Gry i zabawki
Sortowanie
Źródło opisu
Zbiory
(108)
Forma i typ
E-booki
(261396)
Książki
(130871)
Proza
(64636)
Audiobooki
(28846)
Publikacje popularnonaukowe
(16486)
Gry i zabawki
(108)
Poezja
(8865)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(6431)
Filmy i seriale
(4480)
Publikacje dla niewidomych
(3843)
Poradniki i przewodniki
(2368)
Publikacje dydaktyczne
(2094)
Dramat (rodzaj)
(1242)
Publikacje naukowe
(1116)
Czasopisma
(1044)
Komiksy i książki obrazkowe
(981)
Muzyka
(811)
Publikacje fachowe
(693)
Publikacje religijne
(301)
Publikacje informacyjne
(270)
Mapy
(239)
Albumy i książki artystyczne
(136)
Publikacje promocyjne
(92)
Publikacje urzędowe i akty prawne
(75)
Druki ulotne
(52)
Artykuły
(27)
Rejestracje dźwiękowe i wideo
(27)
Nuty
(21)
Rejestracje audio i wideo
(11)
Fotografie
(7)
Gry komputerowe
(5)
Urządzenia
(3)
Programy komputerowe
(2)
IBUK Libra
(1)
Legimi
(1)
Starodruki
(1)
Dostępność
nieokreślona
(58)
dostępne
(53)
wypożyczone
(26)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Filia nr 1
(3)
Filia nr 3
(12)
Filia nr 4
(16)
Filia nr 6 centrum multimedialne
(58)
Filia nr 7
(1)
Oddział dla dzieci
(46)
Autor
Grzyb Katarzyna
(7)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja
(6)
Myjak Joanna
(5)
Arenius Päivi
(3)
Bugrenkova Olena
(2)
Dobkowska Agata
(2)
Galloway Fhiona
(2)
Jóźwiak-Ostrowska Agnieszka
(2)
Machell Dawn
(2)
Malina Dorota
(2)
Mr Iwi (1967- )
(2)
Tullet Hervé (1958- )
(2)
Wawak Anna
(2)
Wojtkowiak-Skóra Patrycja. Mądry przedszkolak
(2)
André Marc (1967- )
(1)
Astley Neville
(1)
Baker Mark (1959- )
(1)
Barański Adam
(1)
Barlow Damien
(1)
Barlow Lisa
(1)
Bartkowicz Marek
(1)
Batorska Beata
(1)
Beaumont Émilie (1948- )
(1)
Bermingham Alice-May
(1)
Bieber Oliver
(1)
Bohdanowicz Julian (1942-2015)
(1)
Boileau Natalia
(1)
Brassart René
(1)
Bruchnalski Marcin (1958- )
(1)
Bélineau Nathalie
(1)
Cardouat Marie
(1)
Chedru Delphine (1971- )
(1)
Delval Julien (1972- )
(1)
Derkacz Zbigniew
(1)
Dmowska Katarzyna
(1)
Fiske Anna (1964- )
(1)
Galewska-Kustra Marta
(1)
Gawłowski Jacek (1957- )
(1)
Ginter Tomasz
(1)
Gorba Ol'ga (1992- )
(1)
Grobelna Aleksandra
(1)
Guzowska Beata
(1)
Jagielski Mateusz
(1)
Jedlińska Magdalena
(1)
Jezierski Sławomir
(1)
Kaczan-Borowska Katarzyna
(1)
Kielan Paulina
(1)
Komsta Magdalena
(1)
Korotyńska Magda
(1)
Krasnodębska Agnieszka
(1)
Kłos Joanna
(1)
Lodge Jo
(1)
Lutczyn Edward (1947- )
(1)
Madej Karol
(1)
Majkowski Tomasz Z
(1)
Martin George R. R. (1948- )
(1)
Matz Agnieszka
(1)
Meer Mara van der
(1)
Mekdjian Christelle
(1)
Miłuński Filip
(1)
Moon Alan R. (1951- )
(1)
Moore Gareth (1975- )
(1)
Moore Tom
(1)
Oliver Amy
(1)
Ostojska-Badziak Agnieszka
(1)
Palmowski Michał
(1)
Petersen Christian T
(1)
Quidault Pascal (1976- )
(1)
Rader Mark
(1)
Roubira Jean-Louis
(1)
Rozesłaniec Andrzej
(1)
Sahno Morti
(1)
Stankiewicz Izabela
(1)
Szczap Jacek
(1)
Szweda Szymon
(1)
Sęk Bożena
(1)
Tinarelli Beatrice (1978- )
(1)
Tudruj-Wrożyna Karolina
(1)
Wajs Joanna (1979- )
(1)
Walden Jason
(1)
Wiśniewski Krzysztof
(1)
Wrede Klaus-Jürgen (1963- )
(1)
Włostowski Maciej
(1)
Zezulkin Jurij (1971- )
(1)
Żabicka Monika
(1)
Воrdìn Klaudìn
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(44)
2010 - 2019
(53)
2000 - 2009
(10)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(92)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(107)
Ukraina
(1)
Język
polski
(105)
ukraiński
(1)
Odbiorca
Dzieci
(83)
0-5 lat
(49)
6-8 lat
(44)
9-13 lat
(20)
Młodzież
(19)
Dorośli
(10)
14-17 lat
(9)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(5)
Literatura francuska
(4)
Literatura fińska
(3)
Literatura angielska
(2)
Temat
Barwy
(4)
Relacje międzyludzkie
(4)
Savoir-vivre
(4)
Zachowanie
(4)
Muminki (postacie fikcyjne)
(3)
Zwierzęta
(3)
Las
(2)
Masza i Niedźwiedź (postacie fikcyjne)
(2)
Owoce
(2)
Pomaganie
(2)
Psy
(2)
Smerfy (postacie fikcyjne)
(2)
Strażak Sam (postać fikcyjna)
(2)
Zapach
(2)
Zegary i zegarki
(2)
Znaki i sygnały drogowe
(2)
Zwierzęta leśne
(2)
Akceptacja (postawa)
(1)
Arystokracja
(1)
Bitwa o Anglię (1940)
(1)
Bogactwo
(1)
Czas
(1)
Czas strefowy
(1)
Dżungle i lasy deszczowe
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Ekonomia
(1)
Figury geometryczne
(1)
Gospodarstwo rolne
(1)
Gwiezdne Wojny (świat fikcyjny)
(1)
Handel
(1)
Korekcja mowy
(1)
Korzystanie z nocnika
(1)
Księżniczki i królewny (postacie fikcyjne)
(1)
Kupcy
(1)
Ludność
(1)
Mnożenie (matematyka)
(1)
Morza
(1)
Obyczaje i zwyczaje
(1)
Origami
(1)
Papieroplastyka
(1)
Policja
(1)
Policjanci
(1)
Pory roku
(1)
Powstanie warszawskie (1944)
(1)
Pszczółka Maja (postać fikcyjna)
(1)
Pucio (postać fikcyjna)
(1)
Renesans
(1)
Rysowanie
(1)
Samochody wyścigowe
(1)
Samoloty
(1)
Show business
(1)
Skojarzenia językowe
(1)
Straż pożarna
(1)
Strażacy
(1)
Sylaby
(1)
Szachy
(1)
Słownictwo
(1)
Targowiska
(1)
Tolerancja
(1)
Transport kolejowy
(1)
Twierdze i fortyfikacje
(1)
Układ Słoneczny
(1)
Unia Europejska
(1)
Usypianie dzieci
(1)
Wojsko
(1)
Wsie
(1)
Współzawodnictwo
(1)
Wymowa
(1)
Ziemia
(1)
Zima
(1)
Zwierzęta wodne
(1)
Łowiectwo
(1)
Świnka Peppa (postać fikcyjna)
(1)
Życie codzienne
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(46)
Gry i zabawy umysłowe
(30)
Książka-zabawka
(15)
Gry i zabawy
(14)
Gry edukacyjne
(13)
Książka obrazkowa
(13)
Ćwiczenia i zadania
(12)
Książka do wypełniania
(10)
Książki dla małych dzieci
(10)
Gry i zabawy dziecięce
(7)
Opowiadania i nowele
(7)
Książki dla przedszkolaków
(4)
Układanki
(4)
Książka do kolorowania
(2)
Literatura w języku ukraińskim
(2)
Quizy
(2)
Bajki i baśnie
(1)
Fantastyka
(1)
Poradnik
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Publikacje dla dzieci
(1)
Rymowanki
(1)
Zagadki
(1)
Dziedzina i ujęcie
Hobby i czas wolny
(32)
Edukacja i pedagogika
(25)
Transport i logistyka
(2)
Bezpieczeństwo i wojskowość
(1)
Rolnictwo i leśnictwo
(1)
108 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Rio 2 : Rio Rio + Memos : gra. - Gdynia : Trefl, [2020]. - 1 gra (wiele elementów) : tektura kolorowa ; w pudełku 25x26x8 cm. +instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza z elementów puzzlowych, 4 podstawki do pionków, kostka, 48 kartoników do gry Memos, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000079 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Scrabble : orginal. - Warszawa : Mattel, copyright 2018. - 1 gra (wiele elementów) : plastik, karton kolorowy ; w pudełku 37x27x5 cm + instrukcja ([4] strony : ilustracje ; 30 cm).
Zawiera: 4 stojaki na płytki, 100 płytek, 1 woreczek na płytki, 1 plansza do gry, instrukcja.
Scrabble to najpopularniejsza na świeci gra słowna, dzięki której tworzysz nowe słowa i budujesz nowe więzi - rodzinne i przyjacielskie. Używaj płytek z literami do tworzenia słów na planszy. Wchodź na pole premiowe, aby powiększyć swój wynik. Ten, kto zbierze najwięcej punktów, wygrywa.
Na opakowaniu: Zarejestrowana marka gry słownej.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 001-000019 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Skojarzenia. - Legnica : Big Fun, 2000. - 1 gra (wiele elementów) : tektura kolorowa, plastik ; w pudełku 28x19x4 cm.
Skojarzenia to gra polegająca na odgadywaniu narysowanych przez partnera haseł. W grze może brać udział od dwóch do czterech drużyn, co najmniej dwuosobowych. Do gry niezbędne są kartki i ołówki.
Zawiera : planszę, 150 kart, 4 pionki, zegar plastikowy, instrukcję.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000053 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Smerfy : księga quizów i faktów / Peyo Creations. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Egmont Polska, 2020. - [64] strony : ilustracje ; 21 cm.
(Smerfy)
Czy Ważniak to jedyny smerf w okularach? Gdzie urodziła się Smerfetka? Kiedy Gargamel po raz pierwszy zetknął się ze smerfami? Sprawdź swoją wiedzę, przepytaj przyjaciół lub rodziców i odkryj zupełnie nowe informacje na temat swych ulubionych bohaterów! Ciekawostki, fakty oraz quizy z odpowiedziami pomogą maluchom poznać świat smerfów na poziomie eksperta, a przy tym – miło spędzić czas. Książka odpowiada na głód wiedzy młodych czytelników na temat ulubionych bohaterów, pozwala zgromadzić niedostępną nigdzie indziej, szczegółową wiedzę i zabłysnąć wśród rówieśników. "Księga quizów i faktów" sprawdzi się także jako punkt wyjścia do zabaw i konkursów podczas imprezy dla najmłodszych, a wspólne odkrywanie zabawnych informacji o smerfach będzie okazją do wartościowej rozmowy z dzieckiem. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (2 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Smerfy : księga quizów i faktów / Peyo Creations. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Egmont Polska, 2020. - [64] strony : ilustracje ; 21 cm.
Czy Ważniak to jedyny smerf w okularach? Gdzie urodziła się Smerfetka? Kiedy Gargamel po raz pierwszy zetknął się ze smerfami? Sprawdź swoją wiedzę, przepytaj przyjaciół lub rodziców i odkryj zupełnie nowe informacje na temat swych ulubionych bohaterów! Ciekawostki, fakty oraz quizy z odpowiedziami pomogą maluchom poznać świat smerfów na poziomie eksperta, a przy tym – miło spędzić czas. Książka odpowiada na głód wiedzy młodych czytelników na temat ulubionych bohaterów, pozwala zgromadzić niedostępną nigdzie indziej, szczegółową wiedzę i zabłysnąć wśród rówieśników. "Księga quizów i faktów" sprawdzi się także jako punkt wyjścia do zabaw i konkursów podczas imprezy dla najmłodszych, a wspólne odkrywanie zabawnych informacji o smerfach będzie okazją do wartościowej rozmowy z dzieckiem. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. I (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Star Wars : Niech moc będzie z tobą : gra planszowa. - Gdynia : Trefl, [2016]. - 1 gra (wiele elementów) : tektura kolorowa ; w pudełku 20x13x2 cm. +instrukcja.
Zawartość pudełka: plansza, żetony, instrukcja.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000080 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Stop memo! - Wrocław : Samo-pol, [2017]. - 1 gra (wiele elementów) : karton kolorowy ; w pudełku 34x21x3 cm.
"Stop Memo! to gra, która rozwija pamięć, uczy koncentracji i pozwala zapoznać się z podstawowymi znakami ruchu drogowego.
Zawiera: 108 kartoników.
Na opakowaniu: Gra typu super pamięć - ćwiczy umył i uczy koncetracji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000052 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Super 15 : 15 gier planszowych. - Tychy : Kwant, [2020]. - 15 gier (wiele elementów) : tektura kolorowa, plastik ; w pudełku 35x24x4 cm.
Zawiera : 7 kolorowych kartonów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000054 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Super kartkówka. - Wrocław : Samo-pol, [2017]. - 1 gra (wiele elementów) : karton kolorowy, plastik ; w pudełku 34x21x3 cm.
Na opakowaniu: poszerza i utrwala wiadomości z języka polskiego, matematyki, biologii, historii, geografii oraz sportu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 130-000070 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Super klasówka. - Wrocław : Samo-pol, [2017]. - 1 gra (wiele elementów) : karton kolorowy, plastik ; w pudełku 34x21x3 cm.
Na opakowaniu: poszerza i utrwala wiadomości z języka polskiego, matematyki, biologii, historii, geografii oraz sportu.
Zawiera: 1 planszę, książeczkę z pytaniami, 1 kostkę kolorową, 2 kostki oczkowe i 4 pionki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 110-000072, 140-000073, 110-000071, 150-000074 (4 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sylaby w dominie : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Alexander, [2020]. - 1 gra: plastik ; 25x21x5 cm.
Na opakowaniu: Sowa Mądra Głowa poleca.
"Sylaby w Dominie" to gra dydaktyczna, polegająca na dopasowaniu odpowiednich sylab w taki sposób, by powstały poprawne formy wyrazów dwusylabowych. Uczestnicy gry ćwiczą swą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie właściwych słów, a także utrwalają poprawną pisownię budowanych wyrazów.
Zawiera : 56 kostek domina, 2 tablice wyrazów, klepsydra, 16 żetonów, worek.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 180-000022, 180-000023 (2 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Szalone małpy : gra planszowa. - Gdynia : Trefl, [2020]. - 1 gra (wiele elementów) : tektura kolorowa ; w pudełku 25x26x8 cm. +instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: plansza, 50 żetonów, instrukcja ([4] strony : ilustracje kolorowe ).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000081 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Taboo : gra niewypowiedzianych słów!!! - Warszawa : Hasbro, copyright 2013. - 1 gra (wiele elementów) : karton, tektura kolorowa, plastik ; w pudełku 27x20x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Dziedzina i ujęcie
Zawartość pudełka: 260 kart, 1 piszczałka, 1 podstawka pod karty, 1 klepsydra, 1 kostka, 1 notes.
Czas gry: 55-60 minut.
Czas działa przeciwko Tobie. Wiesz, co chcesz powiedzieć, jeśli tylko znajdziesz odpowiednie słowa. Ale w życiu są rzeczy, które są tabu. Jak sprawić, by Twoja drużyna powiedziała np. "przecinek", jeśli nie wolno Ci użyć słów "interpunkcja", "znak", "przestanek", "zdanie", ani "kropka"? Musisz użyć wyobraźni, sprytu i wiedzy, by wygrać. Jeśli Twoja drużyna odgadnie hasło, zdobywacie punkt. Tabu jest niewymownie zabawną grą! Idealna na spotkania towarzyskie z rodziną i znajomymi. Taboo przypomina kalambury, jednak w odświeżonej formie. Proste zasady pozwalają na wspólną zabawę w każdym wieku.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 001-000025 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Udana akcja / Nickelodeon. - Warszawa : Media Service Zawada, [2021]. - [12] stron : ilustracje ; 19 cm.
(Kto to? Co to? : przesuń i zobacz)
(Paw Patrol = Psi Patrol)
Rok wydania na podstawie serwisu e-ISBN.
Wyjątkowa książka w twardej oprawie dedykowana dla pociech w wielu przedszkolnym. Wewnątrz książki mnóstwo zagadek, a w nich ruchome fragmenty ilustracji do przesuwania i układania. [nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
W sklepie, w ogródku : 2 gry planszowe. - Chwaszczyno : Alexander, [2016]. - 2 gry (1 dwustronna plansza, 4 pionki, kostka do gry) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm + instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 2-4. Wiek graczy: 5+.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000082 (1 egz.)
Brak okładki
Gra planszowa
W koszyku
Warcaby. - Biała Podlaska : Goblin, [2003]. - 1 gra (wiele elementów) ; 30x16x5 cm
Czas gry 45 minut.
Na opakowaniu; zasady gry.
Zawartość pudełka: plansza, pionki - 16 szt. x 2 kolory, instrukcja
„Warcaby”, to obok Szachów najpopularniejsza i najbardziej ceniona gra strategiczna od setek lat. To gra, która skłania do myślenia, jest dobrym treningiem dedukcji i koncentracji. Zwycięży w niej gracz, który zastosuje lepszą strategię i umiejętniej przewidzi ruchy przeciwnika. Istnieje wiele odmian „Warcabów” - znajdująca się w opakowaniu instrukcja zawiera 11 wersji tej gry.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 150-000062 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wesoła farma : loteryjka : poznaj zwierzęta na farmie i w zagrodzie. - Częstochowa : Adamigo, [2019]. - 1 gra (wiele elementów) : tektura kolorowa ; w pudełku 17x26x4 cm. + instrukcja.
Forma i typ
Odbiorca
Zawartość pudełka: 4 sztywne, lakierowane plansze, plansza losująca z wirującą wskazówką, 40 twardych, dwustronnych żetonów.
Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000083 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wielkie łowy : gra edukacyjna. - Olsztyn : Agencja Fotograficzno-Wydawnicza Mazury, [brak roku wydania]. - 1 gra (wiele elementów) : tektura kolorowa plastik ; 33x24x5 cm.
Zawartość pudełka: 1 plansza, 20 kolorowych kartoników z punktacją, 4 pionki, kostka.
Czas gry: ok. 15 minut.
Na opakowaniu: Przyroda Polska.
Wielkie Łowy to edukacyjna gra planszowa dla dzieci i dorosłych, którzy interesują się przyrodą. Jednocześnie może grać do 4 zawodników, którzy w trakcie rozgrywki poznają tajniki fauny polskich lasów. Odwrotna strona planszy do gry zawiera krótkie charakterystyki 20 gatunków zwierząt.
Gra edukacyjna "Wielkie Łowy" przeznaczona jest dla dzieci w wieku +5. Polega na rozpoznywaniu zwierzyny łownej i chronionej. Jej celem jest zapoznanie graczy z poszczególnymi gatunkami zwierząt. [www]
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 130-000063 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyspa piratów ; Podwodna przygoda - Chwaszczyno : Alexander, [2016]. - 2 gry (1 dwustronna plansza, 4 pionki, kostka do gry) : karton, papier, kolor ; w pudełku 29x19x4 cm + instrukcja
Forma i typ
Gatunek
Liczba graczy: 1-4. Wiek graczy: 5+.
Podwodna przygoda to gra, w której znalazłeś się w podwodnym świecie zamieszkanym przez mnóstwo przyjaznych stworków. Są wśród nich konik morski, oraz rybki, które nauczą Cię jak najszybciej przepłynąć przez ocean. Ale uważaj na rekina! 2. WYSPA PIRATÓW to gra, w której czeka na Ciebie ogromna skrzynia ze złotem! Poszukiwacze skarbów z całego świata próbują ją znaleźć. Bądź pierwszy na mecie i nie pozwól piratom pierwszym znaleźć skarb.[nota wydawcy].
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Filia nr 6 centrum multimedialne
Brak informacji o dostępności: sygn. 140-000084 (1 egz.)
Książka
Gra planszowa
W koszyku
Zwierzęta. - Olen : Yoyo Books, [2011]. - [20] stron : ilustracje kolorowe ; 12 cm.
(Moje pierwsze słowa)
Na okładce: Co kryje się w okienku?
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Oddział dla dzieci
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. I (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej