Handlowcy
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(4)
Forma i typ
Książki
(4)
Poradniki i przewodniki
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Dziekanowski Maciej
(1)
Kawszyn Roman
(1)
Muzyczyszyn Paweł
(1)
Szaran Adam
(1)
Sędzimir Tomasz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(4)
Kraj wydania
Polska
(4)
Język
polski
(4)
Odbiorca
Młodzież
(8832)
Dzieci
(8102)
9-13 lat
(7928)
6-8 lat
(5040)
Niewidomi
(3921)
Handlowcy
(4)
14-17 lat
(3578)
0-5 lat
(3144)
Szkoły wyższe
(983)
Szkoły średnie
(341)
Studenci
(213)
Rodzice
(210)
Dorośli
(192)
Szkoły podstawowe
(148)
18+
(123)
Nauczyciele
(64)
Gimnazja
(47)
Szkoły ponadgimnazjalne
(44)
Menedżerowie
(43)
Szkoły zawodowe
(35)
Licea
(29)
Klasa 1.
(25)
Lekarze
(25)
Przedsiębiorcy
(23)
Klasa 2.
(22)
Prawnicy
(22)
Technikum
(21)
Klasa 4.
(20)
Pielęgniarki i pielęgniarze
(20)
Przedszkola
(20)
Klasa 5.
(19)
Klasa 6.
(18)
Poziom podstawowy
(17)
Klasa 8.
(16)
Pedagodzy
(16)
Klasa 3.
(15)
Klasa 7.
(12)
Nauczanie początkowe
(11)
Logopedzi
(10)
Specjaliści ds. marketingu
(10)
Urzędnicy
(10)
Chorzy
(8)
Ratownicy medyczni
(8)
Uczniowie szkół średnich
(8)
Chłopcy
(7)
Ekonomiści
(7)
Kobieta
(7)
Terapeuci
(7)
Aplikanci
(6)
Bibliotekarze
(6)
Chorzy na depresję
(6)
Fizjoterapeuci
(6)
Grupa wiekowa 9-13 lat
(6)
Osoby z niepełnosprawnością
(6)
Poziom średniozaawansowany
(6)
Programiści
(6)
Psycholodzy
(6)
Psychoterapeuci
(6)
Szkoły policealne
(6)
Uczniowie szkół podstawowych
(6)
Kosmetolodzy
(5)
Księgowi
(5)
Pracownicy naukowi
(5)
B2 (poziom biegłości językowej)
(4)
Grupa wiekowa 6-8 lat
(4)
Nauczyciele akademiccy
(4)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Poziom wyższy średniozaawansowany
(4)
Pracodawcy
(4)
Pracownicy socjalni
(4)
Szkoły ponadpodstawowe
(4)
Uczniowie gimnazjów
(4)
B1 (poziom biegłości językowej)
(3)
Dietetycy i żywieniowcy
(3)
Doradcy finansowi
(3)
Doradcy personalni
(3)
Informatycy
(3)
Poziom zaawansowany
(3)
Specjaliści ds. rekrutacji
(3)
Uczniowie szkół zawodowych
(3)
A1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Analitycy finansowi
(2)
C1 (poziom biegłości językowej)
(2)
Coachowie
(2)
Cukrzycy
(2)
Dermatolodzy
(2)
Dietetycy
(2)
Doradcy zawodowi
(2)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(2)
Dziennikarze
(2)
Dziewczęta
(2)
Geolodzy
(2)
Grupa wiekowa 14-17 lat
(2)
Grupa wiekowa Dzieci
(2)
Grupa wiekowa Młodzież
(2)
Inwestorzy indywidualni
(2)
Inżynierowie środowiska
(2)
Kosmetyczki i kosmetycy
(2)
Menedżerowie produkcji
(2)
Opiekunki i opiekunowie osób starszych
(2)
Temat
Sprzedaż
(3)
Techniki sprzedaży
(3)
Handlowcy
(2)
Handel elektroniczny
(1)
Handel wysyłkowy
(1)
Kompetencje zawodowe
(1)
Konsumenci (ekonomia)
(1)
Nawyki konsumenckie
(1)
Negocjacje biznesowe
(1)
Perswazja
(1)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
Psychologia biznesu
(1)
Rozwój zawodowy
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(4)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
4 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Poradnik dla handlowców. Obejmuje m.in. przygotowanie do pracy, pozyskiwanie klientów, badanie potrzeb klienta, zamknięcie i domknięcie sprzedaży oraz obsługę posprzedażową. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Na stronie tytułowej i okładce: Program distance seller.
Rynek sprzedaży ciągle ewoluuje. Zmieniają się okoliczności zewnętrzne, preferencje klientów, jak również narzędzia sprzedaży. W dzisiejszym zmiennym otoczeniu najskuteczniejsi będą ci, którzy potrafią dostosować się do różnych form kontaktu z klientem. Lecz do tego potrzebne będą nowe umiejętności i realne narzędzia. Roman Kawszyn oraz Adam Szaran przez ostatnie półtora roku wypracowali system sprzedaży zdalnej, który działa. Zrobili to we współpracy z najlepszymi handlowcami z zaprzyjaźnionych firm, po to, by jednocześnie go testować i udoskonalać. Jedna z tych firm osiągnęła najlepszy wynik finansowy w Polsce (handlowcy byli na początku przekonani, że w ich branży i z ich klientem zdalnie sprzedawać się nie da), inni zwiększyli swoje obroty o kilkadziesiąt, jeszcze inni o kilkanaście procent. Po zebraniu feedbacku, dowodów słuszności oraz analizie rynkowych case studies jako pierwsi w Polsce wprowadzili ten system na rynek pod postacią „Distance Seller” - kursu sprzedaży zdalnej dla handlowców. Dziś całą tę wiedzę, konkretne techniki, schematy i metody pozwalające na pozyskanie i obsługę klienta „na odległość” zawarli w książce „Techniki sprzedaży zdalnej”. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Sprzedażowe nawyki : mikroróżnice, które generują makroefekty / Paweł Muzyczyszyn. - Gliwice : Helion, copyright 2022. - 247, [1] strona : rysunki ; 21 cm.
Czy zgodzisz się ze stwierdzeniem, że praca handlowca jest powtarzalna? Oczywiście, produkty i usługi różnią się od siebie. Jasne, że klienci bywają rozmaici. Temperamenty sprzedawców - Twój, mój, jego i jej - także nie są identyczne. Jednak każdy proces sprzedaży zawiera mniej więcej te same składowe: do sprzedawania trzeba się przygotować, nawiązać kontakt z klientem, następnie spotkać się z nim, zrozumieć jego oczekiwania i potrzeby, wreszcie właściwie na nie odpowiedzieć. Skuteczny handlowiec wie, że po to, by sprzedać, trzeba mówić językiem rozwiązań i korzyści aż do momentu zamknięcia sprzedaży. Podtrzymującym relacje gestem będzie zaproponowanie klientowi czegoś ekstra i zadbanie, by poczuł się zaopiekowany. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Dobry handlowiec to handlowiec skuteczny. Czyli taki, który doprowadza do odpowiednio dużej liczby rozmów z klientami zakończonych transakcją. Taki, który przynosi swojej firmie oczekiwane obroty. Taki, który jest zadowolony z comiesięcznej wypłaty, zwykle powiązanej ściśle z sukcesami w pracy. Decydując się na wybór tej ścieżki zawodowej, przyszły handlowiec zakłada, że będzie właśnie taki. Maksymalnie skuteczny. Jednak nie każdemu się to udaje. Dlaczego? Dzisiejsi klienci są bardzo różnorodni, mniej podatni na próby nieumiejętnej perswazji, bardziej powściągliwi w swoich decyzjach zakupowych. Podchodzą też z większym dystansem do osób, które próbują im coś sprzedać. Zwłaszcza do przedstawicieli handlowych i doradców, z którymi wcześniej nie mieli kontaktu. Żyjemy w dobie wyedukowanych i wymagających nabywców, surowo oceniających niekompetentnych sprzedawców. Aby odnaleźć się w obecnej sytuacji, odnosić sukcesy i z satysfakcją wykonywać ten ekscytujący, piękny, choć czasami trudny zawód, trzeba stale podnosić kwalifikacje. Szukać profesjonalnych sposobów docierania do nowych odbiorców usług i produktów, nabierać elastyczności w dopasowywaniu i przekonywaniu rozmaitych typów osobowości klienta, rozszerzać repertuar swoich umiejętności i tworzyć własny, niepowtarzalny styl sprzedaży. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 658 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej