Metody nauczania
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(3)
Forma i typ
Książki
(2)
Audiobooki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dla niewidomych
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Filia nr 6 centrum multimedialne
(1)
Autor
Grocholiński Piotr
(1)
Just Monika
(1)
Juul Jesper (1948-2019)
(1)
Kołodziejczak Małgorzata
(1)
Krüger Knut (1966- )
(1)
Makarski Piotr (1971- )
(1)
Marcela Mikołaj (1985- )
(1)
Michalska-Dominiak Beata
(1)
Michalska-Żyła Agnieszka
(1)
Syska Dariusz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Niewidomi
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Kobieta
(3674)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2126)
Przyjaźń
(2034)
Relacje międzyludzkie
(1908)
Metody nauczania
(-)
Tajemnica
(1847)
Miłość
(1836)
Śledztwo i dochodzenie
(1293)
Zabójstwo
(1106)
Zwierzęta
(975)
Dzieci
(967)
Pisarze polscy
(843)
Magia
(800)
Nastolatki
(785)
Trudne sytuacje życiowe
(750)
Życie codzienne
(740)
Małżeństwo
(737)
Relacja romantyczna
(737)
Żydzi
(730)
Policjanci
(723)
Rodzeństwo
(713)
Sekrety rodzinne
(708)
Uczucia
(694)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(657)
Osoby zaginione
(592)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Kultura
(526)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(465)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(455)
Uprowadzenie
(444)
Uczniowie
(436)
Zemsta
(424)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(405)
Psy
(401)
Wojsko
(390)
Podróże
(379)
Psychologia
(378)
Seryjni zabójcy
(376)
Lekarze
(372)
Wsie
(370)
Historia
(365)
Koty
(361)
Język polski
(357)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(352)
Poszukiwania zaginionych
(350)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(335)
Dziadkowie i wnuki
(332)
Samorealizacja
(323)
Walka dobra ze złem
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(307)
Wakacje
(298)
Marketing
(297)
Obyczaje i zwyczaje
(297)
Przyroda
(294)
Mężczyzna
(293)
Fizyka
(290)
Ruch oporu
(288)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(280)
Bibliotekarstwo
(272)
Religia
(272)
Aktorzy polscy
(271)
Leczenie
(271)
Zjawiska paranormalne
(271)
Krainy i światy fikcyjne
(265)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
PRL
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Ojcowie i córki
(260)
Prawo
(260)
Język polski (przedmiot szkolny)
(259)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Samotność
(254)
Poeci polscy
(251)
Szlachta
(248)
Marzenia
(247)
Sztuka
(246)
Gatunek
Opracowanie
(1)
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
3 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja jest wynikiem połączenia teorii z praktyką stosowania metody design thinking. Bazę stanowią naukowe inspiracje z zakresu: zarządzania, pedagogiki, psychodydaktyki, neuronauk, socjologii - jest to zatem opracowanie o charakterze interdyscyplinarnym. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Brak okładki
Audiobook
CD
W koszyku
Nagrania dokonano na podstawie wydania książkowego: Podkowa Leśna : Wydawnictwo MiND, 2014.
Czy szkoła może sprawiać uczniom radość? Czy może dawać satysfakcję nauczycielom? Jak wspierać dziecko w obliczu presji szkolnej? Jak rozwiązywać problemy, które rodzą się w klasie? Jesper Juul, duński pedagog i terapeuta, twierdzi, że współczesne dzieci żyją pod nadmierną presją szkoły. Szkoła jest najważniejszą częścią ich życia, wokół niej koncentrują się także relacje z rodzicami, co rodzi wiele konfliktów i napięcia we wzajemnych relacjach. Jesper Juul postuluje radykalną zmianę nastawienia do uczniów: zaufanie zamiast przymusu, prawdziwe relacje zamiast bezosobowych reguł. Jego główną troską jest dobro dzieci, jednak podkreśla, że uczniowie nie będą czuć się w szkole dobrze, jeśli nauczyciele źle się w niej czują. Wszyscy sądzą, że gdyby nie było przymusu, żadne dziecko nie chciałoby się uczyć. Dlatego w szkołach musi pilnie dokonać się zmiana paradygmatu, która polega na tym, że w centrum znajdzie się zaufanie do kompetencji dziecka. Zaufanie, że dzieci chętnie współdziałają nie tylko z rodzicami, ale także z nauczycielami. Rodzice chcą mieć odpowiedzialne dzieci, sprawnie radzące sobie w społeczeństwie, ale kompetencji społecznych nie zdobywa się lekcjach, na których rządzi przymus i posłuszeństwo. Zdobywa się je, swobodnie rozwijając się razem z innymi dziećmi pod okiem empatycznego pedagoga. Szkoły są jak rodziny: dzieciom jest dokładnie tak samo dobrze, jak dorosłym. Jeśli dorosłym wiedzie się źle, to i dzieci będą się źle czuły. A w danym momencie nauczyciele rzeczywiście nie mają najlepiej. Musimy więc o nich się zatroszczyć. Rodzice skarżą się, że mają dość awantur o prace domowe. Wszystkim im mogę poradzić tylko jedno: natychmiast wycofać się i przekazać całą odpowiedzialność dziecku. [lubimyczytac.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. Czytak (1 egz.)
Książka
W koszyku
Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem / Mikołaj Marcela. - Wydanie I. - Warszawa : Muza, 2020. - 301, [1] strona ; 21 cm.
Na okładce i stronie przedtytułowej: edukacja, w której dzieci same chcą się uczyć i rozwijać.
Po co waszym dzieciom edukacja i jakiej edukacji wymaga od nas wszystkich przyszłość? Jak uczy się mózg dziecka? Od czego zależy motywacja wewnętrzna? Jak tworzyć dzieciom warunki do uczenia się? Jak rozwijać potencjał waszych dzieci? Jak przejść od kultury nauczania do kultury uczenia się w szkole i w domu? Jak uczyć dzieci szczęścia? Co ma wspólnego miłość bezwarunkowa z edukacją? I w końcu dlaczego i jak rodzice mogą zmieniać edukację swoich dzieci? Jak nie zwariować ze swoim dzieckiem nie tylko odpowiada na te i wiele innych pytań. Prezentuje także praktyczne i proste do wprowadzenia w domach oraz szkołach rozwiązania, dzięki którym wasze dzieci same będą się chciały uczyć i rozwijać. Pozwolą one wam i waszym dzieciom inaczej spojrzeć na edukację i dostrzec w niej to, co naprawdę istotne – a na co obecnie niemal zupełnie nie zwraca się uwagi w systemowym procesie edukacji. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej