Głażewski Michał
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(4)
Legimi
(1)
Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(2)
E-booki
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
tylko na miejscu
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Czytelnia
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1664)
Vandenberg Patricia
(1164)
Kotwica Wojciech
(782)
Głażewski Michał
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(765)
Kowalska Dorota
(672)
Doyle Arthur Conan
(644)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Kochanowski Jan
(505)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(495)
Cartland Barbara
(492)
Kiss Jacek (1943-2022)
(476)
Shakespeare William
(471)
Dickens Charles
(446)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(440)
Buchner Friederike von
(438)
Maybach Viola
(434)
Hackett Pete
(432)
Waidacher Toni
(423)
Fabianowska Małgorzata
(411)
Siemianowski Roch (1950- )
(401)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(365)
Utta Mirosław (1940- )
(358)
Zarawska Patrycja (1970- )
(358)
Poe Edgar Allan
(357)
Gudowski Maciej (1957- )
(351)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(344)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(321)
Borowiec Piotr (1963- )
(313)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(299)
Steel Danielle (1947- )
(295)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(291)
Leśmian Bolesław
(288)
Słowacki Juliusz
(288)
Boy-Żeleński Tadeusz
(287)
Dönges Günter
(286)
Mahr Kurt
(284)
Sienkiewicz Henryk
(284)
Darlton Clark
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(280)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(280)
Ewers H.G
(278)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(278)
Popławska Anna (1980- )
(278)
Orzeszkowa Eliza
(277)
Roberts Nora (1950- )
(269)
Kołodziejczak Tomasz (1967- )
(266)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(264)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Jasieński Ksawery (1931- )
(253)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(248)
Mickiewicz Adam
(241)
Francis H.G
(240)
Montgomery Lucy Maud
(237)
Conrad Joseph
(236)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Austen Jane
(233)
Teleszyński Leszek (1947- )
(233)
Zimnicka Iwona (1963- )
(232)
Vlcek Ernst
(231)
May Karol
(230)
Autores Varios
(229)
Barner G.F
(229)
Prus Bolesław
(229)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Mazan Maciejka
(219)
Stevenson Robert Louis
(219)
Balzac Honoré de
(218)
Domańska Joanna (1970- )
(217)
Szulc Andrzej
(217)
Oppenheim E. Phillips
(215)
Palmer Roy
(215)
Kipling Rudyard
(213)
Wells H. G
(212)
Voltz William
(211)
Christie Agatha (1890-1976)
(207)
Goethe Johann Wolfgang von
(207)
Chorąży Wojciech (1973- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Howard Robert E
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Disney Walt (1901-1966)
(197)
King Stephen (1947- )
(196)
Królicki Zbigniew A. (1954- )
(196)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(2)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Dobro
(2)
Dzieci
(2)
Wychowanie moralne
(2)
Nauczyciele
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika społeczna
(1)
Szkolnictwo
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Zło
(1)
Gatunek
Praca zbiorowa
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Filozofia i etyka
(2)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37.018 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37 (1 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Forma i typ
Prezentowana książka jest publikacją, na którą otrzymano grant z międzynarodowych programów Socrates, Leonardo da Vinci, Młodzież. Książka napisana jest w języku angielskim. Podejmuje ona między innymi problematykę szkoły jako miejsca bitwy lub pokojowej współpracy, mediacji w odniesieniu do szkolnictwa w północnej Irlandii, agresji w polskich szkołach i sposobach jej zapobiegania, programów zapobiegania agresji na poziomie edukacji wczesnoszkolnej, programów mediacyjnych w szkołach niemieckich, pracy młodzieży w szkołach, postmodernistycznej etyki nadziei i strachu. Praca składa się z trzech części i została napisana przez międzynarodowe grono specjalistów. Okazuje się, że współpraca międzynarodowa jest możliwa, a na dodatek może przyczyniać się do rozwoju współpracy miedzy poszczególnymi krajami czy regionami. Książka pokazuje jak wartościowa może być współpraca nad wspólnym międzynarodowym projektem badawczym. At present in Poland as well as in many other European countries numerous projects financed from the means of the European Union are carried out. All this projects have one idea in common: supporting all initiatives leading to social development and international cooperation within framework of the uniting Europe.Each of the project should result in measurable and practical benefits. Yet in the opinion of many people this is not always the case. It may happen that particular projects result in bulky volumes of studies in which it is difficult to identify any practical benefits. This book proves that the international projects carried out are not a mere waste of time and money, but in fact can practically contribute to the development of particular countries anf regions. The authors of particular chapters of the book are directly involved in the project carried out within the framework of three European programmes: Socrates, Leonardo da Vinci, The Youth. Their ideas, concepts, conclussions or reports on actual actions undertaken constitute the true value of this study and confirm the practical benefits of this kind of activity. This book is an example of how valuable practical activity within the framework of international project can be. Each of the countries participating in the project has to deal with their own specific social and educational problems, yet the actions undertaken do not vary significantly. Subsequent parts of this book will show the readers how efficient these actions are.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu dostępu, który można odebrać w bibliotece.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej