Autoprezentacja
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(16)
Forma i typ
Książki
(15)
Poradniki i przewodniki
(5)
Publikacje popularnonaukowe
(5)
Publikacje fachowe
(3)
Audiobooki
(1)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Dostępność
dostępne
(15)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(14)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 6 centrum multimedialne
(1)
Autor
Andruszko Robert
(1)
Bonneau Elisabeth
(1)
Cooper Meryl Weinsaft
(1)
Czub Marta
(1)
Frier Sarah
(1)
Gabor Don (1948- )
(1)
Golenia Tomasz
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Härter Gitte (1969- )
(1)
Irzykowski Jarosław
(1)
Jett Tish
(1)
Kleiman Jessica
(1)
Kowalska Karolina
(1)
Kozłowski Tomasz (tłumacz)
(1)
Krochmal Anna (1965- )
(1)
Królik Grażyna
(1)
Lis Anna
(1)
Little Matt
(1)
Lustberg Arch
(1)
Michalak Robert (1968- )
(1)
Mińska Barbara
(1)
Pawłowski Konrad
(1)
Sałbut Bartosz
(1)
Szymanderska Urszula
(1)
Szymoniuk Barbara
(1)
Theobald Theo (1957- )
(1)
Tracy Brian (1944- )
(1)
Wilmanowicz Ewa
(1)
Wiskup Mark
(1)
Öttl Christine (1960- )
(1)
Łakoma Agata
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(6)
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(8)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Menedżerowie
(1)
Temat
Kobieta
(3668)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2117)
Przyjaźń
(2013)
Relacje międzyludzkie
(1905)
Autoprezentacja
(-)
Tajemnica
(1842)
Miłość
(1831)
Śledztwo i dochodzenie
(1282)
Zabójstwo
(1104)
Zwierzęta
(970)
Dzieci
(960)
Pisarze polscy
(839)
Magia
(795)
Nastolatki
(776)
Trudne sytuacje życiowe
(745)
Małżeństwo
(737)
Życie codzienne
(736)
Relacja romantyczna
(735)
Żydzi
(730)
Policjanci
(723)
Sekrety rodzinne
(705)
Rodzeństwo
(703)
Uczucia
(690)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(642)
Osoby zaginione
(591)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(551)
Kultura
(525)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(464)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(454)
Uprowadzenie
(442)
Uczniowie
(434)
Zemsta
(423)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(402)
Psy
(398)
Wojsko
(392)
Psychologia
(378)
Podróże
(376)
Seryjni zabójcy
(375)
Lekarze
(372)
Wsie
(367)
Historia
(363)
Język polski
(357)
Koty
(356)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(351)
Poszukiwania zaginionych
(348)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(330)
Dziadkowie i wnuki
(330)
Samorealizacja
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(307)
Walka dobra ze złem
(306)
Marketing
(297)
Wakacje
(295)
Mężczyzna
(293)
Obyczaje i zwyczaje
(293)
Przyroda
(292)
Ruch oporu
(288)
Fizyka
(287)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(279)
Bibliotekarstwo
(271)
Leczenie
(271)
Religia
(271)
Aktorzy polscy
(270)
Zjawiska paranormalne
(270)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Krainy i światy fikcyjne
(261)
PRL
(261)
Ojcowie i córki
(260)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Prawo
(255)
Język polski (przedmiot szkolny)
(254)
Samotność
(252)
Poeci polscy
(250)
Szlachta
(248)
Marzenia
(246)
Sztuka
(245)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Dolina Krzemowa (Stany Zjednoczone)
(1)
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(11)
Podręcznik
(2)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Psychologia
(6)
Media i komunikacja społeczna
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instagram bez filtra : historia od środka / Sarah Frier ; przekład: Jarosław Irzykowski. - Łódź : JK, 2020. - 432 strony : ilustracje, fotografie ; 21 cm.
Fascynująca lektura dla każdego użytkownika Instagrama, a także każdego influencera czy specjalisty od mediów społecznościowych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zbuduj skutecznie autentyczny wizerunek. Kimkolwiek jesteś- żoną, mężem, dzieckiem, przedsiębiorcą, szefem, pracownikiem, klientką, menedżerem, influencerką, lekarzem, prawniczką, nauczycielem - Twój sukces w każdej sferze życia zależy od tego, jak postrzegają Cię ludzie, wśród których funkcjonujesz. Każdy ma zdanie na Twój temat, ale mało kto ma zdanie prawdziwe albo takie, jakie chcesz, by miał...[wydawca].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 646.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Podręcznik / [Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach])
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wszyscy bierzemy udział w jakimś wyścigu, zmuszeni do rywalizacji ; żyjemy w przekonaniu, że trzeba pędzić, by nie zostać w tyle. Jednak, podobnie jak w bajce, w życiu to żółw, a nie zając, wygrywa wyścigui. Dlaczego? Jakie cechy dają mu przewagę nad konkurentami? Czy do osiągnięcia sukcesu niezbędne są pewność siebie i skłonność do ryzyka? Dzięki tej książce dowiesz się, czy jesteś typem żółwia czy zająca, nauczysz się rozwijać w sobie takie cechy, jak wytrwałość, komunikatywność i umiejętność pracy zespołowej. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (2 egz.)
Książka
W koszyku
(Droga do Sukcesu)
Książka zawiera szczegółowe porady, jak skutecznie przygotować się do prezentacji i przeprowadzić ją tak, aby zrobić wrażenie na publiczności. Ten zwięzły i przystępnie napisany poradnik zawiera praktyczne wskazówki dotyczące tworzenia przekonujących prezentacji i zwiększenia swojej pewności siebie na scenie. Poradniki "Droga do sukcesu" pomogą zdobyć kluczowe umiejętności i podnieść efektywność pracy; błyskawicznie osiągnąć mierzalne postępy i rozwinąć swoją karierę. [empik.com]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sukces osobisty / Brian Tracy ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Warszawa : MT Biznes, [2016]. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min 28 s): zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi); zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości; wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; wzmacniać pewność siebie; ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka); wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju; nawykowo prowadzić działania networkingowe; opanować umiejętność planowania strategicznego. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [audiobook.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
Na stronie tytułowej i okładce: Poznaj cechy prawdziwego lidera, przekonaj się, dlaczego potrzebujesz odpowiedniej marki osobistej, naucz się wykorzystywać narzędzia wpływu społecznego.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ty w social mediach : podręcznik budowania marki osobistej dla każdego / Marcin Żukowski. - Wydanie III poszerzone. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 240 stron ; 21 cm.
Bądź w social mediach dokładnie taką osobą, jaką chcesz. Marka osobista. To niejako alternatywne, może nowocześniejsze, a na pewno marketingowe określenie na coś, co kiedyś nazywaliśmy reputacją. A reputacja to wiadomo ― słyszymy czyjeś nazwisko, widzimy czyjąś twarz i wiemy: to taki a taki lub taka a taka, zajmuje się tym i tym, zachowuje się tak i tak, spodziewać się po nim lub po niej można tego a tego. Reputacja, marka osobista to konkret. To zestaw przymiotników, które człowieka definiują. Człowieka, czyli mnie, Ciebie, ją i jego. Kiedyś taką markę osobistą mieliśmy wśród rodziny i znajomych, tych, których znaliśmy… właśnie osobiście. Dziś to grono zdecydowanie się poszerzyło. Jesteśmy obecni w social mediach. Publikujemy wpisy na Facebooku, filmy na YouTubie, zdjęcia na Instagramie, krótkie formy na X (dawniej Twitterze) i TikToku. Nasze produkcje docierają tam do szerokiego grona ludzi i coś w nich wywołują. Wrażenia. Emocje. Jedno po drugim, działania, jakie podejmujemy w mediach społecznościowych, budują naszą reputację markę osobistą. Jak zadbać o to, by była ona taka, jakiej sobie życzymy? Właśnie tego dowiesz się z książki Marcina Żukowskiego. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej