Pozycjonowanie (marketing)
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(1)
Forma i typ
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Puzyrkiewicz Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Copywriterzy
(1)
Specjaliści ds. marketingu
(1)
Temat
Kobieta
(3674)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2126)
Przyjaźń
(2034)
Relacje międzyludzkie
(1908)
Pozycjonowanie (marketing)
(-)
Tajemnica
(1847)
Miłość
(1836)
Śledztwo i dochodzenie
(1293)
Zabójstwo
(1106)
Zwierzęta
(975)
Dzieci
(967)
Pisarze polscy
(843)
Magia
(800)
Nastolatki
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(750)
Życie codzienne
(740)
Małżeństwo
(737)
Relacja romantyczna
(737)
Żydzi
(730)
Policjanci
(723)
Rodzeństwo
(713)
Sekrety rodzinne
(708)
Uczucia
(694)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(657)
Osoby zaginione
(592)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Kultura
(526)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(465)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(455)
Uprowadzenie
(444)
Uczniowie
(436)
Zemsta
(424)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(405)
Psy
(401)
Wojsko
(390)
Podróże
(379)
Psychologia
(378)
Seryjni zabójcy
(376)
Lekarze
(372)
Wsie
(370)
Historia
(365)
Koty
(361)
Język polski
(357)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(352)
Poszukiwania zaginionych
(350)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(335)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Samorealizacja
(323)
Walka dobra ze złem
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(307)
Wakacje
(298)
Marketing
(297)
Obyczaje i zwyczaje
(297)
Przyroda
(294)
Mężczyzna
(293)
Fizyka
(290)
Ruch oporu
(288)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(280)
Bibliotekarstwo
(272)
Religia
(272)
Aktorzy polscy
(271)
Leczenie
(271)
Zjawiska paranormalne
(271)
Krainy i światy fikcyjne
(265)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
PRL
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Ojcowie i córki
(260)
Prawo
(260)
Język polski (przedmiot szkolny)
(259)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Samotność
(254)
Poeci polscy
(251)
Szlachta
(248)
Marzenia
(247)
Sztuka
(246)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Na początku jest... wcale nie słowo. Na początku powinien być CEL Są dwa rodzaje działań w marketingu. Pierwszy ma charakter doraźny, przypadkowy ― jest potrzeba, jest poszukiwanie pomysłu, jak na nią odpowiedzieć, jest kampania, są hasła, reklamy, budżet, mierzenie efektów i uspokojenie. Aż do następnej potrzeby. Drugi rodzaj to działania celowe. Nim rozpoczniemy jakiekolwiek kampanie promocyjne, siadamy i zastanawiamy się nad tym, jaki jest nasz nadrzędny cel, i pod jego kątem planujemy i realizujemy wszystkie aktywności marketingowe. Ta książka, kompleksowo podchodząca do marketingu treści, została napisana z myślą o osobach, firmach, markach, które swoje działania chcą zaplanować, zaprojektować i wdrożyć. Jej autor po kolei wprowadza czytelnika w zagadnienia content marketingu. Tłumaczy, czym jest content marketing i na jakich zasadach psychologicznych bazuje. Podpowiada, jak ułatwić sobie pracę dzięki piramidzie produktywności, i objaśnia, na czym polega strategia stworzenia w marketingu treści. Zwraca uwagę na ważkość contentu organicznego i na to, jak osiągnąć więcej mniejszym kosztem dzięki synergii treści. Potem przechodzi do spraw praktycznych ― kalendarza sprzedażowego i tego, jak chcemy pozycjonować produkty i usługi. Pisze o roli odpowiednio wybranych kanałów komunikacji z klientem. Wreszcie odpowiada na pytanie, co dalej, czyli jak realizować zaplanowane i przygotowane działania, by przyniosły nam oczekiwane profity. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej