Producenci gier komputerowych
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(2)
Forma i typ
Proza
(2)
Audiobooki
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Filia nr 6 centrum multimedialne
(1)
Autor
Faber Marta
(2)
Zevin Gabrielle (1977- )
(2)
Ziajkiewicz Artur
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Przynależność kulturowa
Literatura amerykańska
(2)
Temat
Kobieta
(3671)
II wojna światowa (1939-1945)
(2149)
Rodzina
(2128)
Przyjaźń
(2029)
Relacje międzyludzkie
(1907)
Producenci gier komputerowych
(-)
Tajemnica
(1846)
Miłość
(1834)
Śledztwo i dochodzenie
(1292)
Zabójstwo
(1106)
Zwierzęta
(974)
Dzieci
(963)
Pisarze polscy
(843)
Magia
(799)
Nastolatki
(782)
Trudne sytuacje życiowe
(747)
Małżeństwo
(737)
Życie codzienne
(736)
Relacja romantyczna
(735)
Żydzi
(730)
Policjanci
(723)
Rodzeństwo
(709)
Sekrety rodzinne
(706)
Uczucia
(693)
Przedsiębiorstwo
(687)
Dziewczęta
(656)
Osoby zaginione
(591)
Zarządzanie
(584)
Przestępczość zorganizowana
(552)
Kultura
(526)
Władcy
(518)
Polacy za granicą
(515)
Wybory życiowe
(504)
Dziennikarze
(501)
Wychowanie w rodzinie
(491)
Filozofia
(479)
Polityka
(465)
Boże Narodzenie
(461)
Matki i córki
(455)
Uprowadzenie
(444)
Uczniowie
(435)
Zemsta
(424)
Arystokracja
(419)
Muzyka rozrywkowa
(409)
Turystyka
(405)
Psy
(401)
Wojsko
(390)
Podróże
(379)
Psychologia
(378)
Seryjni zabójcy
(376)
Lekarze
(372)
Wsie
(369)
Historia
(365)
Koty
(360)
Język polski
(357)
Ludzie a zwierzęta
(352)
Politycy
(352)
Poszukiwania zaginionych
(350)
Matematyka
(342)
Prywatni detektywi
(339)
Chłopcy
(335)
Dziadkowie i wnuki
(331)
Samorealizacja
(322)
Walka dobra ze złem
(321)
Odżywianie
(317)
Młodzież
(312)
Wojna
(311)
Śmierć
(311)
Kucharstwo
(310)
Spisek
(308)
Pisarze
(307)
Wakacje
(298)
Marketing
(297)
Obyczaje i zwyczaje
(294)
Mężczyzna
(293)
Przyroda
(293)
Fizyka
(290)
Ruch oporu
(288)
Polityka międzynarodowa
(286)
Zakochanie
(280)
Religia
(272)
Aktorzy polscy
(271)
Bibliotekarstwo
(271)
Leczenie
(271)
Zjawiska paranormalne
(270)
Krainy i światy fikcyjne
(265)
Holokaust
(264)
Nauka
(263)
Jan Paweł II (papież ; 1920-2005)
(262)
PRL
(261)
Ojcowie i córki
(260)
Prawo
(260)
Język polski (przedmiot szkolny)
(259)
Zabójstwo seryjne
(258)
Socjologia
(257)
Dubbing
(256)
Samotność
(253)
Poeci polscy
(251)
Szlachta
(248)
Marzenia
(246)
Sztuka
(246)
Temat: miejsce
Stany Zjednoczone (USA)
(2)
Gatunek
Powieść obyczajowa
(2)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość… W mroźny grudniowy dzień Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie czekających na peronie ludzi widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię. Dziewczyna przez chwilę udaje, że nie słyszy, lecz potem się odwraca i… niezwykła historia zostaje wprawiona w ruch. Jeszcze przed ukończeniem studiów Sam i Sadie tworzą swój pierwszy superprzebój - grę Ichigo. Z dnia na dzień świat leży u ich stóp. Oboje są młodzi, genialni, bogaci i sławni. To jednak nie ochroni ich przed przerostem twórczych ambicji i uczuciowymi zawodami… Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście... [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (2 egz.)
Audiobook
CD
W koszyku
Jutro, jutro i znów jutro / Gabrielle Zevin ; przekład Marta Faber. - [Poznań] : Zysk i S-ka Wydawnictwo ; [Piaseczno] : we współpracy z Heraclon International. StoryBox.pl, [2024]. - 1 płyta audio (CD) (13 godz. 59 min) : zapis cyfrowy, stereo. ; 12 cm.
Najlepsza powieść 2022 roku według Goodreads, Amazon, "Time" i Apple.
Dwoje zauroczonych sobą przyjaciół, Sam i Sadie, staje się partnerami w świecie projektowania gier wideo. Niespodziewany sukces przynosi im nie tylko sławę i radość, ale też stawia przed nimi najtrudniejszą życiową układankę, w której trzeba pogodzić pracę, przyjaźń, rodzinę i miłość... W mroźny grudniowy dzień Sam Masur wysiada z wagonu metra i w tłumie czekających na peronie ludzi widzi Sadie Green. Wykrzykuje jej imię. Dziewczyna przez chwilę udaje, że nie słyszy, lecz potem się odwraca i... niezwykła historia zostaje wprawiona w ruch. Jeszcze przed ukończeniem studiów Sam i Sadie tworzą swój pierwszy superprzebój - grę "Ichigo". Z dnia na dzień świat leży u ich stóp. Oboje są młodzi, genialni, bogaci i sławni. To jednak nie ochroni ich przed przerostem twórczych ambicji i uczuciowymi zawodami... Olśniewająca, misternie skonstruowana powieść ukazuje istotę dojrzewania i emocjonalnej tożsamości, ale przede wszystkim akcentuje potrzebę bycia kochanym i kochania. Tak, to jest historia miłosna, ale zupełnie nie taka, jakie dotąd czytaliście... [audiobook.pl]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 821.111(73)-3 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej