Biznesplan
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(8)
Forma i typ
Książki
(8)
Poradniki i przewodniki
(4)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(12)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 2
(1)
Filia nr 3
(1)
Filia nr 4
(1)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 7
(1)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(2)
Appelo Jurgen (1969- )
(1)
Brown David
(1)
Malcherek Monika
(1)
Olbrycht Krzysztof (1960- )
(1)
Radosz Joanna (1992- )
(1)
Rakowski Piotr
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Royer Timothy
(1)
Shaalan Sharif
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Thompson Mark
(1)
Tokarski Andrzej (finanse)
(1)
Tokarski Maciej
(1)
Wójcik Jacek (ekonomia)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Temat
Kobieta
(3666)
II wojna światowa (1939-1945)
(2147)
Rodzina
(2114)
Przyjaźń
(2012)
Relacje międzyludzkie
(1899)
Biznesplan
(-)
Tajemnica
(1839)
Miłość
(1830)
Śledztwo i dochodzenie
(1281)
Zabójstwo
(1102)
Zwierzęta
(970)
Dzieci
(960)
Pisarze polscy
(839)
Magia
(794)
Nastolatki
(776)
Trudne sytuacje życiowe
(744)
Życie codzienne
(736)
Małżeństwo
(735)
Relacja romantyczna
(734)
Żydzi
(730)
Policjanci
(721)
Sekrety rodzinne
(705)
Rodzeństwo
(703)
Uczucia
(690)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(642)
Osoby zaginione
(587)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(551)
Kultura
(525)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(500)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(464)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(454)
Uprowadzenie
(442)
Uczniowie
(434)
Zemsta
(421)
Arystokracja
(418)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(402)
Psy
(398)
Wojsko
(392)
Psychologia
(378)
Podróże
(376)
Seryjni zabójcy
(375)
Lekarze
(372)
Wsie
(365)
Historia
(363)
Język polski
(357)
Koty
(356)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(351)
Poszukiwania zaginionych
(347)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Dziadkowie i wnuki
(330)
Chłopcy
(329)
Samorealizacja
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(306)
Walka dobra ze złem
(306)
Marketing
(297)
Wakacje
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(293)
Mężczyzna
(292)
Przyroda
(292)
Ruch oporu
(288)
Fizyka
(287)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(279)
Bibliotekarstwo
(271)
Leczenie
(271)
Religia
(271)
Aktorzy polscy
(270)
Zjawiska paranormalne
(270)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Krainy i światy fikcyjne
(261)
Ojcowie i córki
(260)
PRL
(260)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Prawo
(255)
Język polski (przedmiot szkolny)
(254)
Samotność
(252)
Poeci polscy
(250)
Szlachta
(248)
Marzenia
(246)
Sztuka
(245)
Gatunek
Poradnik
(5)
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Praca, kariera, pieniądze
(3)
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
8 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Na okładce i grzbiecie: Wiley.
Ta książka zawiera bezcenne rady dla każdego, kto chce wprowadzić na rynek nowy produkt czy usługę. Pokazuje, jak liderzy tworzą wizję innowacyjnego produktu i przedstawiają oczekiwane korzyści dla użytkowników. Opisano tu różne opcje finansowania, zasady budowania zespołu pracowników, a także problemy związane z wprowadzaniem produktu na rynek. Narzędzia i wskazówki, które tu znajdziesz, mają przyspieszać rozwój biznesu działającego w nurcie Lean i Agile. Odnoszą się one do takich tematów jak praca z zespołem rozproszonym, optymalizacja przepływu pracy czy mapy podróży użytkownika. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wojny biznesowe / David Brown; tłumaczenie Joanna Radosz. - Wydanie I. - Kraków : Wydawnictwo SQN, 2021. - 458 stron ; 21 cm.
Dlaczego niektóre firmy triumfują a inne upadają? iPhone kontra BlackBerry. Adidas kontra Puma. Fender kontra Gibson. H&M kontra Zara. David Brown, autor jednego z najpopularniejszych podcastów, „Business Wars”, przedstawia największe rywalizacje biznesowe w historii. Co stoi za sukcesami i porażkami marek, które wpływają na nasze życie? David Brown wykorzystując kultowe strategiczne zagrywki i rady Sun Zi pokazuje, jak potężne firmy wyrastają, pokonują rywali, tworzą innowacyjne plany i dostosowują się do zmiennych oczekiwań społeczeństwa. Ich cel? Być o kilka kroków przed resztą i pozostać triumfalnym tytanem swojej branży. Opowieści zawarte w Wojnach biznesowych ekscytują, ale jednocześnie dają bezcenne lekcje: determinacji, kreatywności, cierpliwości, finezji, wytrwałości i innych cech, które prowadzą do stworzenia zwycięskiej firmy. Te wnioski przydadzą się wszystkim: od freelancerów po dyrektorów międzynarodowych korporacji. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 7 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Filia nr 1
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia nr 2
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia nr 3
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 657/659 (1 egz.)
Filia nr 5
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Filia nr 7
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 654/659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy. Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy. W książce: rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi prowadzenie kampanii w Salesforce analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów stosowanie przepływów zabezpieczanie platformy Salesforce. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
AI w biznesie : jak zarabiać więcej dzięki sztucznej inteligencji / Mirosław Skwarek. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 216 stron : fotografie, ilustracje ; 21 cm.
Biznesowa rewolucja na miarę internetu. Już tu jest! Pojęcie sztucznej inteligencji (SI, ang. AI) używane jest od lat pięćdziesiątych XX wieku. Jednak dopiero niedawno stało się gorącym, odmienianym przez wszystkie przypadki i możliwości terminem, który działa na wyobraźnię ludzi na całym świecie. Sprawcą zamieszania jest ChatGPT – chatbot opracowany przez firmę OpenIA, który służy do generowania odpowiedzi na dane wprowadzone przez użytkownika. Innymi słowy: super mózg z dostępem do wszystkich zasobów internetu pomyślany tak, by dzielić się nimi z człowiekiem w sposób, jakiego ten człowiek akurat sobie życzy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress)
W ciągu miesiąca w Polsce powstaje ponad dwadzieścia tysięcy przedsiębiorstw. Część z nich odnosi sukces, inne jakoś prosperują, ale duży odsetek przedsiębiorców prędzej czy później podejmuje decyzję o zamknięciu działalności. Zakładaniu firmy zwykle towarzyszy entuzjazm i poczucie spełnienia marzeń o własnym biznesie i wolności. Niestety, rzeczywistość boleśnie weryfikuje nadmiar optymizmu i nierealistyczne założenia. Jak się więc przygotować do prowadzenia własnej działalności i o czym należy pamiętać przy zakładaniu przedsiębiorstwa? Czy są jakieś sposoby, które gwarantują odniesienie sukcesu w biznesie? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Czy teraz jest dobry moment na założenie własnej firmy? Świat biznesu, wstrząsany kolejnymi burzami, doświadcza gwałtownych turbulencji, co powoduje nieustanne zmiany uwarunkowań działalności gospodarczej. Konkurencja jest coraz bardziej zacięta i zdeterminowana, a wyzwania okazują się większe i trudniejsze. A zatem, jeśli chcesz stworzyć własną firmę, musisz zapewnić jej odporność na wstrząsy ekonomiczne i potencjał, by mogła zdobyć szczyt w swojej branży. Tylko jak w praktyce osiągnąć tak ambitny cel?
Podpowiedź znajdziesz w tej książce. Zawiera ona siedem sprawdzonych zasad, które pozwalają poprawić funkcjonowanie każdej firmy działającej w dowolnej branży. Dowiesz się, jak inspirować, przyciągać i zatrzymywać przy sobie wspaniałych ludzi, pisać niezawodny biznesplan, identyfikować wymagania rynku, tworzyć wyróżniający się plan marketingowy, przywiązywać klientów do siebie i stale poprawiać ich obsługę. Nauczysz się szeregu prostych, praktycznych i skutecznych metod doskonalenia przywództwa, sprzedaży i marketingu, dzięki którym możesz budować świetną firmę w dowolnej branży i stawiać czoło każdej konkurencji. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej