Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(630)
Forma i typ
Książki
(625)
Publikacje popularnonaukowe
(359)
Publikacje fachowe
(102)
Publikacje naukowe
(99)
Publikacje dydaktyczne
(76)
Poradniki i przewodniki
(70)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(5)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(526)
tylko na miejscu
(178)
wypożyczone
(40)
nieokreślona
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(531)
Czytelnia
(178)
Dział Informacyjno-Regionalny
(1)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 3
(3)
Filia nr 4
(25)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6 centrum multimedialne
(5)
Filia nr 7
(3)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(9)
Tracy Brian (1944- )
(9)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(8)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Witkowska Magda
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Doroba Anita
(4)
Jamka Beata (1961- )
(4)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kall Jacek (1962- )
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Król Henryk (1932-2014)
(4)
Michalak Robert (1968- )
(4)
Penc Józef (1939- )
(4)
Szaban Jolanta
(4)
Wędzki Dariusz
(4)
Aldridge Alan (1947- )
(3)
Bucki Piotr
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Górska Ewa
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Justyna Marlena
(3)
Klimowicz Magdalena
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(3)
Lenik Piotr
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Miś Alicja
(3)
Pawłowski Konrad
(3)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(3)
Rostocki Marek
(3)
Sala Józef
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Stiglitz Joseph E. (1943- )
(3)
Szałkowski Adam
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żakowski Maciej
(3)
Appadurai Arjun (1949- )
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(2)
Bogusławska Katarzyna
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Buchelt Beata (1974- )
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Capiga Mirosława
(2)
Całek Anna
(2)
Cohen William A. (1937- )
(2)
Czapla Tomasz
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(2)
Dale Margaret
(2)
Friedman Thomas L. (1953- )
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Grocholiński Piotr
(2)
Grzegorczyk Justyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Grzywacz Jacek
(2)
Górska Grażyna
(2)
Hornowski Tomasz
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Johnson Spencer
(2)
Jurkowski Ryszard
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Konieczny Jacek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Lanz Karen
(2)
Leary-Joyce Judith
(2)
Lipa Michał
(2)
Lipka Anna
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Luecke Richard
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Marks Stephen G
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Michalska-Dominiak Beata
(2)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(2)
Mikuła Bogusz (1966- )
(2)
Misiak Władysław (1936- )
(2)
Nickels William G
(2)
Nosal Czesław Sławomir (1942- )
(2)
Nowak Edward (1951- )
(2)
Oczkowska Renata
(2)
Olszewski Jerzy
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(106)
2010 - 2019
(228)
2000 - 2009
(251)
1990 - 1999
(44)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(530)
1901-2000
(69)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(630)
Język
polski
(630)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(62)
Menedżerowie
(33)
Przedsiębiorcy
(10)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Studenci
(7)
Handlowcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Dorośli
(2)
Ekonomiści
(2)
Informatycy
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politolodzy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kadry
(180)
Zarządzanie
(151)
Globalizacja
(118)
Przedsiębiorstwo
(102)
Marketing
(36)
Menedżerowie
(30)
Przywództwo
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(25)
Motywacja pracy
(18)
Gospodarka
(17)
Innowacje
(17)
Zarządzanie strategiczne
(17)
Decyzje finansowe
(16)
Banki
(15)
Firma (nazwa)
(15)
Praca
(15)
Organizacja
(14)
Kultura organizacyjna
(13)
Marketing cyfrowy
(13)
Techniki sprzedaży
(13)
Zarządzanie wiedzą
(13)
Decyzje
(12)
Ergonomia
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Znak towarowy
(11)
Gospodarka oparta na wiedzy
(10)
Zarządzanie jakością
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(9)
Sukces
(9)
Finanse
(8)
Komunikacja marketingowa
(8)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(8)
Praca zespołowa
(8)
Przydatność zawodowa
(8)
Rynek finansowy
(8)
Czas pracy
(7)
Integracja europejska
(7)
Organizacje
(7)
Siła robocza
(7)
Zarządzanie czasem pracy
(7)
Handel
(6)
Hotelarstwo
(6)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zatrudnienie
(6)
Antropologia społeczna
(5)
BHP
(5)
Controlling
(5)
Gastronomia
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Konkurencja
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Media społecznościowe
(5)
Motywacja
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(5)
Społeczeństwo informacyjne
(5)
Sprzedaż
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zawód
(5)
Content marketing
(4)
Ekonomia
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Marketing strategiczny
(4)
Mentoring
(4)
Organizacja pracy
(4)
Outsourcing
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Rachunkowość
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Usługi
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Analiza systemowa
(3)
Autoprezentacja
(3)
Badania marketingowe
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biznesplan
(3)
Etyka biznesu
(3)
Handel detaliczny
(3)
Internet
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Konkurencyjność
(3)
Konsumenci
(3)
Kryzys gospodarczy
(3)
Kultura
(3)
Logistyka
(3)
Marka osobista
(3)
Temat: czas
2001-
(55)
1901-2000
(13)
1989-2000
(11)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(34)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Europa
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Azja
(1)
Czechy
(1)
Delhi (Indie)
(1)
Indie
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje arabskie
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(145)
Poradnik
(129)
Opracowanie
(51)
Monografia
(32)
Materiały pomocnicze
(10)
Podręczniki akademickie
(8)
Praca zbiorowa
(6)
Raport z badań
(6)
Case study (studium przypadku)
(3)
Publicystyka
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(7388)
Kultura i sztuka
(2938)
Medycyna i zdrowie
(2127)
Geografia i nauki o Ziemi
(1819)
Literaturoznawstwo
(1686)
Zarządzanie i marketing
(630)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1685)
Podróże i turystyka
(1636)
Edukacja i pedagogika
(1427)
Socjologia i społeczeństwo
(1417)
Religia i duchowość
(1408)
Psychologia
(1307)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1104)
Językoznawstwo
(1054)
Biologia
(999)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(961)
Hobby i czas wolny
(877)
Filozofia i etyka
(856)
Fizyka i astronomia
(809)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(663)
Inżynieria i technika
(529)
Kultura fizyczna i sport
(527)
Architektura i budownictwo
(525)
Etnologia i antropologia kulturowa
(511)
Rozwój osobisty
(350)
Informatyka i technologie informacyjne
(292)
Kulinaria
(289)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(285)
Chemia
(264)
Rolnictwo i leśnictwo
(257)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(254)
Media i komunikacja społeczna
(252)
Matematyka
(246)
Ochrona środowiska
(233)
Nauka i badania
(203)
Archeologia
(201)
Styl życia, moda i uroda
(177)
Praca, kariera, pieniądze
(134)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(109)
Transport i logistyka
(96)
Dom i ogród
(78)
630 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusje, dzięki czemu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności. Publikacja jest skierowana do studentów zarządzania, ekonomii, administracji, logistyki, polityki społecznej. Może stanowić także cenne źródło wiedzy dla przedsiębiorców i menedżerów, dzięki usystematyzowaniu podstawowych pojęć i wyjaśnieniu najważniejszych problemów, z którymi spotykają się podczas realizacji trudnego procesu zarządzania. „Książka została stworzona na podstawie niezwykle bogatej literatury przedmiotu. Pod względem merytorycznym i dydaktycznym napisana jest wzorowo”. prof. zw. dr hab. Kazimierz Zimniewicz Podręcznik zawiera materiały do wykładu w formie prezentacji PowerPoint do pobrania ze strony nieoczywiste.pl. Będą one przydatne studentom w utrwaleniu wiedzy, a nauczycielom akademickim mogą służyć jako pomoc dydaktyczna podczas prowadzenia zajęć. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Google Analytics dla marketingowców / Martyna Zastrożna. - Wydanie III. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 171 stron : ilustracje ; 21 cm.
(Onepress)
Czasy radosnego internetowego marketingu bazującego na wyszukanych hasłach reklamowych, perfekcyjnie przygotowanych grafikach i sprytnych programach lojalnościowych... cóż, nie minęły. W reklamie nadal liczą się pomysł, wykonanie, myślenie o kliencie. Od kiedy jednak udostępnione zostało narzędzie Google Analytics, na pierwszy plan wysunęło się coś zupełnie innego. Statystyki. Święty Graal działań promocyjnych w sieci. Dzięki narzędziom, jakie nieodpłatnie oferuje Google Analytics, można spojrzeć na witrynę, sklep online, produkty i usługi oferowane za pośrednictwem internetu z zupełnie innej, konkretnej strony. Z uwzględnieniem takich parametrów jak ruch internautów, wskaźniki konwersji i rentowności (ROI) itd., przedstawionych w formie przystępnych raportów. Brzmi niczym podstawa do prowadzenia skutecznych kampanii online? Jak najbardziej. Zatem nie czekaj, tylko zaprzyjaźnij się z Google Analytics. Analizuj i działaj. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Finanse zrównoważone / Magdalena Zioło. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, copyright 2020. - 247 stron : ilustracje, wykresy ; 24 cm.
Monografia jest jedną z pierwszych na rynku wydawniczym, które w sposób kompleksowy podejmują problematykę finansów zrównoważonych z perspektywy rynków, instytucji, ryzyka oraz powiązań między kategoriami rozwoju zrównoważonego, zrównoważonej adaptacji oraz finansów zrównoważonych. Oryginalne podejście zaprezentowane w opracowaniu wyraża się m.in. w: usystematyzowaniu pojęć i kategorii z zakresu finansów zrównoważonych, kompleksowej klasyfikacji subdyscyplin finansów zrównoważonych oraz propozycji koncepcji zrównoważonych systemów finansowych, propozycji scenariuszy rozwoju finansów zrównoważonych oraz nowatorskim spojrzeniu na rolę finansów w zapewnianiu efektywnego finansowania rozwoju zrównoważonego. Monografia jest efektem badań prowadzonych w ramach grantu NCN, OPUS 13 nt. Finansowanie rozwoju zrównoważonego. Determinanty-Efektywność-Modelowanie . Wyniki badań oraz rozważania przedstawione w opracowaniu dedykowane są wszystkim osobom, które naukowo i zawodowo interesują się problematyką finansów w aspekcie wyzwań i konieczności dostosowania do potrzeb zrównoważonego rozwoju. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Prace Monograficzne / Uniwersytet Pedagogiczny im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, ISSN 0239-6025 ; nr 627)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron ; 21 cm.
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz. Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo ― słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy… właśnie osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005Mg (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ze względu na dynamiczne zmiany zachodzące na globalnym rynku pracy, zarządzanie różnorodnością staje się coraz bardziej popularnym tematem w naukach o zarządzaniu. Tytułowa różnorodność odnosi się do trzech rodzajów tożsamości: pierwotnej (rasa, wiek, płeć, narodowość), wtórnej (wykształcenie, kwalifikacje, doświadczenie zawodowe, religia) oraz organizacyjnej (stanowisko, hierarchia, poziom decyzyjności styl pracy i zarządzania). Tak rozumiana różnorodność staje się przedmiotem namysłu nauk społecznych, prawnych i ekonomicznych. W naukach o zarządzaniu chodzi przede wszystkim o wypracowanie nowego modelu zarządzania zasobami ludzkimi. Książka pod redakcją dr Sylwii Przytuły traktuje zagadnienie bardzo praktycznie. Poszczególni autorzy wychodzą od swoich badań dotyczących rożnych segmentów różnorodności i przechodzą do komentarzy i opinii dających się zastosować w praktyce. "Przedstawiony przez Autorów monografii problem został dostrzeżony w sposób umiejętny. Wiodące kategorie badawcze, eksponowane w poszczególnych rozdziałach oraz zależności występujące między nimi wyjaśniono w sposób satysfakcjonujący, pokazując szeroki i wieloaspektowy kontekst prowadzonych rozważań. Podjęty temat jest oryginalny, aktualny oraz ważny zarówno z ekonomicznego, jak i społecznego punktu widzenia. Umiejętnie wpisuje się w nurt pogłębiania, uzupełniania oraz rozszerzania istniejącej wiedzy, a także wskazywania dalszych kierunków badań w omawianym zakresie. Próba uzupełnienia zidentyfikowanej przez Autorów luki badawczej jest cenna i zasadna oraz świadczy o ich dużej dociekliwości naukowej."[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej