Czwarta rewolucja przemysłowa
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Adamik Anna (1970- )
(1)
Bianchi Anna
(1)
Buchwald Paweł
(1)
Grabowska Sandra
(1)
Granosik Grzegorz (1970- )
(1)
Gwiazda Aleksander
(1)
Kotler Philip (1931- )
(1)
Saniuk Sebastian
(1)
Stigliano Giuseppe
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Doktoranci
(1)
Menedżerowie
(1)
Menedżerowie produkcji
(1)
Studenci
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3647)
II wojna światowa (1939-1945)
(2139)
Rodzina
(2108)
Przyjaźń
(2008)
Relacje międzyludzkie
(1889)
Czwarta rewolucja przemysłowa
(-)
Tajemnica
(1824)
Miłość
(1823)
Śledztwo i dochodzenie
(1274)
Zabójstwo
(1090)
Zwierzęta
(970)
Dzieci
(957)
Pisarze polscy
(839)
Magia
(791)
Nastolatki
(774)
Trudne sytuacje życiowe
(736)
Życie codzienne
(734)
Małżeństwo
(732)
Relacja romantyczna
(727)
Żydzi
(727)
Policjanci
(715)
Rodzeństwo
(702)
Sekrety rodzinne
(702)
Przedsiębiorstwo
(687)
Uczucia
(687)
Dziewczęta
(639)
Zarządzanie
(583)
Osoby zaginione
(582)
Przestępczość zorganizowana
(543)
Kultura
(525)
Polacy za granicą
(515)
Władcy
(514)
Wybory życiowe
(501)
Dziennikarze
(498)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(464)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(452)
Uprowadzenie
(441)
Uczniowie
(434)
Zemsta
(415)
Arystokracja
(414)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(402)
Psy
(398)
Wojsko
(392)
Psychologia
(378)
Podróże
(376)
Seryjni zabójcy
(373)
Lekarze
(371)
Wsie
(364)
Historia
(363)
Język polski
(357)
Koty
(356)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(351)
Poszukiwania zaginionych
(346)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(335)
Chłopcy
(328)
Dziadkowie i wnuki
(328)
Samorealizacja
(321)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Kucharstwo
(310)
Wojna
(310)
Śmierć
(307)
Walka dobra ze złem
(306)
Pisarze
(304)
Spisek
(304)
Marketing
(297)
Wakacje
(295)
Przyroda
(292)
Mężczyzna
(291)
Obyczaje i zwyczaje
(290)
Ruch oporu
(288)
Fizyka
(287)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(279)
Bibliotekarstwo
(271)
Leczenie
(271)
Religia
(271)
Aktorzy polscy
(270)
Zjawiska paranormalne
(269)
Nauka
(263)
Holokaust
(262)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
PRL
(260)
Krainy i światy fikcyjne
(258)
Ojcowie i córki
(257)
Socjologia
(257)
Zabójstwo seryjne
(257)
Dubbing
(256)
Prawo
(255)
Język polski (przedmiot szkolny)
(254)
Samotność
(251)
Poeci polscy
(250)
Szlachta
(248)
Marzenia
(246)
Sztuka
(245)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Zarządzanie i marketing
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Inżynieria i technika
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0 : Ryszard Knosala poleca)
Smart World to specyficzne środowisko działania, które obejmuje swoimi wyrafinowanymi wymaganiami techniczno-technologicznymi, środowiskowymi, społecznymi i organizacyjnymi różne podmioty, systemy i rzeczy, w tym obiekty fizyczne, usługi cybernetyczne, świadomych społecznie i środowiskowo ludzi oraz sposób ich myślenia kognitywnego. Wiąże się ono z rosnącym zorientowaniem na tworzenie i wdrażanie takich proaktywnych i innowacyjnych rozwiązań technologicznych, które będą kształtowały coraz to lepsze jakościowo, a przy tym bardziej humanitarne i zrównoważone środowiskowo warunki funkcjonowania społecznego i gospodarczego. W Smart World hiperprzestrzeń ta staje się podstawową architekturą systemu skutecznych działań rynkowych. W związku z tym dynamiczny rozwój technologiczny oraz rozwiązania wdrażane w nowoczesnych przedsiębiorstwach skutkują zmianą paradygmatów zarządzania i potrzebą budowy nowych modeli biznesu. Nowoczesne modele biznesu powinny dążyć do zachowania równowagi między rozwojem inteligentnej technologii a poprawą jakości życia i uznawanymi wartościami w poszczególnych społeczeństwach. Celem książki jest podjęcie próby identyfikacji, charakterystyki i usystematyzowania elementów koncepcji Smart World, a także przedstawienie kluczowych dla współczesnych organizacji uwarunkowań skutecznego funkcjonowania w jej środowisku, które determinują architekturę nowoczesnych modeli biznesu. Opracowanie ma także służyć określeniu kierunków inteligentnego rozwoju środowisk biznesowych i okołobiznesowych dla potrzeb skuteczniejszego upowszechnienia wymagań współczesności i praktycznej realizacji towarzyszących temu procesowi zmian, w tym cyfryzacji, automatyzacji, usieciowania czy otwierania się współczesnego świata na szeroko pojętą współpracę oraz problemy środowiskowe i społeczne. Idea Smart World to bowiem nie tylko zastosowanie inteligentnych technologii w procesie projektowania, wytwarzania i dostarczania spersonalizowanych produktów i usług dla członków Społeczeństwa 5.0. To nie tylko realizacja inteligentnego usieciowania wszystkich ogniw łańcucha wartości i otwartość na komunikację, dzielenie się wiedzą i doświadczeniami zapisanymi w modelu biznesu 4.0. To także głębsze, inteligentnie ukierunkowane zaangażowanie organizacji w zrównoważenie środowiskowe i społeczne. Identyfikując megatrendy wynikające z środowiska Smart World w książce zaproponowano referencyjną architekturę modelu biznesu 4.0, której budowę oparto na filarach Przemysłu 4.0. Model biznesu 4.0 został zbudowany na architekturze technicznej i społecznej, które łączą odporne procesy w celu realizacji wartości dla klienta. Wysoce innowacyjna architektura modelu biznesu oparta jest na nowoczesnych rozwiązaniach technologicznych. Natomiast w architekturze społecznej uwypuklono aspekt zarządzania talentami, który jest silnie akcentowany w koncepcji Przemysłu 5.0. W opracowaniu szczególnie wiele uwagi poświęcono sektorowi MŚP i warunkom jego dostosowania do środowiska Smart World. Podjęte w opracowaniu rozważania wsparto praktycznymi przykładami z obszarów współczesnych smart organizacji, smart fabryk oraz cyber-fizycznych sieci przedsiębiorstw. Z uwagi na charakter i różnorodność przedstawionych rozważań książka może stanowić doskonałą pomoc dydaktyczną dla studentów, zwłaszcza kierunków: zarządzanie, inżynieria zarządzania, logistyka czy inżynieria produkcji oraz pokrewnych, a także służyć jako wsparcie procesów decyzyjnych i inwestycyjnych praktyków biznesu różnych branż. [www.pwe.com.pl].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Przemysł 4.0)
Jednym z filarów rozwoju IoT jest Przemysłowy Internet Rzeczy (ang. Industrial Internet of Things, IIoT). Jest to jeden z najszybciej rozwijających się i największych segmentów IoT. Obejmuje on narzędzia sprzętowe i programowe do monitorowania urządzeń fizycznych. Celem jest monitorowanie wydajności, czasu pracy lub przestojów, gromadzenie danych i sterowanie w czasie rzeczywistym. Elementem IIoT jest także predykcyjne zarządzanie ruchem tysięcy maszyn. Prezentowana książka jest materiałem pozwalającym zrozumieć rewolucję IoT, której jesteśmy świadkami. Zawiera też wiele wartościowych przykładów zastosowania IoT do rozwiązywania problemów, które stoją przez współczesnym przemysłem. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rewolucja technologiczna ostatnich kilkudziesięciu lat zmieniła wiele założeń, na których opierał się świat handlu detalicznego. Oczekiwania klientów rozwija się z prędkością cyfrową: kupujący pragną coraz bardziej angażujących, spersonalizowanych doświadczeń. Informacje krążą z niezwykłą szybkością, rynek stał się bardziej horyzontalny, integracyjny i społeczny, a podróż klienta jest coraz mniej liniowa i przewidywalna. Ten, kto wcześniej był tylko „odbiorcą” kampanii marketingowych i komunikacyjnych, dziś staje się protagonistą. Wiele firm postrzega to jako problem - a nawet „apokalipsę detaliczną”, ale inne - jako niezwykłą okazję. Tezy i zasady zawarte w Retail 4.0 są wzbogacone o praktyczne wskazówki. Autorzy konfrontują swój punkt widzenia z prezesami i top menedżerami międzynarodowych firm, takich jak Amazon, Autogrill, Boggi, Bridgestone, Brooks Brothers, Brunello Cucinelli, Campari Group, Carrefour, Coccinelle, Disneyland Paris, Eataly, Henkel, HSBC, KIKO Mediolan, La Martina, Levi Strauss & Co., Marks & Spencer, Moleskine, Mondadori Retail, Natuzzi, Safilo Group, SEA, Grupa Shiseido. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej