Grześkowiak Alicja
Sortowanie
Źródło opisu
IBUK Libra
(2)
Forma i typ
E-booki
(2)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1676)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Grześkowiak Alicja
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(765)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(643)
Wallace Edgar
(585)
Konopnicka Maria
(540)
Kochanowski Jan
(505)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(495)
Cartland Barbara
(494)
Kiss Jacek (1943-2022)
(476)
Shakespeare William
(471)
Dickens Charles
(448)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(433)
Waidacher Toni
(423)
Fabianowska Małgorzata
(411)
Siemianowski Roch (1950- )
(401)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Poe Edgar Allan
(361)
Utta Mirosław (1940- )
(359)
Zarawska Patrycja (1970- )
(359)
Gudowski Maciej (1957- )
(351)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(344)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(321)
Borowiec Piotr (1963- )
(313)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(298)
Steel Danielle (1947- )
(296)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(291)
Leśmian Bolesław
(289)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(278)
Popławska Anna (1980- )
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Roberts Nora (1950- )
(269)
Kołodziejczak Tomasz (1967- )
(266)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Калинина Дарья
(257)
Jasieński Ksawery (1931- )
(253)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(248)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Austen Jane
(233)
Teleszyński Leszek (1947- )
(233)
May Karol
(232)
Zimnicka Iwona (1963- )
(232)
Vlcek Ernst
(231)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Autores Varios
(228)
Andersen Hans Christian
(225)
Chávez José Pérez
(222)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Mazan Maciejka
(220)
Balzac Honoré de
(217)
Domańska Joanna (1970- )
(217)
Stevenson Robert Louis
(217)
Szulc Andrzej
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(212)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(208)
Christie Agatha (1890-1976)
(207)
Howard Robert E
(204)
Chorąży Wojciech (1973- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Disney Walt (1901-1966)
(197)
King Stephen (1947- )
(196)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
2 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Prezentowana książka jest ciekawą propozycją wykorzystania narzędzi statystyki wielowymiarowej we wszechstronnej ocenie wiedzy i umiejętności uczniów. W dobie szybko zmieniającej się rzeczywistości oraz pod wpływem rozwoju technologicznego społeczeństwa przekształcają się w społeczeństwa informatyczne funkcjonujące w gospodarce opartej na wiedzy. Działania te wymagają ciągłego procesu doskonalenia kształcenia nie tylko na szczeblu podstawowym i średnim, ale również w systemie kształcenia przez całe życie. Autorzy opracowania postanowili zrealizować badanie, dążąc do osiągnięcia trzech celów: stworzenia bazy metod analitycznych, które umożliwią powtarzalne badania oraz precyzyjną ocenę poziomu wiedzy i umiejętności uczniów, wypracowania narzędzi wspomagających formułowanie rekomendacji decyzyjnych oraz sposobu oceny przewidywanych efektów podejmowanych decyzji w strukturze systemu edukacyjnego w Polsce oraz wskazania użyteczności zastosowanych metod jedno- i wielowymiarowej analizy statystycznej dla danych rzeczywistych.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
E-book
W koszyku
Zmiany zachodzące w badaniach marketingowych wyrażają się w rozwoju złożonych metod i technik modelowania oraz wizualizacji danych, a także w rosnącym zakresie wykorzystywania nowych technologii w procesach zarządzania informacją. Celem monografii jest zaprezentowanie osiągnięć w metodologii badań marketingowych wyrażonych przez rozwój baz danych, modelowania, a także metod i form wizualizacji danych. Monografia stanowi odpowiedź na rosnące potrzeby decydentów, którzy oczekują dzisiaj coraz bardziej pogłębionych analiz z wykorzystaniem coraz większej liczby danych i występujących między nimi współzależności.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej