Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(70)
Forma i typ
Książki
(69)
Poradniki i przewodniki
(55)
Publikacje fachowe
(10)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(61)
wypożyczone
(8)
nieokreślona
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(70)
Autor
Tracy Brian (1944- )
(13)
Sielicki Leszek
(5)
Zawiła Anna
(4)
Zawiła Tadeusz
(4)
Krzyżanowski Krzysztof (tłumacz)
(3)
Rojek Katarzyna
(3)
Sędzimir Tomasz
(3)
Carnegie Dale (1888-1955)
(2)
Ciećwierz Agnieszka
(2)
Holiday Ryan
(2)
Kowalczyk Marcin (tłumacz)
(2)
Szczepański Jarosław
(2)
Wierzbicka Diana (tłumaczka)
(2)
Aleksander Wojciech
(1)
Bajczyk Dorota
(1)
Bakalarz Dariusz
(1)
Berendt Bartosz
(1)
Bialik-Kowalczyk Marta
(1)
Bieńkowska Ada
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Bogumił Izabela (psychoterapeutka)
(1)
Brunson Russell
(1)
Chmielecki Michał
(1)
Choiński Marcin
(1)
Chopra Deepak (1946- )
(1)
Ciach Szymon
(1)
Cieślak Piotr
(1)
Drozda Łada
(1)
Dziekanowski Maciej
(1)
Figliuzzi Frank (1962- )
(1)
Fraser Campbell
(1)
Garlej Piotr
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Harężlak Anna
(1)
Hill Napoleon (1883-1970)
(1)
Hobler Kate
(1)
Iannarino Anthony
(1)
Iwanowski Włodzimierz
(1)
Jabłonowski Mateusz
(1)
John Daymond (1967- )
(1)
Jujeczka Alicja
(1)
Kempiński Krzysztof
(1)
Kennedy Dan S. (1954- )
(1)
Kochan Krzysztof
(1)
Koschel-Sturzbecher Agata
(1)
Kozłowska Hanna (coach)
(1)
Kozłowska Kaja (coach)
(1)
Kuchciński Marcin
(1)
Kutnyj Przemysław
(1)
Lachowicz Kamila
(1)
Leonardi Barbara
(1)
Lewandowska Katarzyna (coach)
(1)
Leńczuk Magdalena
(1)
Lowndes Leil
(1)
Mazur Magdalena (coach)
(1)
Michalak Katarzyna (nauki filologiczne)
(1)
Michalska-Dominiak Beata
(1)
Modzelewska Weronika
(1)
Niespodziańska Joanna
(1)
Nwolisa Lidia
(1)
Oczko Bartosz
(1)
Orbitowska-Fernandez Paulina
(1)
Oruba Norbert
(1)
Oszajca Anna
(1)
Paisner Daniel
(1)
Panas Monika
(1)
Peczko Benedykt Krzysztof (1959- )
(1)
Pingot Klaudia
(1)
Proctor Bob
(1)
Przybysz-Polakowska Kinga
(1)
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Sander Edyta
(1)
Skupieńska Agnieszka
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Sosin Michał
(1)
Sroka Kinga
(1)
Stępień-Proszewska Aneta
(1)
Sun Bin (382-316 p.n.e.). Metody wojskowe
(1)
Sun Zi (544-496 p.n.e.)
(1)
Szermelek Michał
(1)
Thompson Mark
(1)
Usarzewicz Wojciech
(1)
Waśko Zbigniew
(1)
Wielgus-Lach Angelika
(1)
Witkowska Magda
(1)
Więcław Elżbieta
(1)
Wojewoda Przemysław
(1)
Wyborska Maja
(1)
Zheng Lily
(1)
Żeromski Mateusz
(1)
Żmigrodzki Marcin
(1)
Żukowski Marcin
(1)
Rok wydania
2020 - 2025
(69)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(65)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(70)
Język
polski
(70)
Odbiorca
Menedżerowie
(10)
Przedsiębiorcy
(4)
Handlowcy
(3)
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Pracownicy
(2)
Przedstawiciele handlowi
(2)
Sprzedawcy i sprzedawczynie
(2)
Artyści
(1)
Copywriterzy
(1)
Dyrektorzy HR
(1)
Dziennikarze i dziennikarki
(1)
Fotografowie
(1)
Graficy
(1)
Informatycy
(1)
Internauci
(1)
Pracodawcy
(1)
Specjaliści ds. rekrutacji
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Literatura polska
(1)
Temat
Sukces
(14)
Relacje międzyludzkie
(7)
Kompetencje zawodowe
(6)
Komunikacja interpersonalna
(6)
Marketing cyfrowy
(6)
Media społecznościowe
(6)
Przedsiębiorczość (postawa)
(6)
Przedsiębiorstwo
(6)
Samorealizacja
(6)
Bogactwo
(5)
Rozwój zawodowy
(5)
Sprzedaż
(5)
Techniki sprzedaży
(5)
Praca zespołowa
(4)
Zarządzanie sobą
(4)
Zarządzanie zasobami ludzkimi (HRM)
(4)
Cele życiowe
(3)
Finanse osobiste
(3)
Handel elektroniczny
(3)
Kariera
(3)
Kompetencje przywódcze
(3)
Komunikacja marketingowa
(3)
Komunikacja w biznesie
(3)
Marka osobista
(3)
Marketing strategiczny
(3)
Menedżerowie
(3)
Organizacja
(3)
Prezentacje i wystąpienia
(3)
Przywództwo
(3)
Szczęście
(3)
Sztuczna inteligencja
(3)
Techniki samopomocy
(3)
Zarządzanie projektami
(3)
Autoprezentacja
(2)
Biznesplan
(2)
Content marketing
(2)
Dobre praktyki
(2)
Internet
(2)
Inwestycje
(2)
Komunikacja społeczna
(2)
Marka (ekonomia)
(2)
Marketing
(2)
Motywacja pracy
(2)
Obsługa klienta
(2)
Pieniądz
(2)
Pozycjonowanie (marketing)
(2)
Programy komputerowe
(2)
Przedsiębiorczość
(2)
Przezwyciężanie lęku
(2)
Psychologia pozytywna
(2)
Rekrutacja pracowników
(2)
Sklepy internetowe
(2)
Stoicyzm
(2)
Storytelling
(2)
Uczucia
(2)
Zaangażowanie pracowników
(2)
Zarządzanie relacjami z klientami
(2)
Zwinne zarządzanie
(2)
Agenci FBI
(1)
Analiza danych
(1)
Analiza fundamentalna (metoda ekonomiczna)
(1)
Analiza techniczna (metoda chemiczna)
(1)
Autorytet
(1)
Bezpieczeństwo międzynarodowe
(1)
Bezpieczeństwo narodowe
(1)
Budowanie wizerunku pracodawcy
(1)
Business Intelligence
(1)
Chat GPT-3
(1)
Coaching
(1)
Copywriterzy
(1)
Copywriting
(1)
Customer Experience
(1)
Czakry
(1)
Dobra osobiste
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Działalność gospodarcza
(1)
E-konsumenci
(1)
ETF
(1)
Etyka
(1)
Event marketing
(1)
FBI
(1)
Figliuzzi, Frank (1962- )
(1)
Film
(1)
Firma (nazwa)
(1)
Fotografie
(1)
Fundusz indeksowy
(1)
Gawker Media
(1)
Giełda Papierów Wartościowych (GPW)
(1)
Handel detaliczny
(1)
Handlowcy
(1)
Hogan, Hulk (1953- )
(1)
Image
(1)
Informatycy i informatyczki
(1)
Innowacje
(1)
Integracja pracowników
(1)
Interfejs użytkownika
(1)
Inwestycje długoterminowe
(1)
Inwestycje giełdowe
(1)
Joga
(1)
Kanały marketingowe
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(4)
Stany Zjednoczone (USA)
(3)
Kraje Unii Europejskiej
(1)
Gatunek
Poradnik
(63)
Opracowanie
(2)
Pamiętniki i wspomnienia
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik duchowy
(1)
Reportaż fabularny
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(31)
Praca, kariera, pieniądze
(17)
Rozwój osobisty
(17)
Psychologia
(9)
Media i komunikacja społeczna
(7)
Informatyka i technologie informacyjne
(4)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(2)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Hobby i czas wolny
(1)
Językoznawstwo
(1)
Polityka, politologia, administracja publiczna
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
70 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
UX writing : moc języka w produktach cyfrowych / Wojciech Aleksander. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 391, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem. Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne - i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie? Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków / Dorota Bajczyk. - Gliwice : Onepress, copyright 2025. - 335 stron ; 21 cm.
Czy tiktokerzy potrzebują copywritingu? Copywriting jest kluczem do efektywnej komunikacji marketingowej. Bez dobrze przygotowanego tekstu, scenariusza czy hasła reklamowego nie ma mowy o skutecznej promocji. To prawda obowiązująca od zarania branży reklamowej. Tak było, tak jest i tak pozostanie. I to mimo że rynek ery cyfrowej nieustannie się zmienia, użytkownikom sieci podsuwając zupełnie nowe pomysły na wirtualne zaistnienie w kolejnych mediach społecznościowych, a firmom proponując narzędzia takie jak „postrach copywriterów”, czyli ChatGPT. Jak się utrzymać z pisania tekstów reklamowych w czasach, gdy najskuteczniej działa promocyjna rolka na Instagramie i jej odpowiednik ― filmik na TikToku? Jak nie dać się zrzucić z zawodowej planszy sztucznej inteligencji, która dostarcza treści na dowolny temat szybciej i taniej ― bo za darmo? Czy zawód copywritera ma dziś jeszcze sens i czy będzie go miał w przyszłości? Autorka tego poradnika odpowiada zdecydowanie: tak, praca copywritera ma sens, jest i będzie potrzebna. Trzeba tylko zmienić podejście. Zidentyfikować bieżące potrzeby rynkowe. Zaadaptować się do nowych oczekiwań i trendów. Poszukać klientów wśród podcasterów i twórców wideo. Wreszcie ― zaprzyjaźnić się ze sztuczną inteligencją, przestać z nią rywalizować, a zacząć współpracować. Książka zawiera wypowiedzi ekspertów i case studies. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 659 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jako uczestnicy świata biznesu, ale także osoby związane z wszelkiego rodzaju organizacjami i instytucjami, znajdujemy się aktualnie w kluczowym momencie zmiany w podejściu do działania. W "starym" paradygmacie motywacja do działania wynika albo z oczekiwania nagrody, albo z chęci uniknięcia kary; czasem z obu czynników naraz. W "nowym" chodzi o jakościowy kontakt - zarówno ze sobą, jak i z innymi. W tym paradygmacie istotna jest uważność na uczucia i potrzeby wszystkich zaangażowanych stron, współdzielenie mocy, współpraca i szukanie rozwiązań win-win. W tym podejściu chodzi o odpowiedzi na pytania: -co jest dla mnie i dla innych ważne? Co jest sednem sprawy? Jak możemy wzajemnie się uwzględnić, by znaleźć rozwiązanie, które wzbogaci wszystkich zaangażowanych? Autorzy tej publikacji przyglądają się drugiemu paradygmatowi funkcjonowania firm, organizacji i instytucji. Wyjaśniają, na czym polega Porozumienie bez Przemocy (NVC), i podpowiadają, jak wdrożyć jego założenia w relacjach wewnątrzfirmowych, w dialogu z partnerami i otoczeniem, a także jak wprowadzić to podejście w organizacjach. Promują model przywództwa opartego na potrzebach, dowodzą ponadto, że empatia ma moc również w biznesie i realnie przekłada się na wyniki biznesowe organizacji. [wydawca]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dzięki tej zrozumiale napisanej książce poznasz sekretną wiedzę, która sprawiła, że potężne dotcomy są liderami sprzedaży, mimo że startowały z bardzo skromnego poziomu. Na podstawie prosto sformułowanych instrukcji, łatwych do przyswojenia nawet dla osób słabo obeznanych z inżynierią i ekonomią, nauczysz się budować lejki sprzedażowe, czyli procesy pozyskiwania potencjalnych klientów i ich konwersji w rzeczywistych odbiorców produktów lub usług. Znajdziesz tu schematy lejków sprzedażowych, procesów, struktur i skryptów, które firmom z całego świata pozwoliły odnotowywać wykładnicze wzrosty przychodów. Dowiesz się, na czym polegają często popełniane błędy, prowadzące do tego, że klienci się zniechęcają, i nauczysz się unikać takich potknięć. W rezultacie przygotujesz się do przeanalizowania i skorygowania lejka własnej firmy, by uczynić z niego swoje najskuteczniejsze narzędzie marketingowe! [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zastosuj ponadczasową, wciąż aktualną wiedzę Carnegiego, a prędko odkryjesz niezwykłą moc zaufania i szczerych relacji. Dziś ludzie bardzo potrzebują prawdziwego kontaktu, interakcji, które odwołują się do wspólnoty, a nie do tego, co mogą oni od siebie uzyskać. Przekonaj się, że możliwość nawiązania kontaktu masz niemal zawsze i wszędzie, ale to, jak z niej skorzystasz, zależy od Twojego nastawienia i świadomości. Musisz też posiadać pewne umiejętności, aby dotrzeć do drugiej osoby. W książce znajdziesz dawkę solidnej wiedzy, ale przede wszystkim mnóstwo wskazówek, porad i zasad. Weź je sobie do serca i stosuj, a zyskasz skuteczne narzędzia do poprawy relacji z innymi ludźmi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316 (2 egz.)
Książka
W koszyku
W tej książce, pełnej praktycznych rad i przykładów zaczerpniętych z życia najznakomitszych liderów, znajdziesz wszystko, czego potrzebujesz, aby stać się efektywnym, inspirującym liderem. Nauczysz się posługiwać narzędziami i technikami, które nieraz udowodniły swoją przydatność w obliczu prawdziwych wyzwań. Dowiesz się, jak zmienić swoje postępowanie i nastawienie, aby stać się pozytywnym i pewnym siebie liderem dzięki Twoim indywidualnym predyspozycjom. Przekonasz się, że w przywództwie chodzi o wspieranie ludzi, gdyż to oni są najważniejsi. Tylko w ten sposób można zbudować lojalny, zaangażowany, wydajny zespół, który jest szczerze przekonany do tego, co robi. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Spraw, by ludzie: w pełni Ci ufali wierzyli Twoim opiniom i decyzjom chcieli za Tobą podążać. Prawdziwy lider, czyli jaki? Co czyni wielkich przywódców inspirującymi? Z jakiego powodu jednych szefów uznajemy za świetnych, a innych za zupełnie przeciętnych? Dlaczego tylko niektórych mówców odbieramy jako autentycznych i przekonywających? Wielkich przywódców, świetnych szefów i przekonywających mówców łączy kilka cech: wszyscy ci ludzie są pewni siebie i działają ze spokojem nawet wtedy, gdy pozostają pod presją. Wiedzą, co robić w trudnych sytuacjach, i dają przykład innym. Komunikują się elokwentnie, jasno i precyzyjnie. Innymi słowy, każdego z nich można określić mianem prawdziwego lidera. Takiego, po którym od razu widać, że potrafi wywierać wpływ. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak wyglądałoby nasze życie, gdybyśmy w każdy poniedziałek myśleli jak Marek Aureliusz? Oto książka, która będzie Cię wspierać we wzbudzaniu w sobie ducha refleksji i w praktykowaniu stoicyzmu. Składa się z pięćdziesięciu dwóch części, po jednej na każdy poniedziałek w roku. Poszczególne części zostały skonstruowane w taki sposób, by bazowały na wybranej refleksji Marka Aureliusza, twórczo rozwijanej i komentowanej przez autora, wspierającego się poetycką myślą Emily Dickinson. Finałem Twojego stoickiego poniedziałku będzie praktyczne zadanie - do przemyślenia i wykonania w ciągu nadchodzącego tygodnia. Ta książka nie jest po prostu kolejnym poradnikiem motywacyjnym. To Twój roczny program zmiany myślenia. Poniedziałkowy imperator pomoże Ci konsekwentnie budować stoicki mindset - tydzień po tygodniu. To pozycja dla Ciebie, niezależnie od tego, czy stawiasz pierwsze kroki w świecie stoicyzmu, czy też masz już pewne doświadczenie w praktykowaniu tej filozofii. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 1 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Prawo w IT: praktycznie i po ludzku / Szymon Ciach. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 405 stron ; 21 cm.
Kompendium wiedzy nie tylko dla prawników, ale także konsultantów IT, menedżerów do spraw bezpieczeństwa informacji, wreszcie wszystkich tych, którym zależy na zrozumieniu i stosowaniu prawa w obszarze technologii informatycznych. Lektura niezbędna dla osób chcących się efektywnie poruszać w cyfrowej rzeczywistości i skutecznie chronić swoje interesy w świecie internetu i nowych mediów. Szymon Ciach, który specjalizuje się w umowach IT oraz regulacjach ICT w sektorze finansowym, używając żargonu właściwego dla branży IT, zagłębia się w najważniejsze aspekty regulacji prawnych związanych z cyberprzestrzenią, ochroną danych czy prawami autorskimi w świecie cyfrowym. Koncentruje się na wymiarze praktycznym omawianych zagadnień, co pozwala lepiej zrozumieć, jak działa prawo w odniesieniu do stanów faktycznych związanych z IT - nie tylko pokazuje zestaw istotnych przepisów, ale też wskazuje sposób myślenia, jaki można "zaimplementować", by radzić sobie ze stosowaniem prawa w tym obszarze. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na okładce: Niezbędnik każdego rekrutera; Sama praktyka, zero teorii; Stwarzasz model - wybierasz narzędzie - zdobywasz pracownika!.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tabele.
Zmiany są podyktowane nie tylko sytuacją gospodarczą, ale przede wszystkim dynamicznym postępem technologicznym. Robotyzacja, automatyzacja, cyfryzacja, stale rosnąca potęga AI, czyli sztucznej inteligencji, stawia przed firmami i ich pracownikami wciąż nowe wyzwania. W takim środowisku kluczowa jest adaptacja, a także zdolność do nieustannego podnoszenia posiadanych już umiejętności, czyli upskilling, i zdobywania nowych kwalifikacji, czyli reskilling. Właśnie tym kluczowym cechom Agnieszka Ciećwierz poświęca swoją najnowszą książkę. Czytając ją, zorientujesz się między innymi, na czym obecnie polega poszukiwanie i rozwijanie talentów w organizacji. Dowiesz się, czym reskilling różni się od redeploymentu, jak przygotować pracownika do upskillingu i jakie kompetencje mogą się okazać kluczowe na rynku pracy w najbliższej przyszłości. Nauczysz się projektować strategie rozwojowe bazujące na reskillingu i upskillingu, zaznajomisz się też z najlepszymi sposobami ich wdrażania. Poznasz ponadto dobre praktyki stosowane podczas udanych wdrożeń, co - mamy nadzieję - zainspiruje Cię do zainicjowania i przeprowadzenia zmian również w Twojej organizacji. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 331 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Emocjonalny (nie)ład w pracy / Łada Drozda. - Gliwice : Onepress, copyright 2024. - 157, [1] strona ; 21 cm.
Nie jesteśmy ekspertami od emocji. Mamy problem z odczytywaniem ich u innych ludzi, nierzadko nie potrafimy nawet określić tego, co nam samym w duszy gra. To efekt tego, jak nas wychowano, spadku kulturowego, jaki odziedziczyliśmy. Także w pracy. W rezultacie zamiast partnerskich w wielu relacjach zawodowych panują niezdrowe układy podległości i dominacji. A my, choć podskórnie czujemy, że coś tu jest nie w porządku, i tak się na to godzimy, i znosimy atmosferę, która psuje nam krew i obrzydza życie. Stop! Wcale nie musi tak być! Możemy się zmienić. Wszyscy, szefowe, szefowie, podwładne, podwładni, możemy uzdrowić relacje, jakie panują w naszych firmach, instytucjach i organizacjach. Jednak by tak się stało, nie wystarczą dobre chęci. Trzeba nam jeszcze solidnej dawki wiedzy o tym, jak jest, dlaczego tak jest i oczywiście jak może być. Potrzebne nam szerokie spojrzenie na emocje rządzące naszym życiem zawodowym. Takie, jakim dzieli się w swojej najnowszej książce Łada Drozda. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla handlowców. Obejmuje m.in. przygotowanie do pracy, pozyskiwanie klientów, badanie potrzeb klienta, zamknięcie i domknięcie sprzedaży oraz obsługę posprzedażową. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co sprawia, że nie ma osoby, która nie słyszałaby o FBI? Wbrew pozorom renoma Federalnego Biura Śledczego nie wzięła się z imponującego budżetu, użycia zaawansowanej technologii czy najnowocześniejszego uzbrojenia. Organizacja zawdzięcza rozgłos szczególnemu kodeksowi, który wymaga od wszystkich nieustannego dążenia do doskonałości. Oznacza to, że do każdego zadania, nawet najbardziej trywialnego i błahego, agenci FBI podchodzą z zapałem i determinacją. Niezależnie od tego, co mają do wykonania - czy jest to coś prostego, czy tropią morderców, złodziei lub szpiegów - zawsze przystępują do pracy z pełnym profesjonalizmem. Historia FBI sięga 1908 roku. Od tamtej pory wiele się zmieniło, jednak niezmiennie podstawą funkcjonowania FBI jest praktykowanie doskonałości, którą wpaja się agentom od pierwszych chwil w akademii. Można to nazwać kodeksem FBI. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 327 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Storytelling to metoda wywoływania emocji u odbiorcy, co pozwala efektywniej na niego oddziaływać. Poprzez opowieści łatwiej jest przekonywać, inspirować i sprzedawać. Są jednak sytuacje, kiedy mamy inne cele. Czasem zależy nam na tym, by nie tyle przekonywać, ile poinformować, wyjaśnić lub zaraportować. Wtedy warto skorzystać z zasad prostej komunikacji. Storytelling i prosta komunikacja dają konkretne wytyczne, jak pisać zrozumiałe e-maile, jak świetnie prezentować treści i jak skutecznie się wypowiadać. Mistrzostwo komunikacji polega na łączeniu obu tych stylów. Dzięki tej książce dowiesz się, jak zrobić wielki krok w stronę mistrzostwa komunikacji biznesowej. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Design thinking to metoda praktykowana z powodzeniem od dobrych kilkudziesięciu lat. Stosują ją światowi giganci, jak Apple czy Google. Definiowana jest jako podejście, sposób myślenia czy - jak kto woli - filozofia, w której proponowanie nowych rozwiązań zostaje poprzedzone gruntownym poznaniem i zrozumieniem potrzeb użytkowników. To metodologia absolutnie uniwersalna i intuicyjna, a dzięki filarom, na których bazuje - kulturze zrozumienia, dociekliwości i kwestionowaniu utartych schematów - pomaga nie tylko lepiej odpowiadać na ludzkie potrzeby. Pozwala także szybko odnajdować punkty zapalne, których zniwelowanie może znacząco przyczynić się do podniesienia jakości życia, pracy oraz doświadczeń zarówno pojedynczego człowieka, jak i społeczeństwa. Tym, co gwarantuje skuteczność metody design thinking, jest usystematyzowanie procesu, w którym technologiczną wykonalność projektu łączy się z jego biznesową opłacalnością i codzienną użytecznością. Proces ten składa się z pięciu podstawowych etapów: odkrywania, definiowania wyzwania (potrzeb), tworzenia rozwiązania, prototypowania, testowania, planowania wdrożenia. Wszystkie podejmowane działania prowokują do zadania sobie podstawowych w metodologii design thinking pytań: Dla kogo projektujemy? Po co to robimy? Co w związku z tym proponujemy? Jak to wygląda? Czy działa? Czy jest możliwe do wdrożenia? W efekcie kreowane są produkty i usługi pożądane przez odbiorców, przy tym praktyczne i piękne, a jednocześnie wolne od niepotrzebnych udziwnień. Ta książka pokazuje krok po kroku, jak posługiwać się metodą design thinking. Od poszukiwania pomysłów po pogłębionych wywiadach przeprowadzonych z klientami po przygotowanie rynkowego wdrożenia rozwiązania - szczegółowo omawia etapy procesu oraz praktyczne narzędzia, które z powodzeniem będziesz mógł wykorzystywać w swojej firmie. Znajdziesz tu studia przypadków z różnych branż oraz opinie i doświadczenia specjalistów, którzy stosują tę metodę w swoim biznesie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Zacznij nagrywać swój własny podcast / Anna Harężlak. - Gliwice : Onepress, copyright 2023. - 151, [17] stron : ilustracje ; 21 cm.
Internet nieustannie się zmienia. Po erze blogowania, a także relacji zdjęciowych i filmowych (wreszcie) nadszedł czas podcastów - dzielenia się tym, co się ma do przekazania, za pośrednictwem dźwięku. Audycji podobnych do radiowych, których gospodarz mówi do słuchaczy sam albo wraz z zaproszonymi gośćmi. To pole do popisu i samorealizacji dla osób, które chcą i mogą obdarować innych wiedzą, zainteresowaniami, wrażeniami i doświadczeniami. Wielu podcasterów działa pro publico bono, cała rzesza innych zarabia na aktywności w sieci - bezpośrednio, gromadząc środki od darczyńców w systemie crowdfundingowym, albo pośrednio, traktując podcast jako reklamę samego siebie, swoich usług, publikacji itd. Jeśli robią to dobrze, słucha się ich z przyjemnością i niecierpliwie czeka na kolejne odcinki, to tacy podcasterzy z pewnością wiedzą: Jak zorganizować własne studio. Jak przygotować się do nagrań. W jaki sposób mówić, by utrzymać zainteresowanie słuchaczy. Gdzie warto rozpowszechniać odcinki audycji. I - co ważne - jak spieniężyć swoją podcastową aktywność. Wyczerpującą wiedzą w tym zakresie podzieli się z Tobą autorka książki Anna Harężlak. Pasjonatka komunikacji w internecie i storytellingu, twórczyni podcastu "Nareszcie na swoim". [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 07 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Poradnik dla wszystkich, którym słowo Scrum nie powinno być obce Kate Hobler, autorka książki, jest przedsiębiorczynią, trenerką i konsultantką. Przez wiele lat swojej kariery zawodowej była Scrum Masterką, Agile Coachem, Product Ownerką i liderką zwinnej organizacji. Tematykę związaną ze zwinnymi zmianami w firmach zna więc bardzo dobrze. I doskonale wie, że na polu współpracy między działem HR a Scrum Managerami nie zawsze wszystko działa poprawnie. Delikatnie mówiąc. Przewodnik, który trzymasz w ręku, powstał właśnie po to, by zasypać otchłań między działem HR i pozostałymi dywizjami organizacji w procesie transformacji. Kate ma nadzieję, że dzięki książce uda jej się pomóc zarówno osobom przeprowadzającym transformację, jak i działom HR firm i organizacji. Wszak wszyscy powinni grać do jednej bramki - zarówno decydenci angażujący "haerowców", by stali się niezbędną częścią i akceleratorem zmian, jak i sam dział HR, który, jeśli ma pomóc, musi poznać zasady gry. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Powershift. Przeobraź dowolną sytuację, sfinalizuj dowolną transakcję i osiągnij dowolny cel Nie ma znaczenia, czy chodzi o rozwijanie biznesu lub wykorzystanie swojego doświadczenia i znajomości, żeby zapewnić sobie ważny awans, czy o przekonanie krnąbrnego dziecka, by wreszcie poszło spać. Każda z tych sytuacji może zakończyć się niepowodzeniem. Najczęściej wynika ono z akceptacji tego, co akurat się przydarza. Zamiast wykorzystać potencjał zdarzeń, ludzie szukają wymówek: gdzieś utknęli, ktoś ich wykorzystał albo zostali pominięci. Tymczasem wrodzoną cechą naszego gatunku, która niegdyś umożliwiła nam przetrwanie, jest zdolność do osiągania celu. W książce opisano koncepcję powershiftu - mechanizmu przenoszenia mocy prowadzącego do nieuchronnego sukcesu. Dowiesz się, jak zastosować tę niezwykłą metodę, aby poradzić sobie z każdym wyzwaniem i przejąć panowanie nad swoim życiem. Przekonasz się, że dzięki umiejętności przenoszenia siły - z innych ludzi na siebie, z siebie na innych, z jednej dziedziny na drugą - można skutecznie doprowadzić do transformacji. Z kolei te przemiany mogą napędzać rozwój osobisty i zawodowy, pozwolić na rozwinięcie własnego biznesu czy też pomóc w osiągnięciu celu, który bez tego na zawsze pozostałby w sferze marzeń! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej