Psychologia biznesu
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(9)
Forma i typ
Książki
(9)
Publikacje popularnonaukowe
(3)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(8)
Czytelnia
(1)
Autor
Anderson Karen E
(1)
Anderson Steve (1954- )
(1)
Blount Jeb (1966- )
(1)
Duncan Todd (1957- )
(1)
Fortuna Paweł (1970- )
(1)
Gitomer Jeffrey
(1)
Grzesiak Mateusz (1980- )
(1)
Gutowski Maksymilian
(1)
Głatki Michał
(1)
Hyatt Michael S
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Ochnik Dominika
(1)
Oksanowicz Paweł (1970- )
(1)
Owsiak Anna
(1)
Ratajczak Zofia
(1)
Santorski Jacek (1951- )
(1)
Skwarek Mirosław
(1)
Zawiła Anna
(1)
Zawiła Tadeusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Handlowcy
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(1)
Temat
Kobieta
(3666)
II wojna światowa (1939-1945)
(2147)
Rodzina
(2114)
Przyjaźń
(2012)
Relacje międzyludzkie
(1899)
Psychologia biznesu
(-)
Tajemnica
(1839)
Miłość
(1830)
Śledztwo i dochodzenie
(1281)
Zabójstwo
(1102)
Zwierzęta
(970)
Dzieci
(960)
Pisarze polscy
(839)
Magia
(794)
Nastolatki
(776)
Trudne sytuacje życiowe
(744)
Życie codzienne
(736)
Małżeństwo
(735)
Relacja romantyczna
(734)
Żydzi
(730)
Policjanci
(721)
Sekrety rodzinne
(705)
Rodzeństwo
(703)
Uczucia
(690)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(642)
Osoby zaginione
(587)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(551)
Kultura
(525)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(500)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(464)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(454)
Uprowadzenie
(442)
Uczniowie
(434)
Zemsta
(421)
Arystokracja
(418)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(402)
Psy
(398)
Wojsko
(392)
Psychologia
(378)
Podróże
(376)
Seryjni zabójcy
(375)
Lekarze
(372)
Wsie
(365)
Historia
(363)
Język polski
(357)
Koty
(356)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(351)
Poszukiwania zaginionych
(347)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Dziadkowie i wnuki
(330)
Chłopcy
(329)
Samorealizacja
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(306)
Walka dobra ze złem
(306)
Marketing
(297)
Wakacje
(295)
Obyczaje i zwyczaje
(293)
Mężczyzna
(292)
Przyroda
(292)
Ruch oporu
(288)
Fizyka
(287)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(279)
Bibliotekarstwo
(271)
Leczenie
(271)
Religia
(271)
Aktorzy polscy
(270)
Zjawiska paranormalne
(270)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Krainy i światy fikcyjne
(261)
Ojcowie i córki
(260)
PRL
(260)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Prawo
(255)
Język polski (przedmiot szkolny)
(254)
Samotność
(252)
Poeci polscy
(250)
Szlachta
(248)
Marzenia
(246)
Sztuka
(245)
Temat: czas
2001-
(3)
1989-2000
(2)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Opracowanie
(3)
Poradnik
(3)
Podręczniki akademickie
(1)
Wywiad dziennikarski
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(2)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
W lipcu 1994 roku trzydziestoletni Jeff Bezos założył księgarnię internetową. Nazwał ją Amazon.com, zainspirowany jedną z najpotężniejszych rzek świata. Chciał zgromadzić w jednym miejscu miliony tytułów. Fizycznie taka księgarnia po prostu nie mogłaby istnieć. Bezos podjął ryzyko i zaczął realizować swój pomysł. W ciągu pierwszych 20 lat Amazon przechodził niezliczone kryzysy finansowe i rósł, aby w 2018 roku osiągnąć wartość biliona dolarów i uczynić z Bezosa najbogatszego człowieka świata. Ale czy we wzroście Amazona tkwi jakaś metoda? Owszem, tkwi i została opisana w tej książce. Bezos przez ostatnie 21 lat osobiście pisał listy do akcjonariuszy Amazona, w których ujawniał podstawowe zasady i strategie rozwijania firmy. W tych listach można znaleźć kluczowe informacje, sposób myślenia i 14 ważnych reguł, których stosowanie pomaga osiągać lepsze efekty w krótszym czasie. Znalazły się tu wyniki żmudnej, głębokiej analizy corocznych listów Bezosa - dopiero ona pozwoliła na rozszyfrowanie jego kodu, zinterpretowanie i pełne wyjaśnienie każdego etapu rozwijania Amazona. Pokazano, czym kierował się Bezos przy wyborze określonych procesów strategicznych, ścieżek i ram czasowych. Zawarto też wskazówki, jak dostosować te techniki do konkretnych warunków. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Power)
Do niedawna wirtualny świat stanowił tylko jeden z kilku dostępnych kanałów sprzedaży. Można się było nim posługiwać, ale nie był to warunek konieczny sukcesu. Tymczasem dziś, w czasie pandemii, to najbardziej niezawodny, a czasami wręcz jedyny sposób komunikacji i sprzedaży. Trzeba też oswoić się z tym, że wirtualne kanały komunikacji pozostaną normą również w przyszłości. Niestety, większość sprzedawców, dyrektorów i przedsiębiorców wciąż jest nieprzygotowana do tego nowego sposobu pracy, i to zarówno mentalnie, jak i technicznie. Oto wyczerpujący przewodnik po sposobach wykorzystywania kanałów komunikacji wirtualnej w nawiązywaniu kontaktów biznesowych i przeprowadzaniu procesów sprzedażowych w taki sposób, by zakończyły się sfinalizowaniem transakcji. Zaprezentowano tu spójny system rozmów wideo, rozmów telefonicznych, SMS-ów, czatów i mediów społecznościowych, skonstruowany tak, aby zwiększyć produktywność i skrócić cykl sprzedaży. Książka przedstawia zasady, których przestrzeganie pozwala na uzyskanie dużej skuteczności podczas korzystania z kanałów komunikacji wirtualnej, a także zaawansowane strategie pokonywania obiekcji klientów, co skutkuje szybszym zawieraniem umów. Opanowanie zaprezentowanych w niej technik zapewni Ci wyraźną przewagę konkurencyjną! [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 159.9 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedażowe nawyki : mikroróżnice, które generują makroefekty / Paweł Muzyczyszyn. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 247, [1] strona : rysunki ; 21 cm.
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Co wyróżnia skutecznych biznesowo i odpornych na kryzysy liderów? Co ich łączy z liderami społecznymi? Jakie dobre praktyki i zasady pomagają osiągnąć sukces dziś, a w których zapisany jest sukces jutra?[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Internet to błogosławieństwo dla wielu biznesów. Okno na świat, które daje szansę dotarcia z ofertą do osób, z którymi normalnie, w świecie offline'owym nie byłoby okazji nawet się spotkać. O sprzedaży nie wspominając. Sklep internetowy, czat tego sklepu, sprawny system płatności, perfekcyjne zdjęcia produktów, szybka komunikacja w każdym dostępnym kanale social mediów... I nic. Może nie nic, ale niewiele. Tyle się mówi i pisze o promocyjnej roli mediów społecznościowych, a tu proszę - nie działa. Przepalanie czasu i pieniędzy. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 004 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej