Sałbut Bartosz
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(19)
Forma i typ
Książki
(17)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(4)
Poradniki i przewodniki
(3)
Publikacje fachowe
(3)
Artykuły
(1)
Audiobooki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(17)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(17)
Czytelnia
(1)
Filia nr 6 centrum multimedialne
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1645)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Sałbut Bartosz
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(764)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(649)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(538)
Kochanowski Jan
(505)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(495)
Cartland Barbara
(490)
Kiss Jacek (1943-2022)
(476)
Shakespeare William
(475)
Dickens Charles
(450)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(439)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Fabianowska Małgorzata
(411)
Siemianowski Roch (1950- )
(401)
Verne Jules
(400)
Twain Mark
(362)
Poe Edgar Allan
(358)
Utta Mirosław (1940- )
(358)
Zarawska Patrycja (1970- )
(358)
Gudowski Maciej (1957- )
(351)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(344)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(321)
Borowiec Piotr (1963- )
(313)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Steel Danielle (1947- )
(295)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(291)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(285)
Dönges Günter
(285)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(279)
Ewers H.G
(278)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(278)
Popławska Anna (1980- )
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Roberts Nora (1950- )
(268)
Kołodziejczak Tomasz (1967- )
(266)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Jasieński Ksawery (1931- )
(253)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(247)
Mickiewicz Adam
(242)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(239)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Teleszyński Leszek (1947- )
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Zimnicka Iwona (1963- )
(231)
Autores Varios
(229)
Prus Bolesław
(229)
Barner G.F
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Balzac Honoré de
(220)
Mazan Maciejka
(218)
Domańska Joanna (1970- )
(217)
Szulc Andrzej
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(214)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(210)
Christie Agatha (1890-1976)
(207)
Chorąży Wojciech (1973- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Howard Robert E
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Disney Walt (1901-1966)
(197)
King Stephen (1947- )
(196)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(195)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(10)
Kraj wydania
Polska
(19)
Język
polski
(19)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura angielska
(1)
Przynależność kulturowa Literatura angielska
(1)
Temat
Marketing
(3)
Kobieta
(2)
Marketing cyfrowy
(2)
Messi, Lionel (1987- )
(2)
Piłkarze nożni
(2)
Przywództwo
(2)
Rachunkowość zarządcza
(2)
Sukces
(2)
Autoprezentacja
(1)
Cruyff, Johan (1947-2016)
(1)
Decyzje
(1)
Duff, Turney (1966- )
(1)
Działacze sportowi
(1)
FC Barcelona
(1)
Finanse przedsiębiorstwa
(1)
Giełda papierów wartościowych
(1)
Google
(1)
Instytucje finansowe
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Internet
(1)
Inwestycje
(1)
Kadry
(1)
Kariera
(1)
Kluby piłkarskie
(1)
Komunikowanie marketingowe
(1)
Konsumenci (ekon.)
(1)
Mecze piłkarskie
(1)
Menedżerowie
(1)
Myślenie
(1)
Pewność siebie
(1)
Poker
(1)
Politycy
(1)
Portal społecznościowy
(1)
Prakseologia
(1)
Programy komputerowe
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Przedsiębiorstwo
(1)
Przywódcy i głowy państw
(1)
Rynek finansowy
(1)
Samorealizacja
(1)
Społeczności internetowe
(1)
Strony WWW
(1)
Trenerzy i instruktorzy sportowi
(1)
Trump, Donald (1946- )
(1)
User experience (UX)
(1)
Zarządzanie ryzykiem
(1)
Zaufanie
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Arabia Saudyjska
(1)
Barcelona (Hiszpania)
(1)
Gatunek
Poradnik
(5)
Biografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Gry w karty
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Reportaż problemowy
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(2)
Psychologia
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
19 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress VIP)
Na okładce i grzbiecie: Harvard Business Review Press.
Prowadzenie własnego biznesu wymaga wiedzy o finansach. Opieranie się wyłącznie na intuicji wpędziło w tarapaty wiele obiecujących przedsięwzięć. Nawet jeśli nie ma problemów z przychodami, pieniądze się rozchodzą i kolejne okresy rozrachunkowe kończą się stratą. Opanowanie zasad rachunkowości nie każdemu przychodzi łatwo. Tymczasem dane liczbowe dostarczą najcenniejszych informacji temu, kto potrafi się płynnie poruszać wśród szacunków i założeń. Jeśli się tej sztuki nie opanuje, podejmowanie trafnych decyzji może być bardzo trudne. Dzięki tej praktycznej, przystępnie napisanej książce opanujesz umiejętność odczytywania prawdziwego znaczenia danych liczbowych i wykorzystywania zdobytej wiedzy do skuteczniejszego zarządzania firmą. Dowiesz się, jak rozumieć informacje zawarte w dokumentach finansowych. Nauczysz się obliczać najważniejsze wskaźniki i uzyskiwać z nich bezcenne informacje. Szczególnie ważne są narzędzia związane ze zwrotem z inwestycji, pozwalające na poprawną ocenę wpływu inwestycji na wartość firmy. Wyjaśniono tu zasady zarządzania aktywami obrotowymi, a także trzy podstawowe metody szacowania wartości przedsiębiorstwa. Przeczytasz również o wielu sztuczkach, a także o... słynnych skandalach i oszustwach finansowych.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 657 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okł.: Jak to się robi w nowych mediach? Opracuj strategię obecności w mediach społecznościowych, zdobywaj oraz utrzymuj zaufanie i uwagę odbiorców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 336 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Barça nie jest tylko jednym z najpopularniejszych klubów sportowych na świecie – to również jedna z najbardziej wpływowych organizacji w skali globalnej. Nic dziwnego, że jej motto to „więcej niż klub”, skoro ma setki milionów obserwujących w mediach społecznościowych, a Camp Nou odwiedza rocznie cztery miliony osób. Nie zawsze tak to jednak wyglądało – w minionych 30 latach Barcelona przeszła metamorfozę z zespołu lokalnego w globalnego potentata. Stała się wzorem doskonałości sportowej i zaczęła regularnie sięgać po trofea. Simon Kuper drobiazgowo opisuje, jak doszło do tej przemiany. Holenderski dziennikarz przedstawia strukturę organizacyjną, w szczegółach omawia też pracę trenerów, członków sztabu medycznego, analityków i dietetyków, którzy zrewolucjonizowali środowisko sportowe. Rekonstruuje proces stawania się odnoszącym największe sukcesy klubem na świecie, a także tłumaczy, dlaczego Barcelonie grozi obecnie utrata tej pozycji. Analizuje również wpływ na funkcjonowanie klubu jego dwóch największych legend, Johana Cruyffa i Lionela Messiego. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 796/799 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 794 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Arabia Saudyjska to jeden z najbardziej tajemniczych krajów świata. Szczególnie dotyczy to życia kobiet, które dla człowieka Zachodu przedstawia tylko zbiór stereotypowych wyobrażeń. Nicola Sutcliff postanowiła naocznie przekonać się, co kryje się za nikabem. Przez cztery lata mieszkała w Arabii Saudyjskiej, pracowała tam i widywała się z kobietami. Spotykała się ze znanymi na całym świecie saudyjskimi aktywistkami walczącymi o prawa kobiet, rozmawiała z żonami z poligamicznych rodzin, poznawała księżniczki i żyjące na pustyni Beduinki. Ze szczerych pełnych emocji rozmów wyłania się prawdziwy, zupełnie nieznany portret Saudyjki. Od religii i polityki przez problemy dnia codziennego, poligamiczne małżeństwa, niezrozumiały dla ludzi Zachodu system opiekuna prawnego aż po seksualność, rozmówczynie autorki opisują świat, który Europejczykowi wydaje się czymś obcym. To prawdziwa, inspirująca i odważna opowieść, która obala wiele stereotypów i ukazuje intymne myśli oraz szczegóły z codziennego życia kobiet w tym najbardziej intrygującym ze wszystkich krajów. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (1 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Sukces osobisty / Brian Tracy ; tłumaczenie Bartosz Sałbut. - Warszawa : MT Biznes, [2016]. - 1 płyta audio (CD) (2 godz. 44 min 28 s): zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
(Biblioteka Sukcesu Briana Tracy)
Dlaczego jedni odnoszą większe sukcesy niż inni? Brian Tracy, światowej sławy ekspert od zwiększania efektywności, przez dziesięciolecia badał życiorysy i zachowania ludzi sukcesu. Na tej podstawie wyciągnął zaskakujący wniosek: nawet niewielkie korekty nastawienia i zachowań mogą przełożyć się na istotny wzrost osiąganych wyników. W tej krótkiej, acz inspirującej książce autor wyjaśnia, w jaki sposób wszyscy możemy: wyznaczać jasne cele (bo nie da się osiągnąć celu, którego się nie widzi); zmienić nastawienie pod kątem przyciągania nowych możliwości; wyrzec się wszelkich przekonań, którymi sami się ograniczamy; wzmacniać pewność siebie; ćwiczyć się w sztuce odwagi (ludzie sukcesu nie boją się podejmować ryzyka); wykorzystywać każdą okazję do nauki i rozwoju; nawykowo prowadzić działania networkingowe; opanować umiejętność planowania strategicznego. Książka jest pełna prostych, lecz jednocześnie rewolucyjnych technik, dzięki którym nauczysz się przekuwać marzenia w konkretne efekty. [audiobook.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej