Marka (ekonomia)
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(2)
Dostępność
dostępne
(2)
tylko na miejscu
(1)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Czytelnia
(1)
Autor
Domański Tomasz (1962- )
(1)
Kall Jacek (1962- )
(1)
Kotarbiński Jacek
(1)
Kownacka Violetta
(1)
Perchla-Włosik Aleksandra
(1)
Prochera-Smykała Ilona
(1)
Raciniewska Alicja
(1)
Sempruch-Krzemińska Katarzyna
(1)
Tkaczyk Paweł
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Specjaliści ds. marketingu
(3)
Przedsiębiorcy
(1)
Specjaliści ds. public relations
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Kobieta
(3670)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2125)
Przyjaźń
(2025)
Relacje międzyludzkie
(1906)
Marka (ekonomia)
(-)
Tajemnica
(1844)
Miłość
(1834)
Śledztwo i dochodzenie
(1286)
Zabójstwo
(1105)
Zwierzęta
(972)
Dzieci
(961)
Pisarze polscy
(843)
Magia
(796)
Nastolatki
(782)
Trudne sytuacje życiowe
(746)
Małżeństwo
(737)
Życie codzienne
(736)
Relacja romantyczna
(735)
Żydzi
(730)
Policjanci
(723)
Rodzeństwo
(706)
Sekrety rodzinne
(705)
Uczucia
(691)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(651)
Osoby zaginione
(591)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(551)
Kultura
(525)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(465)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(455)
Uprowadzenie
(443)
Uczniowie
(434)
Zemsta
(424)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(403)
Psy
(401)
Wojsko
(390)
Podróże
(378)
Psychologia
(378)
Seryjni zabójcy
(376)
Lekarze
(372)
Wsie
(368)
Historia
(364)
Język polski
(357)
Koty
(356)
Politycy
(353)
Ludzie a zwierzęta
(351)
Poszukiwania zaginionych
(348)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(333)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Samorealizacja
(322)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Walka dobra ze złem
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(307)
Marketing
(297)
Wakacje
(296)
Mężczyzna
(293)
Obyczaje i zwyczaje
(293)
Przyroda
(292)
Fizyka
(290)
Ruch oporu
(288)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(280)
Aktorzy polscy
(271)
Bibliotekarstwo
(271)
Leczenie
(271)
Religia
(271)
Zjawiska paranormalne
(270)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
Krainy i światy fikcyjne
(261)
PRL
(261)
Ojcowie i córki
(260)
Prawo
(260)
Język polski (przedmiot szkolny)
(259)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Samotność
(253)
Poeci polscy
(251)
Szlachta
(248)
Marzenia
(246)
Sztuka
(246)
Temat: czas
2001-
(3)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Publikacja przedstawia najnowsze trendy i wyzwania związane z strategią budowania marki i rozwoju handlu. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
"Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę?" stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Marketing)
Marka 5.0 to nowa książka Jacka Kotarbińskiego napisana przede wszystkim dla przedsiębiorców, którzy budują i rozwijają marki swoich firm, produktów oraz marki osobiste. Publikacja wyjątkowo aktualna w której autor dzieli się nie tylko swoją wiedzą i doświadczeniem, ale też pokazuje wiele konkretnych przykładów z polskiego rynku. Praktyczne i inspirujące źródło wiedzy. Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Onepress Exclusive)
Marka zaczyna się w głowie konsumenta, a do jej zbudowania potrzebna ci przemyślana strategia. Na medycynie, polityce i marketingu znają się, jak wiadomo, wszyscy. I pewnie właśnie dlatego większość potencjalnie świetnych biznesów upada w ciągu pierwszych kilku lat działalności... Po prostu ich właściciele nie wiedzieli, zapomnieli albo pominęli rzeczy, na które obowiązkowo powinni zwrócić uwagę, budując swoją firmę. Na szczęście jest Paweł Tkaczyk. Napisał tę książkę, opierając się na swoich doświadczeniach wieloletniego praktyka marketingu. Przyprawił ją dużą dawką najaktualniejszej wiedzy na światowym poziomie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 339 (1 egz.)
Długość kolejki oczekujących: 1.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej