Levy Jaime
Sortowanie
Źródło opisu
Legimi
(1)
Zbiory
(1)
Forma i typ
E-booki
(1)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1664)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Levy Jaime
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(765)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Kochanowski Jan
(505)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(495)
Cartland Barbara
(492)
Kiss Jacek (1943-2022)
(476)
Shakespeare William
(471)
Dickens Charles
(446)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Fabianowska Małgorzata
(411)
Siemianowski Roch (1950- )
(401)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(361)
Utta Mirosław (1940- )
(358)
Zarawska Patrycja (1970- )
(358)
Gudowski Maciej (1957- )
(351)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(344)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(321)
Borowiec Piotr (1963- )
(313)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Steel Danielle (1947- )
(295)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(291)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(278)
Popławska Anna (1980- )
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Roberts Nora (1950- )
(269)
Kołodziejczak Tomasz (1967- )
(266)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Jasieński Ksawery (1931- )
(253)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(248)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Austen Jane
(233)
Teleszyński Leszek (1947- )
(233)
Zimnicka Iwona (1963- )
(232)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Mazan Maciejka
(219)
Balzac Honoré de
(217)
Domańska Joanna (1970- )
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Szulc Andrzej
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(208)
Christie Agatha (1890-1976)
(207)
Howard Robert E
(203)
Chorąży Wojciech (1973- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Disney Walt (1901-1966)
(197)
King Stephen (1947- )
(196)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(196)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Menedżerowie produktu
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Temat
Interfejs użytkownika
(1)
Marketing cyfrowy
(1)
Strony WWW
(1)
User experience (UX)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
E-book
W koszyku
UX-Strategie / Jaime Levy. - [miejsce nieznane] : O'Reilly : Legimi, 2021.
Autor
Forma i typ
Mit der richtigen Strategie Zeit und Geld sparen und Kunden überzeugen Das Buch verbindet UX-Design mit Geschäftsstrategie. Übersetzung der zweiten englischen Auflage mit topaktuellen Beispielen und Techniken, inkl. Online-Nutzerforschung Voller Praxisbezug und einem kostenlosen Toolkit zum Herunterladen und Loslegen User-Experience-Strategie schließt die Wissenslücke zwischen Geschäftsstrategie und UX-Design, aber bis jetzt gab es kein einfach anzuwendendes Framework für die Umsetzung. Dieser praktische Leitfaden stellt leicht verständliche Strategie-Tools und -Techniken vor, die Ihnen und Ihrem Team helfen, innovative Multi-Device-Produkte zu entwickeln, die von den Nutzern gerne verwendet werden. Die erfolgreiche UX-Strategin Jaime Levy zeigt UX/UI-Designer*innen, Produktmanager*innen und angehenden Strateg*innen einfache bis fortgeschrittene Methoden, die sofort angewendet werden können. Durch Business Cases und anschauliche Praxisbeispiele erhalten Sie wertvolle Einblicke und ein topaktuelles Kapitel über die Durchführung qualitativer Online-Nutzerforschung rundet das Buch ab. - Definieren Sie Wertversprechen und validieren Sie Zielkunden durch provisorische Personas und Techniken zur Kundenfindung- Erkunden Sie Marktchancen durch die Durchführung von Wettbewerbsforschung und -analyse- Entwerfen Sie Experimente mit schnellen Prototypen, die auf das Geschäftsmodell ausgerichtet sind- Führen Sie Online-Nutzerforschung durch, um schnell und mit jedem Budget wertvolle Erkenntnisse zu gewinnen- Testen Sie Geschäftsideen und validieren Sie Marketingkanäle, indem Sie Online-Werbung und Landing-Page-Kampagnen durchführen
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej