André Marc (1967- )
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(1)
Forma i typ
Gry i zabawki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(1)
Placówka
Filia nr 6 centrum multimedialne
(1)
Autor
Sekuła Aleksandra
(2469)
Kozioł Paweł
(2013)
Bekker Alfred
(1638)
Vandenberg Patricia
(1302)
Kotwica Wojciech
(782)
André Marc (1967- )
(-)
Drewnowski Jacek (1974- )
(764)
Kowalska Dorota
(671)
Doyle Arthur Conan
(647)
Wallace Edgar
(584)
Konopnicka Maria
(538)
Kochanowski Jan
(505)
Kijowska Elżbieta (1950- )
(495)
Cartland Barbara
(490)
Buchner Friederike von
(483)
Kiss Jacek (1943-2022)
(476)
Shakespeare William
(475)
Waidacher Toni
(467)
Maybach Viola
(459)
Dickens Charles
(450)
Sienkiewicz Henryk (1846-1916)
(440)
Hackett Pete
(432)
Fabianowska Małgorzata
(411)
Siemianowski Roch (1950- )
(401)
Verne Jules
(391)
Twain Mark
(358)
Utta Mirosław (1940- )
(358)
Zarawska Patrycja (1970- )
(358)
Poe Edgar Allan
(353)
Gudowski Maciej (1957- )
(351)
May Karl
(345)
Żeleński Tadeusz (1874-1941)
(344)
Kinder-Kiss Hanna (1958- )
(321)
Borowiec Piotr (1963- )
(313)
Krzyżanowski Julian
(309)
Otwinowska Barbara
(309)
London Jack
(297)
Steel Danielle (1947- )
(295)
Kraszewski Józef Ignacy (1812-1887)
(291)
Leśmian Bolesław
(288)
Dönges Günter
(287)
Słowacki Juliusz
(287)
Boy-Żeleński Tadeusz
(285)
Sienkiewicz Henryk
(285)
Mahr Kurt
(284)
Darlton Clark
(280)
Żeromski Stefan (1864-1925)
(280)
Kraszewski Józef Ignacy
(279)
Ewers H.G
(278)
Mickiewicz Adam (1798-1855)
(278)
Popławska Anna (1980- )
(278)
Orzeszkowa Eliza
(271)
Roberts Nora (1950- )
(268)
Kołodziejczak Tomasz (1967- )
(266)
Krasicki Ignacy
(265)
Vega Lope de
(265)
Barca Pedro Calderón de la
(264)
Донцова Дарья
(263)
Trzeciak Weronika
(262)
Kühnemann Andreas
(258)
Jasieński Ksawery (1931- )
(253)
Chotomska Wanda (1929-2017)
(247)
Mickiewicz Adam
(242)
Francis H.G
(240)
Conrad Joseph
(238)
Montgomery Lucy Maud
(237)
May Karol
(235)
Austen Jane
(234)
Prus Bolesław (1847-1912)
(234)
Barner G.F
(233)
Teleszyński Leszek (1947- )
(233)
Vlcek Ernst
(231)
Zimnicka Iwona (1963- )
(231)
Autores Varios
(229)
Prus Bolesław
(229)
Andersen Hans Christian
(226)
Chávez José Pérez
(222)
Stevenson Robert Louis
(222)
Brzechwa Jan (1900-1966)
(221)
Ellmer Arndt
(221)
Balzac Honoré de
(220)
Mazan Maciejka
(218)
Domańska Joanna (1970- )
(217)
Szulc Andrzej
(217)
Palmer Roy
(215)
Oppenheim E. Phillips
(214)
Kipling Rudyard
(213)
Wells H. G
(213)
Voltz William
(211)
Goethe Johann Wolfgang von
(210)
Christie Agatha (1890-1976)
(207)
Mark William
(203)
Chorąży Wojciech (1973- )
(202)
Goliński Zbigniew
(201)
Hałas Jacek "Stranger"
(201)
Bazán Emilia Pardo
(200)
Howard Robert E
(200)
Baczyński Krzysztof Kamil
(199)
Dug Katarzyna
(198)
Disney Walt (1901-1966)
(196)
King Stephen (1947- )
(196)
Rok wydania
2010 - 2019
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
14-17 lat
(1)
9-13 lat
(1)
Dorośli
(1)
Młodzież
(1)
Temat
Arystokracja
(1)
Bogactwo
(1)
Kupcy
(1)
Renesans
(1)
Gatunek
Gry i zabawy umysłowe
(1)
Gry planszowe
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(1)
1 wynik Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Splendor / Marc André, ilustracje Pascal Quidault ; tłumaczenie Monika Żabicka. - Gdańsk : Wydawnictwo Rebel, copyright 2015. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, karton kolorowy ; 22x28x7 cm. + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 27 cm).
Czas gry: około 30 minut.
Zawiera: 40 znaczników ,90 kart rozwoju, 10 płytek arystokratów.
Splendor jest dynamiczną grą w zbieranie żetonów i kart, które tworzą zasoby gracza, umożliwiające mu dalszy rozwój. Gracze wcielają się w renesansowych kupców, którzy próbują nabyć kopalnie klejnotów, środki transportu, sklepy - wszystko to w celu zdobycia jak największego prestiżu. Gdy będziesz już dostatecznie bogaty, być może zaszczyci Cię swą wizytą przedstawiciel szlachty, co jeszcze podniesie Twój prestiż w oczach konkurencji. Każdy gracz w swojej turze może podjąć jedną akcję z poniższych trzech: pozyskać żetony - trzy różne lub dwa takie same, kupić lub zbudować kartę - płacąc za nią posiadanymi żetonami - klejnotami i dodając ją do swoich kart na stole, zarezerwować kartę. Ostatnia akcja pozwala mieć graczowi pewność, że nikt nie zabierze mu karty, którą sobie upatrzył lub że przeciwnik nie zbuduje kluczowej dla niego karty. Akcja ta kosztuje Cię całą rundę, ale w zamian dostajesz żeton złota, który może w przyszłości posłużyć jako dowolny klejnot. Wszystkie karty, które kupujesz, dają Ci stałe zniżki na zakup następnych kart, niektóre dają również punkty prestiżu. Pierwsza osoba, która zdobędzie 15 punktów prestiżu, wygrywa grę!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 001-000021 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej