Satysfakcja konsumentów
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Banaszczyk Piotr
(1)
Boguszewicz-Kreft Monika
(1)
Kauf Sabina
(1)
Szołtysek Jacek
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3668)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2117)
Przyjaźń
(2013)
Relacje międzyludzkie
(1905)
Satysfakcja konsumentów
(-)
Tajemnica
(1842)
Miłość
(1831)
Śledztwo i dochodzenie
(1282)
Zabójstwo
(1104)
Zwierzęta
(970)
Dzieci
(960)
Pisarze polscy
(839)
Magia
(795)
Nastolatki
(776)
Trudne sytuacje życiowe
(745)
Małżeństwo
(737)
Życie codzienne
(736)
Relacja romantyczna
(735)
Żydzi
(730)
Policjanci
(723)
Sekrety rodzinne
(705)
Rodzeństwo
(703)
Uczucia
(690)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(642)
Osoby zaginione
(591)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(551)
Kultura
(525)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(464)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(454)
Uprowadzenie
(442)
Uczniowie
(434)
Zemsta
(423)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(402)
Psy
(398)
Wojsko
(392)
Psychologia
(378)
Podróże
(376)
Seryjni zabójcy
(375)
Lekarze
(372)
Wsie
(367)
Historia
(363)
Język polski
(357)
Koty
(356)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(351)
Poszukiwania zaginionych
(348)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(330)
Dziadkowie i wnuki
(330)
Samorealizacja
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(307)
Walka dobra ze złem
(306)
Marketing
(297)
Wakacje
(295)
Mężczyzna
(293)
Obyczaje i zwyczaje
(293)
Przyroda
(292)
Ruch oporu
(288)
Fizyka
(287)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(279)
Bibliotekarstwo
(271)
Leczenie
(271)
Religia
(271)
Aktorzy polscy
(270)
Zjawiska paranormalne
(270)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Krainy i światy fikcyjne
(261)
PRL
(261)
Ojcowie i córki
(260)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Prawo
(255)
Język polski (przedmiot szkolny)
(254)
Samotność
(252)
Poeci polscy
(250)
Szlachta
(248)
Marzenia
(246)
Sztuka
(245)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Opracowanie
(2)
Materiały pomocnicze
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Ukazane w tej - pionierskiej na polskim rynku - książce przykłady marketingu doświadczeń wyznaczają nowy jakościowo standard oferowanej wartości dla klienta. Szpitale Plantree, nowatorstwo parków tematycznych Disneya, na przykładzie na których menedżerowie w Stanach Zjednoczonych uczą się nowych rozwiązań, sieć wypożyczalni samochodów Avis i wiele innych ilustrują wielką marketingową zmianę. Książka jest przeznaczona dla studentów marketingu, komunikacji społecznej i psychologii, jak również praktyków zajmujących się na co dzień reklamą.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
W ostatnim czasie ujawniło się bardzo wiele czynników uświadamiających niewłaściwy charakter dotychczasowej logiki procesów społeczno-gospodarczych. Świadectwem racjonalności zachowań społecznych było (a w zasadzie nadal jest) nieustanne bogacenie się zarówno na poziomie indywidualnych gospodarstw domowych, jak i w odniesieniu do całych państw. Ludzie pożądają coraz bogatszej konsumpcji, przedsiębiorstwa są zarządzane w celu maksymalizacji zyskowności, a państwa są rządzone ze względu na dążenie do coraz większego PKB. Skutki tej logiki okazały się katastrofalne. W odniesieniu do gospodarstw domowych zjawisko nadmiernej konsumpcji prowokuje do ciągłego zmieniania się krótkotrwałych mód, do nieustannych zakupów i do produkowania coraz większej ilości odpadów. Napędem tej nadmiernej konsumpcji jest rosnąca produkcja jednocześnie podążająca za zmiennym popytem oraz ten popyt kreującą z wykorzystaniem wyrafinowanych narzędzi marketingowych. Nieracjonalność takiego schematu działalności materializuje się w coraz większym i coraz szybszym zużyciu dostępnych zasobów naturalnych i energii. Dodatkowo pojawiły się negatywne efekty społeczne i ekonomiczne pogarszające jakość życia ludzi. Dokonana globalizacja gospodarki światowej jest powodem rosnącego znaczenia logistyki międzynarodowej. Znaczenie logistyki zarówno w skali globalnej, jak i lokalnej uprawnia do postawienia pytania, w jaki sposób logistyka może włączyć się w proces oczekiwanych zmian i jak może przyczyniać się do kreowania dobrostanu społecznego. Dobrostan jest tu pojmowany jako synonim jakości życia. Pierwsze dwa rozdziały książki mają charakter wprowadzający. Na początku przedstawiono nowoczesny paradygmat logistyki, czyli współczesne rozumienie jej istoty nastawione właśnie raczej na jakość obsługi klienta i jakość życia, niż na maksymalizację korzyści ekonomiczno-finansowych przedsiębiorstw i ich właścicieli. Następnie skoncentrowano uwagę na kryteriach oceny i optymalizacji dobrostanu, różnicując je od standardowych kryteriów dotyczących dobrobytu materialnego. W kolejnej części książki są podejmowane zagadnienia dostępności czasowo-przestrzennej, kosztowej, decyzyjnej oraz, w końcu, problem zagospodarowania towarów już niechcianych albo odpadowych. Tezą, której autorzy usiłują dowieść, jest twierdzenie, że logistyka nie tylko okazuje się narzędziem ułatwiającym ciągłość i płynność procesów gospodarczych, lecz także ma znaczenie dla jakości życia i może się przyczynić do poprawy dobrostanu społecznego na całym świecie...[nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej