Marketing cyfrowy
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(45)
Forma i typ
Książki
(45)
Poradniki i przewodniki
(7)
Publikacje fachowe
(6)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(42)
tylko na miejscu
(6)
wypożyczone
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(43)
Czytelnia
(6)
Filia nr 3
(1)
Autor
Grala-Kowalska Magdalena
(2)
Gutowski Maksymilian
(2)
Mazurek Grzegorz
(2)
Sałbut Bartosz
(2)
Scott David Meerman
(2)
Sielicki Leszek
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(1)
Barrow Colin
(1)
Barska Anetta
(1)
Bickerton Matthew
(1)
Bickerton Pauline
(1)
Bishop Bill (1957- )
(1)
Bonek Tomasz
(1)
Brunson Russell
(1)
Bucki Piotr
(1)
Błażewicz Grzegorz
(1)
Dutko Maciej
(1)
Dąbkowski Grzegorz (tłumacz)
(1)
Dąbrowski Jarosław Filip (1975- )
(1)
Ehrlich Andrzej
(1)
Evans Liana
(1)
Feldy Marzena
(1)
Frąckiewicz Ewa
(1)
Gajda Jolanta
(1)
Gibson Shane
(1)
Hipsz Tomasz
(1)
Jellinek Ryszard
(1)
Jenkins Simms
(1)
Jones Calvin
(1)
Kania Aleksandra
(1)
Kaznowski Dominik
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kobis Paweł
(1)
Kowalska Magdalena
(1)
Krupa Piotr
(1)
Księżniak Emilia
(1)
Levine Michael (1954- )
(1)
Levinson Jay Conrad
(1)
Levy Jaime
(1)
Lipa Michał
(1)
Lutze Heather (1969- )
(1)
Machnik Marcin
(1)
Mendelson B. J. (1983- )
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Oruba Norbert
(1)
Ossowski Maciej
(1)
Oszajca Anna
(1)
Pardesi Upkar
(1)
Podlaski Arkadiusz
(1)
Raulinajtys Monika
(1)
Robson Kinga
(1)
Rojek Katarzyna
(1)
Ryan Damian
(1)
Shih Clara
(1)
Smaga Marta
(1)
Sroka Kinga
(1)
Szkudłapska Aleksandra
(1)
Szyszka Michał
(1)
Trzeciak Sergiusz (1976- )
(1)
Vaynerchuk Gary (1975- )
(1)
Walotek-Ściańska Katarzyna
(1)
Weinschenk Susan M
(1)
Werbanowska Marta
(1)
Wielki Janusz
(1)
Wright Jeremy
(1)
Zastrożna Martyna
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(11)
2010 - 2019
(22)
2000 - 2009
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(15)
Kraj wydania
Polska
(45)
Język
polski
(45)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(2)
Menedżerowie produktu
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Kobieta
(3677)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2126)
Przyjaźń
(2039)
Relacje międzyludzkie
(1908)
Marketing cyfrowy
(-)
Tajemnica
(1851)
Miłość
(1836)
Śledztwo i dochodzenie
(1295)
Zabójstwo
(1107)
Zwierzęta
(975)
Dzieci
(967)
Pisarze polscy
(843)
Magia
(805)
Nastolatki
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(750)
Życie codzienne
(740)
Małżeństwo
(737)
Relacja romantyczna
(737)
Żydzi
(730)
Policjanci
(727)
Rodzeństwo
(713)
Sekrety rodzinne
(708)
Uczucia
(694)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(657)
Osoby zaginione
(592)
Zarządzanie
(583)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Kultura
(526)
Władcy
(519)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(466)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(456)
Uprowadzenie
(444)
Uczniowie
(438)
Zemsta
(424)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(405)
Psy
(403)
Wojsko
(390)
Podróże
(381)
Psychologia
(378)
Seryjni zabójcy
(377)
Lekarze
(374)
Wsie
(371)
Historia
(365)
Koty
(361)
Język polski
(357)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(352)
Poszukiwania zaginionych
(350)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(335)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Walka dobra ze złem
(325)
Samorealizacja
(323)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(313)
Wojna
(312)
Spisek
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Pisarze
(307)
Wakacje
(298)
Marketing
(297)
Obyczaje i zwyczaje
(297)
Przyroda
(294)
Mężczyzna
(293)
Fizyka
(290)
Ruch oporu
(288)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(280)
Religia
(273)
Aktorzy polscy
(271)
Bibliotekarstwo
(271)
Zjawiska paranormalne
(271)
Krainy i światy fikcyjne
(269)
Holokaust
(264)
Leczenie
(264)
Nauka
(263)
PRL
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Ojcowie i córki
(260)
Prawo
(260)
Zabójstwo seryjne
(260)
Język polski (przedmiot szkolny)
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Samotność
(254)
Poeci polscy
(251)
Szlachta
(248)
Marzenia
(247)
Sztuka
(246)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Poradnik
(18)
Podręcznik
(5)
Monografia
(2)
Blog
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(13)
Informatyka i technologie informacyjne
(6)
Media i komunikacja społeczna
(6)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
45 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W książce także ISBN oryginału.
Wydanie 2. odnosi się do oryginału.
Droga do sukcesu produktu cyfrowego prowadzi przez serce użytkownika. Historia biznesu obfituje w przykłady świetnych pomysłów, które poniosły spektakularną porażkę z powodu zlekceważenia wrażeń użytkownika. Przy opracowywaniu biznesowej strategii rozwoju produktu czy usługi trzeba więc zacząć od zebrania kluczowych informacji o przyszłych użytkownikach, ich potrzebach, preferencjach i przyzwyczajeniach, a także o konkurencyjnych produktach i perspektywach. Okazuje się jednak, że łączenie strategii typowo biznesowych z zasadami projektowania UX jest niełatwym zadaniem. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Transformacja cyfrowa : perspektywa marketingu / Grzegorz Mazurek. - Wydanie I - 4 dodruk. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2021. - 303, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
Transformacja cyfrowa, której wyrazem jest przenikanie technologii cyfrowych przez wszystkie aspekty działania organizacji i aktywności jej reprezentantów oraz klientów, to jedno z kluczowych zjawisk opisujących współczesną rzeczywistość gospodarczą. Pozwala osiągnąć zwiększoną wydajność i sprawność działania organizacji, ale również wymusza silne skupienie się na kliencie oraz ułatwia powstawanie nowych źródeł zysku. Ogromną rolę w procesach transformacyjnych odgrywa marketing, który także - za sprawą internetu i rozwiązań cyfrowych - ulega głębokim przeobrażeniom. Książka ma na celu zidentyfikowanie całokształtu zmian jakie wywołuje technologia cyfrowa na koncepcję, instrumenty i działania marketingowe. Najnowsza wiedza teoretyczna przeplata się z licznymi przykładami z praktyki gospodarczej. Opisane zostały także badania na wybitnych, światowej klasy ekspertach od technologii i marketingu oraz menedżerach i specjalistach marketingu z polskich przedsiębiorstw. To wszystko stanowi przyczynek do głębszej dyskusji oraz pogłębionej analizy nad rolą marketingu i współczesnego menedżera marketingu w organizacji. Cechą publikacji, stanowiącą o jej szczególnej wartości i przydatności jest holistyczne, kompleksowe, całościowe i logiczne ujęcie skomplikowanego zagadnienia, jakim jest transformacja cyfrowa gospodarki koncentrujące się na jej obszarze mikroekonomicznym - biznesowym. Autor przedstawia istotę i dokonuje charakterystyki transformacji cyfrowej, charakteryzuje technologie transformacyjne (media społecznościowe, sztuczna inteligencja, internet rzeczy, wirtualna i rozszerzona rzeczywistość, technologie mobile, big data i technologie chmurowe) i ich wpływ na marketing, by w końcowej części zwrócić uwagę na konsekwencje transformacji cyfrowej dla marketingu. Podstawowym celem książki jest autorskie spojrzenie na problematykę transformacji cyfrowej, technologii ją determinujących i wpływu opisywanych zjawisk na marketing - jego istotę, koncepcję oraz zarządzanie. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Nasze życie w dużym stopniu toczy się w internecie. Także interesy załatwiamy w sieci ? tu poszukujemy produktów i usług, opinii o nich i miejsc, w których możemy zaspokoić daną potrzebę. E-zakupy stają się codziennością. Przedsiębiorcy, świadomi preferencji zakupowych Polaków, dostosowują się do ich oczekiwań. Nowe sklepy on-line wyrastają jak grzyby po deszczu. Zbudować taki sklep można stosunkowo prosto, wystarczy skorzystać z ogólnie dostępnej technologii, gotowych szablonów i oprogramowania, a także pomocy doświadczonego informatyka. Gorzej z wypromowaniem tej działalności. Dlaczego ludzie mieliby odwiedzić nowe, nieznane im miejsce w sieci i zrobić zakupy u sprzedawcy, który nie ma jeszcze żadnych opinii w social mediach? Gdzie się ogłaszać w sieci? Jak wypromować e-sklep? Na których platformach internetowych warto działać? W jaki sposób zidentyfikować potencjalnych e-klientów i jak się uwiarygodnić w ich oczach? [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Wideotwórca : jak tworzyć filmy w social mediach / Anna Oszajca. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 245, [2] strony ; 21 cm.
Kamera, akcja, cięcie i... publikacja na YouTubie, Instagramie, TikToku. W social mediach autentyczność to potęga ― ludzie ją doceniają i nagradzają. Przybywa obserwujących, siła marki rośnie. A czy jest ktoś bardziej prawdziwy niż człowiek, który w mediach społecznościowych występuje osobiście, korzystając przy tym ze swojego potencjału wyrażonego ciepłym głosem, ekspresją przekazu i mową ciała? Jeśli czujesz, że to może być właściwa droga dla Ciebie, ale wciąż masz wątpliwości, ta książka z pewnością je rozwieje. Anna Oszajca napisała ten poradnik, by pomóc Ci doskonalić umiejętności i poszerzyć możliwości rozwoju w zakresie wideomarketingu. Podzieli się z Tobą wiedzą i praktycznymi wskazówkami, podsunie inspiracje, dzięki którym nagrywane przez Ciebie materiały wideo będą jeszcze ciekawsze i ― oczywiście ― autentyczne, a tym samym mocniej przemówią do odbiorcy. Pomoże Ci się pozbyć lęku przed kamerą i wskaże sztuczki, które sprawią, że łatwiej się z nią zaprzyjaźnisz. Podpowie, jakie rodzaje filmów warto kręcić, i omówi sposoby na robienie tego szybko i dobrze. Przybliży Ci także zagadnienia związane z domowym studiem nagrań ― dowiesz się między innymi, w jaki sposób je urządzić i w jaki sprzęt wyposażyć. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google ― Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych. Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi. {nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 32 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej