Zarządzanie i marketing
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(662)
Forma i typ
Książki
(657)
Publikacje popularnonaukowe
(387)
Publikacje fachowe
(103)
Publikacje naukowe
(99)
Publikacje dydaktyczne
(79)
Poradniki i przewodniki
(70)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6)
Audiobooki
(5)
Proza
(1)
Dostępność
dostępne
(560)
tylko na miejscu
(195)
wypożyczone
(31)
Placówka
Wypożyczalnia
(551)
Czytelnia
(195)
Dział Informacyjno-Regionalny
(1)
Filia nr 1
(1)
Filia nr 3
(3)
Filia nr 4
(26)
Filia nr 5
(1)
Filia nr 6 centrum multimedialne
(5)
Filia nr 7
(3)
Autor
Pocztowski Aleksy (1956- )
(9)
Tracy Brian (1944- )
(9)
Blanchard Kenneth H. (1939- )
(8)
Juchnowicz Marta (1948- )
(7)
Armstrong Michael (1928- )
(5)
Oleksyn Tadeusz (1945- )
(5)
Sierpińska Maria (1950- )
(5)
Witkowska Magda
(5)
Bańka Waldemar
(4)
Doroba Anita
(4)
Jamka Beata (1961- )
(4)
Jóźwiak Bożena
(4)
Kall Jacek (1962- )
(4)
Kotler Philip (1931- )
(4)
Kożusznik Barbara
(4)
Król Henryk (1932-2014)
(4)
Michalak Robert (1968- )
(4)
Penc Józef (1939- )
(4)
Szaban Jolanta
(4)
Szałkowski Adam
(4)
Wędzki Dariusz
(4)
Aldridge Alan (1947- )
(3)
Bogdanienko Jerzy (1946- )
(3)
Bucki Piotr
(3)
Christensen Clayton M
(3)
Ehrlich Andrzej
(3)
Grzywacz Jacek
(3)
Górska Ewa
(3)
Jabłoński Artur
(3)
Justyna Marlena
(3)
Klimowicz Magdalena
(3)
Knosala Ryszard (1949- )
(3)
Kostera Monika (1963- )
(3)
Kołodko Grzegorz W. (1949- )
(3)
Lenik Piotr
(3)
Ludwiczyński Antoni
(3)
Miś Alicja
(3)
Pawłowski Konrad
(3)
Potocki Arkadiusz (1945- )
(3)
Rostocki Marek
(3)
Sala Józef
(3)
Sawicki Jarosław
(3)
Sidor-Rządkowska Małgorzata
(3)
Sielicki Leszek
(3)
Sienkiewicz Łukasz
(3)
Simbierowicz Hanna
(3)
Stiglitz Joseph E. (1943- )
(3)
Wójcik Leszek
(3)
Łuczkiewicz Grzegorz
(3)
Żakowski Maciej
(3)
Appadurai Arjun (1949- )
(2)
Bakalarska-Stankiewicz Justyna
(2)
Bakalarz Dariusz
(2)
Bauman Zygmunt (1925-2017)
(2)
Bogusławska Katarzyna
(2)
Borkowska Stanisława (1939- )
(2)
Buchelt Beata (1974- )
(2)
Canwell Diane (1950- )
(2)
Cap Piotr (1970- )
(2)
Capiga Mirosława
(2)
Całek Anna
(2)
Cohen William A. (1937- )
(2)
Czapla Tomasz
(2)
Czerwińska Ewa (tłumacz)
(2)
Dale Margaret
(2)
Friedman Thomas L. (1953- )
(2)
Giddens Anthony (1938- )
(2)
Grocholiński Piotr
(2)
Grzegorczyk Justyna
(2)
Grzegorczyk Wojciech
(2)
Górska Grażyna
(2)
Hornowski Tomasz
(2)
Jajuga Krzysztof (1956- )
(2)
Janowska Zdzisława (1940- )
(2)
Jaworowicz Magdalena
(2)
Jeruszka Urszula (1952- )
(2)
Johnson Spencer
(2)
Jurkowski Ryszard
(2)
Jędrych Elżbieta
(2)
Kaczmarek Tadeusz Teofil (1936- )
(2)
Kamińska Joanna (bibliotekoznawca)
(2)
Karbowski Marcin
(2)
Keller Kevin Lane (1956- )
(2)
Konieczny Jacek
(2)
Kotarbiński Jacek
(2)
Kuzel Marcin
(2)
Lanz Karen
(2)
Leary-Joyce Judith
(2)
Lipa Michał
(2)
Lipka Anna
(2)
Listwan Tadeusz
(2)
Luecke Richard
(2)
Malcherek Monika
(2)
Marciniak Jarosław
(2)
Marks Stephen G
(2)
Masłyk-Musiał Ewa (1945- )
(2)
Maxwell John C. (1947- )
(2)
Michalska-Dominiak Beata
(2)
Miklaszewski Stanisław (1947-2011)
(2)
Mikuła Bogusz (1966- )
(2)
Rok wydania
2020 - 2024
(106)
2010 - 2019
(238)
2000 - 2009
(271)
1990 - 1999
(46)
1970 - 1979
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(558)
1901-2000
(72)
1945-1989
(3)
1989-2000
(3)
1918-1939
(1)
Kraj wydania
Polska
(662)
Język
polski
(662)
angielski
(2)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(65)
Menedżerowie
(33)
Przedsiębiorcy
(10)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Studenci
(10)
Handlowcy
(4)
Doradcy personalni
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Dorośli
(2)
Ekonomiści
(2)
Informatycy
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Specjaliści ds. controllingu
(2)
Administratorzy bezpieczeństwa informacji
(1)
Bibliotekarze
(1)
Coachowie
(1)
Copywriterzy
(1)
Doradcy zawodowi
(1)
Dyrektorzy bibliotek
(1)
Dyrektorzy finansowi
(1)
Dyrektorzy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Dziennikarze
(1)
Hotelarze
(1)
Kadra kierownicza
(1)
Kierownicy projektów
(1)
Kierownicy zakładów opieki zdrowotnej
(1)
Księgowi
(1)
Menedżerowie produktu
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Politolodzy
(1)
Poziom zaawansowany
(1)
Pracodawcy
(1)
Pracownicy
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Projektanci stron WWW
(1)
Przedstawiciele handlowi
(1)
Redaktorzy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(1)
Szkoły zawodowe
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(3)
Literatura amerykańska
(2)
Literatura angielska
(1)
Temat
Kadry
(180)
Zarządzanie
(153)
Globalizacja
(118)
Przedsiębiorstwo
(115)
Marketing
(37)
Menedżerowie
(30)
Innowacje
(28)
Przywództwo
(28)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(25)
Zarządzanie strategiczne
(20)
Motywacja pracy
(18)
Gospodarka
(17)
Decyzje finansowe
(16)
Kapitał intelektualny przedsiębiorstwa
(16)
Banki
(15)
Firma (nazwa)
(15)
Praca
(15)
Zarządzanie wiedzą
(15)
Kultura organizacyjna
(14)
Organizacja
(14)
Marketing cyfrowy
(13)
Techniki sprzedaży
(13)
Decyzje
(12)
Ergonomia
(12)
Relacje międzyludzkie
(12)
Zarządzanie jakością
(11)
Znak towarowy
(11)
Gospodarka oparta na wiedzy
(10)
Przedsiębiorstwa małe i średnie (MŚP)
(10)
Sukces
(10)
Zarządzanie projektami
(10)
Finanse
(9)
Kapitał
(8)
Komunikacja marketingowa
(8)
Międzynarodowe stosunki gospodarcze
(8)
Praca zespołowa
(8)
Przydatność zawodowa
(8)
Rynek finansowy
(8)
Czas pracy
(7)
Integracja europejska
(7)
Organizacje
(7)
Siła robocza
(7)
Zarządzanie czasem pracy
(7)
Handel
(6)
Hotelarstwo
(6)
Przedsiębiorstwa małe i średnie
(6)
Społeczeństwo informacyjne
(6)
Zarządzanie kryzysowe
(6)
Zatrudnienie
(6)
Antropologia społeczna
(5)
BHP
(5)
Controlling
(5)
Ekonomia
(5)
Gastronomia
(5)
Handel elektroniczny
(5)
Konkurencja
(5)
Konsumenci (ekonomia)
(5)
Marketing strategiczny
(5)
Media społecznościowe
(5)
Motywacja
(5)
Ochrona środowiska
(5)
Przedsiębiorczość
(5)
Przedsiębiorczość międzynarodowa
(5)
Sprzedaż
(5)
Systemy informatyczne zarządzania
(5)
Usługi
(5)
Zaangażowanie pracowników
(5)
Zarządzanie ryzykiem
(5)
Zawód
(5)
Content marketing
(4)
Kompetencje menedżerskie
(4)
Komunikacja interpersonalna
(4)
Komunikacja społeczna
(4)
Konkurencyjność
(4)
Logistyka gospodarcza
(4)
Marka (ekonomia)
(4)
Mentoring
(4)
Organizacja pracy
(4)
Outsourcing
(4)
Planowanie strategiczne
(4)
Polityka innowacyjna
(4)
Produktywność pracy
(4)
Przedsiębiorcy
(4)
Rachunkowość
(4)
Rynek (ekonomia)
(4)
Teoria organizacji
(4)
Zachowanie
(4)
Zarządzanie finansami
(4)
Środki masowego przekazu
(4)
Analiza systemowa
(3)
Autoprezentacja
(3)
Badania marketingowe
(3)
Bezpieczeństwo publiczne
(3)
Bibliotekarstwo
(3)
Biznesplan
(3)
Etyka biznesu
(3)
Handel detaliczny
(3)
Informatyka
(3)
Internet
(3)
Kompetencje zawodowe
(3)
Temat: czas
2001-
(56)
1901-2000
(13)
1989-2000
(11)
1945-1989
(4)
Temat: miejsce
Polska
(37)
Stany Zjednoczone (USA)
(4)
Europa
(3)
Europa Środkowo-Wschodnia
(2)
Azja
(1)
Czechy
(1)
Delhi (Indie)
(1)
Indie
(1)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Kraje arabskie
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Województwo dolnośląskie (1999- )
(1)
Województwo podkarpackie (1999- )
(1)
Województwo pomorskie (1999- )
(1)
Województwo łódzkie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Włochy
(1)
ZSRR
(1)
Zabrze (woj. śląskie)
(1)
Gatunek
Podręcznik
(157)
Poradnik
(129)
Opracowanie
(60)
Monografia
(32)
Materiały pomocnicze
(10)
Podręczniki akademickie
(8)
Praca zbiorowa
(6)
Raport z badań
(6)
Case study (studium przypadku)
(3)
Publicystyka
(2)
Antologia
(1)
Esej
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Opowiadania i nowele
(1)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Poradnik językowy
(1)
Wydawnictwa popularne
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Historia
(7596)
Kultura i sztuka
(3036)
Medycyna i zdrowie
(2416)
Geografia i nauki o Ziemi
(1879)
Literaturoznawstwo
(1779)
Zarządzanie i marketing
(662)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1754)
Podróże i turystyka
(1680)
Religia i duchowość
(1663)
Edukacja i pedagogika
(1471)
Socjologia i społeczeństwo
(1426)
Psychologia
(1326)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1120)
Językoznawstwo
(1058)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1014)
Biologia
(1003)
Hobby i czas wolny
(897)
Filozofia i etyka
(860)
Fizyka i astronomia
(856)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(679)
Inżynieria i technika
(566)
Kultura fizyczna i sport
(551)
Etnologia i antropologia kulturowa
(535)
Architektura i budownictwo
(529)
Informatyka i technologie informacyjne
(369)
Rozwój osobisty
(351)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(335)
Kulinaria
(320)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(286)
Rolnictwo i leśnictwo
(268)
Chemia
(264)
Media i komunikacja społeczna
(252)
Matematyka
(246)
Ochrona środowiska
(244)
Nauka i badania
(235)
Styl życia, moda i uroda
(235)
Archeologia
(204)
Praca, kariera, pieniądze
(146)
Transport i logistyka
(132)
Opieka nad zwierzętami i weterynaria
(115)
Dom i ogród
(78)
Prawo
(1)
662 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dzięki tej książce ty i twoja firma poznacie strategie wykorzystywania zdobywanej wiedzy w praktyce! Dlaczego tak wiele rzeczy, których uczymy się przecież z dużym wysiłkiem, zupełnie nam się nie utrwala? Ponieważ całą energię wkładamy w nabywanie nowych umiejętności i kształtowanie lepszych nawyków, brakuje nam natomiast skutecznych narzędzi, dzięki którym moglibyśmy zapamiętać wszystkie te przydatne informacje i zacząć je stosować. W niniejszej książce Ken Blanchard, Paul J. Meyer oraz Dick Ruhe opowiadają historię pisarza, którego nurtują pewne pytania, i przedsiębiorcy, który potrafi na nie odpowiedzieć. Całość stanowi prosty i uporządkowany opis metody, pozwalającej skuteczniej się uczyć i wykorzystywać zdobytą wiedzę, a także wprowadzić w swoim życiu trwałe zmiany. Dzięki tej książce dowiesz się, jak: poradzić sobie z zalewem informacji, czyli uczyć się „mniej, ale częściej zamiast więcej, ale rzadziej”, dostroić swój wewnętrzny filtr informacji, aby nauczyć się myśleć przez pryzmat zielonego światła, określić plan kontynuacji, aby wykorzystać nowo zdobytą wiedzę w praktyce. Wreszcie poznasz też odpowiedź na pytanie: „Dlaczego mimo iż wiem, że powinienem coś robić, nadal tego nie robię?”. Ta książka to brakujące ogniwo, które dostarcza narzędzi niezbędnych do wypełnienia luki między wiedzą a działaniem! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Pierwszy polski podręcznik do Metod organizacji i zarządzania! Jedyny na rynku kompleksowy podręcznik do obowiązkowego przedmiotu na kierunku zarządzanie i marketing. Koncentruje się przede wszystkim na: relacjach organizacji z otoczeniem, relacjach w strukturze organizacyjnej, relacjach w procesie pracy, relacjach społecznych, relacjach w procesie kształtowania kapitału społecznego organizacji, relacjach w procesie wprowadzania zmian. Atuty podręcznika to: przejrzysta struktura wykładu i przystępny język, przykłady oparte na doświadczeniach polskich firm, duża liczba rysunków i tabeli ilustrujących przedstawiane zagadnienia, indeks rzeczowy i indeks nazwisk, bogata bibliografia. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005.44 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Filia nr 4
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Kiedy badani opowiadali mi o sensie wykonywanej pracy, wskazywali na jego bardzo różne źródła, między innymi przekonanie o pozytywnym wpływie wykonywanej pracy na otoczenie, co dość dobrze ilustruje powyższy cytat – słowa pracowniczki z miasta średniej wielkości. Choć badani wskazywali na różne źródła sensu, łączyło ich kilka wspólnych cech, których nie byli świadomi. Wszyscy byli silnie zaangażowani w pracę, mocno przywiązani do organizacji i ponadprzeciętnie zadowoleni z pracy. Niestety, to przekonanie o sensie pracy zazwyczaj nie trwało długo. W książce pokazuję, jak menedżerowie, często nieświadomie, zamiast przyczyniać się do wzmocnienia poczucia sensu u podwładnych, swoimi działaniami prowadzili do sytuacji, w których praca sens traciła, a nawet zaczynała być przez badanych określana jako „bezsensowna”. Wówczas zamiast zaangażowania pojawiał się cynizm, przywiązanie zamieniało się w chęć odejścia, a satysfakcja – w żal. Dlatego jest to książka pisana ku rozwadze. Przełożonym pomoże tego negatywnego wpływu na sens pracy uniknąć. Pracownikom pozwoli przed utratą sensu się zabezpieczyć. Wszystkim, mam nadzieję, uświadomi, że pytanie o sens pracy nie powinno być tylko domeną filozofów. Powinno towarzyszyć każdemu z nas, pomagając w pracy zobaczyć to, co wartościowe i ważne. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005Mg (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 338(438) (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 338 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Viral : jak zarażać ideami i tworzyć wirusowe treści / Piotr Bucki. - Warszawa : Wydawnictwo PWN, copyright 2019. - 133, [1] strona : ilustracje kolorowe ; 24 cm.
(Marketing)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej