Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(6)
Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje popularnonaukowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Kaniewska-Sęba Aleksandra
(1)
Kardaś Aleksandra Ewa
(1)
Kobus Martyna
(1)
Koop Gary
(1)
Leszczyński Grzegorz (1956- )
(1)
Malinowski Szymon
(1)
Popkiewicz Marcin
(1)
Szymańska Katarzyna
(1)
Taranko Teresa
(1)
Zakrzewska-Bielawska Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Szkoły wyższe
(2)
Dorośli
(1)
Menedżerowie
(1)
Przedsiębiorcy
(1)
Temat
Zarządzanie
(2)
Badania marketingowe
(1)
Ekonometria
(1)
Klimat
(1)
Komunikacja marketingowa
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Marketing
(1)
Techniki sprzedaży
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Gatunek
Podręcznik
(5)
Opracowanie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Zarządzanie i marketing
(3)
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tabele.
Książka dotyczy tematyki komunikacji marketingowej, która stanowi element komunikacji społecznej, a jednocześnie część systemu działań przedsiębiorstwa zmierzających do identyfkowania i kształtowania zachowań uczestników rynku: konsumentów, pośredników handlowych i konkurentów. Autorka opisuje w niej sposoby wykorzystania mechanizmów perswazyjnych związanych z kształtowaniem opinii, postaw i zachowań klientów wobec przedsiębiorstw i ich ofert. Wskazuje na funkcję konkurencyjną komunikacji marketingowej będącej ważnym elementem rywalizacji podmiotów rynkowych o uwagę, wybory i lojalność konsumentów. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 339 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Podręcznik jest wynikiem wieloletnich doświadczeń dydaktycznych autorów z Katedry Zarządzania Politechniki Łódzkiej. Przedstawiono w nim najważniejsze zagadnienia związane z zarządzaniem współczesnymi organizacjami. Informacje teoretyczne uzupełnione są o zestaw ćwiczeń. Mają one różnorodną formę, od analizy studiów przypadków, poprzez gry menedżerskie, testy samooceny, odgrywanie ról, aż po dyskusje, dzięki czemu pozwalają nabyć Czytelnikowi różnorodne umiejętności. Publikacja jest skierowana do studentów zarządzania, ekonomii, administracji, logistyki, polityki społecznej. Może stanowić także cenne źródło wiedzy dla przedsiębiorców i menedżerów, dzięki usystematyzowaniu podstawowych pojęć i wyjaśnieniu najważniejszych problemów, z którymi spotykają się podczas realizacji trudnego procesu zarządzania. „Książka została stworzona na podstawie niezwykle bogatej literatury przedmiotu. Pod względem merytorycznym i dydaktycznym napisana jest wzorowo”. prof. zw. dr hab. Kazimierz Zimniewicz Podręcznik zawiera materiały do wykładu w formie prezentacji PowerPoint do pobrania ze strony nieoczywiste.pl. Będą one przydatne studentom w utrwaleniu wiedzy, a nauczycielom akademickim mogą służyć jako pomoc dydaktyczna podczas prowadzenia zajęć. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 55/56 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Tabele.
Książka stanowi kompendium metod i technik zarządzania przydatnych współczesnym organizacjom. Składa się z 23 bloków tematycznych, ułożonych alfabetycznie. Każdy rozdział obejmuje syntetyczne omówienie teoretycznych podstaw wybranej metody lub techniki zarządzania, wykaz literatury podstawowej i uzupełniającej, listę pytań i poleceń, a także ćwiczenia do wykonania. W rozdziale pierwszym wyjaśniono, czym są metody i techniki zarządzania, zaprezentowano ich ewolucję, definicje i klasyfikacje. Jest on wprowadzeniem do następnych 22 rozdziałów stanowiących trzon książki. Kolejno opisano w nich następujące metody i techniki zarządzania: audyt, benchmarking, brainstorming, controlling w organizacjach gospodarczych, diagramy Ishikawy i Pareto, just in time, lean management, macierz BCG, macierz Hofera, macierz McKinseya, marketing mix, metodę cyklu życia produktu, outsourcing, PEST, pięć sił Portera, reengeneering, Six Sigma, strategiczną kartę wyników, SWOT, TBS, TQM oraz zarządzanie przez delegowanie. [nota wydawcy]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 005 (2 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej