Zarządzanie relacjami z klientami
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Brunson Russell
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Michalak Katarzyna (nauki filologiczne)
(1)
Sielicki Leszek
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Przedsiębiorcy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(3674)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2126)
Przyjaźń
(2034)
Relacje międzyludzkie
(1908)
Zarządzanie relacjami z klientami
(-)
Tajemnica
(1847)
Miłość
(1836)
Śledztwo i dochodzenie
(1293)
Zabójstwo
(1106)
Zwierzęta
(975)
Dzieci
(967)
Pisarze polscy
(843)
Magia
(800)
Nastolatki
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(750)
Życie codzienne
(740)
Małżeństwo
(737)
Relacja romantyczna
(737)
Żydzi
(730)
Policjanci
(723)
Rodzeństwo
(713)
Sekrety rodzinne
(708)
Uczucia
(694)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(657)
Osoby zaginione
(592)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Kultura
(526)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(465)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(455)
Uprowadzenie
(444)
Uczniowie
(436)
Zemsta
(424)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(405)
Psy
(401)
Wojsko
(390)
Podróże
(379)
Psychologia
(378)
Seryjni zabójcy
(376)
Lekarze
(372)
Wsie
(370)
Historia
(365)
Koty
(361)
Język polski
(357)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(352)
Poszukiwania zaginionych
(350)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(335)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Samorealizacja
(323)
Walka dobra ze złem
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(307)
Wakacje
(298)
Marketing
(297)
Obyczaje i zwyczaje
(297)
Przyroda
(294)
Mężczyzna
(293)
Fizyka
(290)
Ruch oporu
(288)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(280)
Bibliotekarstwo
(272)
Religia
(272)
Aktorzy polscy
(271)
Leczenie
(271)
Zjawiska paranormalne
(271)
Krainy i światy fikcyjne
(265)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
PRL
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Ojcowie i córki
(260)
Prawo
(260)
Język polski (przedmiot szkolny)
(259)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Samotność
(254)
Poeci polscy
(251)
Szlachta
(248)
Marzenia
(247)
Sztuka
(246)
Gatunek
Poradnik
(2)
Monografia
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Media i komunikacja społeczna
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Instrukcja obsługi ścieżki klienta, czyli Praktyczny przewodnik po customer journey maps / Katarzyna Michalak. - Warszawa : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona : fotografie, ilustracje, wykresy ; 21 cm.
Publikacja została zaprojektowana i napisana tak, by stanowiła Twój przewodnik po mapie podróży Twojego klienta (ang. Customer Journey Map). Korzystając z wiedzy zawartej w lekturze nauczysz się towarzyszyć klientom w drodze do biznesowego sukcesu. Dodatkowo w pełni zrozumiesz jego potrzeby i oczekiwania. Co więcej, to właśnie Ty pomożesz Klientowi wyznaczając trasę podróży! Dzięki tej książce nauczysz się krok po kroku, jak zaplanować proces tworzenia ścieżki - wyjaśni zarówno teorię, jak i aspekty praktyczne. Dodatkowo dowiesz się, jak zbierać i analizować dane, a także jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu a także jak wykorzystać pozyskaną wiedzę.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej