indie)
(1)
Indie
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje arabskie
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(143)
Poradnik
(125)
Opracowanie
(51)
Monografia
(32)
Materiały pomocnicze
(10)
Podręczniki akademickie
(8)
Praca zbiorowa
(6)
Raport z badań
(6)
Case study (studium przypadku)
(3)
Publicystyka
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(7371)
Kultura i sztuka
(2936)
Medycyna i zdrowie
(2124)
Geografia i nauki o Ziemi
(1819)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1684)
Zarządzanie i marketing
(624)
Literaturoznawstwo
(1683)
Podróże i turystyka
(1629)
Edukacja i pedagogika
(1424)
Socjologia i społeczeństwo
(1415)
Religia i duchowość
(1406)
Psychologia
(1303)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1102)
Językoznawstwo
(1054)
Biologia
(998)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(961)
Hobby i czas wolny
(877)
Filozofia i etyka
(856)
Fizyka i astronomia
(809)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(659)
Inżynieria i technika
(529)
Architektura i budownictwo
(525)
Kultura fizyczna i sport
(524)
Etnologia i antropologia kulturowa
(510)
Rozwój osobisty
(345)
Informatyka i technologie informacyjne
(292)
Kulinaria
(287)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(283)
Chemia
(264)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(254)
Media i komunikacja społeczna
(252)
Matematyka
(246)
Rolnictwo i leśnictwo
(235)
Ochrona środowiska
(232)
Nauka i badania
(203)
Archeologia
(201)
Styl życia, moda i uroda
(177)
Praca, kariera, pieniądze
(133)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(109)
Transport i logistyka
(96)
Dom i ogród
(78)
624 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne. Idea Smart World to bowiem nie tylko zastosowanie inteligentnych technologii w procesie projektowania, wytwarzania i dostarczania spersonalizowanych produktów i usług dla członków Społeczeństwa 5.0. To nie tylko realizacja inteligentnego usieciowania wszystkich ogniw łańcucha wartości i otwartość na komunikację, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami zapisanymi w modelu biznesu 4.0. To także głębsze, inteligentnie ukierunkowane zaangażowanie organizacji w zrównoważenie środowiskowe i społeczne. Identyfikując megatrendy wynikające z środowiska Smart World w książce zaproponowano referencyjną architekturę modelu biznesu 4.0, której budowę oparto na filarach Przemysłu 4.0. Model biznesu 4.0 został zbudowany na architekturze technicznej i społecznej, które łączą odporne procesy w celu realizacji wartości dla klienta. Wysoce innowacyjna architektura modelu biznesu oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Natomiast w architekturze społecznej uwypuklono aspekt zarządzania talentami, który jest silnie akcentowany w koncepcji Przemysłu 5.0. W opracowaniu szczególnie wiele uwagi poświęcono sektorowi MŚP i warunkom jego dostosowania do środowiska Smart World. Podjęte w opracowaniu rozważania wsparto praktycznymi przykładami z obszarów współczesnych smart organizacji, smart fabryk oraz cyber-fizycznych sieci przedsiębiorstw. Z uwagi na charakter i różnorodność przedstawionych rozważań książka może stanowić doskonałą pomoc dydaktyczną dla studentów, zwłaszcza kierunków: zarządzanie, inżynieria zarządzania, logistyka czy inżynieria produkcji oraz pokrewnych, a także służyć jako wsparcie procesów decyzyjnych i inwestycyjnych praktyków biznesu różnych branż. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce i grzbiecie: Wiley.
Ta książka zawiera bezcenne rady dla każdego, kto chce wprowadzić na rynek nowy produkt czy usługę. Pokazuje, jak liderzy tworzą wizję innowacyjnego produktu i przedstawiają oczekiwane korzyści dla użytkowników. Opisano tu różne opcje finansowania, zasady budowania zespołu pracowników, a także problemy związane z wprowadzaniem produktu na rynek. Narzędzia i wskazówki, które tu znajdziesz, mają przyspieszać rozwój biznesu działającego w nurcie Lean i Agile. Odnoszą się one do takich tematów jak praca z zespołem rozproszonym, optymalizacja przepływu pracy czy mapy podróży użytkownika. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Tytuł oryginału: How to manage people.
Książka dostarcza menedżerom i liderom zespołu praktycznych rad na temat zarządzania ludźmi i radzenia sobie z występującymi problemami. Przystępny opis uzupełniają liczne ćwiczenia.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 3 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są obecnie niedostępne
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
U dołu okł.: Jak stworzyć zaangażowany i zadowolony zespół?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Content marketing : od strategii do efektów / Justyna Bakalarska-Stankiewicz. - Gliwice : Helion, copyright 2020. - 199 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
(Onepress Power)
Wiek XXI to epoka informacji. A może raczej: nadmiaru informacji. Internet w coraz mniejszym stopniu jest źródłem cennej wiedzy, przypomina raczej śmietnik przepełniony fake newsami i milionami bodźców oddziałujących na odbiorców w każdej sekundzie. Do tego stanu rzeczy przyczyniają się także marketerzy, którzy w obliczu ślepoty bannerowej czy też programów do blokowania reklam szukają coraz skuteczniejszych metod przykucia uwagi odbiorcy. Nie jest to łatwe. Według niektórych źródeł średni czas koncentracji internautów w ostatnich latach spadł do 8 sekund - to podobno tyle, ile trwa utrzymanie uwagi przez złotą rybkę. Dlatego sposobem na zwiększenie zainteresowania internetowych "złotych rybek" miał być content marketing, czyli marketing treści. Jednak ten modny trend, realizowany w niewłaściwy sposób, wcale nie prowadzi do osiągnięcia zadowalających efektów. Zamiast tego powoduje jeszcze większy chaos komunikacyjny. Jak temu zaradzić? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Marketing wartości / Justyna Bakalarska. - Lublin : Wydawnictwo Słowa i Myśli, copyright 2016. - 135 stron : fotografie ; 24 cm.
Rozmowy z Andrzejem Blikle, Michałem Nowakiem, Beatą Charycką, Antonim Wojtulewiczem, Markiem Ślibodą, Arturem Nowak-Gocławskim oraz Szymonem Kosińskim.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339.92 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339.92 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej