Telemarketing
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(3)
Forma i typ
Książki
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Czytelnia
(1)
Autor
Najman Marta
(1)
Smith Chris
(1)
Wilk Michał (1986- )
(1)
Woźniczka Jarosław (1964- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(1)
Temat
Kobieta
(3675)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2126)
Przyjaźń
(2039)
Relacje międzyludzkie
(1908)
Telemarketing
(-)
Tajemnica
(1851)
Miłość
(1836)
Śledztwo i dochodzenie
(1296)
Zabójstwo
(1107)
Zwierzęta
(975)
Dzieci
(967)
Pisarze polscy
(843)
Magia
(805)
Nastolatki
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(750)
Życie codzienne
(740)
Małżeństwo
(737)
Relacja romantyczna
(737)
Żydzi
(730)
Policjanci
(725)
Rodzeństwo
(713)
Sekrety rodzinne
(708)
Uczucia
(694)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(657)
Osoby zaginione
(592)
Zarządzanie
(583)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Kultura
(526)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(466)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(456)
Uprowadzenie
(444)
Uczniowie
(438)
Zemsta
(424)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(405)
Psy
(403)
Wojsko
(390)
Podróże
(381)
Psychologia
(378)
Seryjni zabójcy
(376)
Lekarze
(374)
Wsie
(371)
Historia
(365)
Koty
(361)
Język polski
(357)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(352)
Poszukiwania zaginionych
(350)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(335)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Walka dobra ze złem
(325)
Samorealizacja
(323)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(313)
Wojna
(312)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(310)
Pisarze
(307)
Wakacje
(298)
Marketing
(297)
Obyczaje i zwyczaje
(297)
Przyroda
(294)
Mężczyzna
(293)
Fizyka
(290)
Ruch oporu
(288)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(280)
Religia
(273)
Aktorzy polscy
(271)
Bibliotekarstwo
(271)
Zjawiska paranormalne
(271)
Krainy i światy fikcyjne
(269)
Holokaust
(264)
Leczenie
(264)
Nauka
(263)
PRL
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Ojcowie i córki
(260)
Prawo
(260)
Zabójstwo seryjne
(260)
Język polski (przedmiot szkolny)
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Samotność
(254)
Poeci polscy
(251)
Szlachta
(248)
Marzenia
(247)
Sztuka
(246)
Gatunek
Monografia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Publicystyka
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Rozwój osobisty
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Przedsionek piekła czyli Call center od środka / Michał Wilk. - Wydanie I. - Pruszcz Gdański : Wydawnictwo Jasne, 2020. - 117 stron : portret ; 21 cm.
W Polsce w branży call center pracuje aż 250 000 osób. To imponująca armia ludzi. Można by zignorować ten fakt, bo tych tysięcy konsultantów nie widać na ulicach, w sklepach czy w urzędach. Ale mimo to nie da się przed nimi uciec. Każdy z nas odbiera telefony od przedstawicieli banków, sieci komórkowych czy platform telewizyjnych. Właśnie dlatego powstała ta książka. Dzięki niej dowiesz się, jak naprawdę wygląda praca w tym przedsionku piekła. Odkryjesz tajemnice tego owianego złą sławą miejsca. Przy okazji poznasz sztuczki sprzedażowe stosowane przez konsultantów i trudną sztukę negocjacji przydatną każdemu z nas, bo wszyscy jesteśmy klientami. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prezentowana monografia jest poświęcona eksploracji ciemnej strony marketingu. Zawiera swoisty katalog nieetycznych lub co najmniej kontrowersyjnych praktyk rynkowych, takich jak m.in. ukrywanie wyników badań marketingowych, fałszowanie ich i dezinformowanie nabywców oraz opinii publicznej, oferowanie nabywcom szkodliwych lub wadliwych produktów, żądanie od nich nieuczciwych cen za określone dobra lub usługi, wchodzenie w zmowy cenowe, stosowanie korupcji w działaniach sprzedażowych, dyskryminowanie nabywców poprzez oferowanie im gorszych warunków zakupu niż innym klientom, oszukiwanie ich za pomocą komunikacji marketingowej czy manipulowanie nimi przez sprzedawców, telemarketerów i pracowników obsługi klienta. Poszczególne przejawy ciemnej strony marketingu zostały zidentyfikowane i objaśnione, przedstawiono mechanizmy i możliwe skutki tego typu działań, reakcje nabywców wobec nich oraz stosowane sposoby przeciwdziałania im. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej